Oi de var veldig tydelige også!! Hadde du testet for eggløsning den syklusen?Ja! Dette var min 7 dpo forrige graviditet![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi de var veldig tydelige også!! Hadde du testet for eggløsning den syklusen?Ja! Dette var min 7 dpo forrige graviditet![]()

Ja så siden det har skjedd meg en gang nå så skal det statistisk sett ikke skje meg igjen før i PP 30 ++ hahaOisann! Det var tidlig gitt![]()
Ja, og stemte med størrelsen på UL i uke 8 ogsåOi de var veldig tydelige også!! Hadde du testet for eggløsning den syklusen?![]()
Hahaha ikkesant! Jeg har nå myst på denne, og gått fra å tenke den er blank til å myse på meg tre streker og en lama, så tror virkelig det blir full pott denne gangenTakk for mysebilde!
Jeg kan alltids klare å myse frem en skygge til deg, må bare se hardt og lenge!
En bp tidligtest uten skygge, er det da egentlig et gyldig testresultat?![]()

Velkommen til oss! Da har vi el og ikm omtrent samtidigHei hopp
Jeg joiner her, da jeg kanskke tror ikm er 18.08 i stede for 16.08. Så da henger jeg i to grupper så får tiden vise. Dette er kun syklus nr 2 uten p-pille, forrige syklus var 23 dager så jeg går ut ifra den. Har ikke testet etter EL men hadde slim 4 aug, så går ut ifra at keg er 1dpo fra den 5.
Testet snøhvitt i går og forgårs. Venter noe nærmere med mer testing (om jeg klarer vente…).
Jeg er ca 8dpo i dag med hvit test men mye som skjer i kroppen. Skal prøve å holde meg fra å ta en ny test til i morgen 
Jeg føler jeg ser noe svakt her etter å ha stirret på bildet en stundDen tørket akkurat opp nå på 2. Urin, for første urin var gjennomsiktig7 dpo, første skumle steg tatt denne runden, mys i vei
Men den er nok helt blank:
Vis vedlegget 467203Vis vedlegget 467204
Mulig jeg har streksyn.Jeg føler liksom jeg skimter noe heeeelt helt svakt likevel jeg og, men det var det streksynet daJeg føler jeg ser noe svakt her etter å ha stirret på bildet en stundMulig jeg har streksyn.
Blitzen fikk med en strek, men den var så tynn at kan være skyggen av omrisset farge-kanten. Men vi er sabla gode til å myse på oss på disse strekene på tidligtestene 
Ja disse her må jo gå ned i historiebøkene for sterk strek så tidlig!Ja! Dette var min 7 dpo forrige graviditet![]()
Helt utrolig
Måtte du sitte med slike igjen snarest kjære deg 
Jeg ser absolutt det samme som deg hvertfallJeg føler liksom jeg skimter noe heeeelt helt svakt likevel jeg og, men det var det streksynet daBlitzen fikk med en strek, men den var så tynn at kan være skyggen av omrisset farge-kanten. Men vi er sabla gode til å myse på oss på disse strekene på tidligtestene
Vis vedlegget 467216
Blir spennende å se imorgen!!
Hadde jeg hatt en sånn test hadde jeg løpt på en butikk og skaffet meg sånn ultratidlig digital til i kveld eller i morgen tidlig og bare skikkelig knipet inne i noen timerJeg føler liksom jeg skimter noe heeeelt helt svakt likevel jeg og, men det var det streksynet daBlitzen fikk med en strek, men den var så tynn at kan være skyggen av omrisset farge-kanten. Men vi er sabla gode til å myse på oss på disse strekene på tidligtestene
Vis vedlegget 467216

Velkommen til oss!Hei
StjerneStøV• - 31 - B1- pp8- EL 5/8- IKM ca 19/8
Melder meg inn i et forum etter noen mnd uten. Mistet i mai og har siden det prøvd å holde meg litt unna forumer, men trenger å kjenne litt på samholdet her igjen!
Ca 8dpo i dag. Testet ikke etter eggløsning denne gangen, og kjente såklart på symptomer for EL tidligere enn vanlig.. er derfor litt usikker om jeg er er 8dpo.
Veldig ømme bryster, men helt blank test i dag![]()
Skal du teste igjen i morgen? Min var også blank 
Hahaha!! Ja men disse her testene er jo kjent for å være noen luringer også da? Ja det hadde vel du, men du har jo rekord i tidlig sterk hcg også da! Så du hadde fått positiv test uansettHadde jeg hatt en sånn test hadde jeg løpt på en butikk og skaffet meg sånn ultratidlig digital til i kveld eller i morgen tidlig og bare skikkelig knipet inne i noen timer
Men skader ikke å vente 1 dag først heller da![]()

Tusen takkVelkommen til oss!Skal du teste igjen i morgen? Min var også blank
![]()

Hehehhe… sykt spennende da! åh er så spent selv. Men vet jo at det ikke klaffet for oss noe særlig denne pp. Men fortsatt nysjerrig. Er vell dpo 6 idagJa så siden det har skjedd meg en gang nå så skal det statistisk sett ikke skje meg igjen før i PP 30 ++ haha
Sniker, og lurer på hvor i Trondheim han holder til?I Trondheim her!Ja, det er noe helt annet hos osteopatene enn leger og fysio, jeg liker denne tilnærmingen til kroppen veldig godt, og det funker! Uten medisiner!
Moholt! Si ifra om det er aktuelt og du vil ha navnetSniker, og lurer på hvor i Trondheim han holder til?![]()

Jeg klarer heller ikke venteTusen takk
Skulle ønske jeg var en av de som klarte å vente med test til ikm, men nei. Blir nok ny test i morgen.. og kanskje til og med i kveld, haha! Selvpining!
Hva med deg?
Tar en ny i morgen