♡ IKM Uke 27 ♡

Jeg ville testet både i kveld og i morgen, jeg. :p de der er nesten positiv, så..! Bruker du premom-fanen på premom?

Til meg står det bare opp mot 1 før positiv. Vis vedlegget 462820
Ja, bruker den fanen. Har fått 80 på den tidligere. Men da har det jo skjedd i et hopp fra 30-40 ish. Kan legge inn i samme som deg og se. Men de ser jo ut som om de snart blir positive, ja! Tar nye om et par timer.

Redigert: Nå la jeg inn siste på samme som du har, og den kom opp 0,66.

Haha - jeg digger at ChatGPT hjelper meg å lage plan for samleie ifht EL :hilarious: :hilarious:
IMG_4177.jpeg

Ja, bruker den fanen. Har fått 80 på den tidligere. Men da har det jo skjedd i et hopp fra 30-40 ish. Kan legge inn i samme som deg og se. Men de ser jo ut som om de snart blir positive, ja! Tar nye om et par timer.

Redigert: Nå la jeg inn siste på samme som du har, og den kom opp 0,66.
Det er bra, ja! Mine pleier ikke bli såpass før sånn.. dagen før pos EL

Se der ja! Tror uansett det ikke er så stor forskjell at det spiller en rolle for når man ser positivt resultat :confused005
Nei, problemet mitt er bare at når de blir sterke, så har jeg vanskelig å tyde positiv skikkelig (nesten pos vs positiv, liksom). Men som regel er ikke LHen min høy så lenge uansett. Men jeg tester nå med tre ulike tester + temping for å være sikker. Jeg må jo sende melding til klinikken ved positiv EL, så greit å ha det korrekt.

Nei, problemet mitt er bare at når de blir sterke, så har jeg vanskelig å tyde positiv skikkelig (nesten pos vs positiv, liksom). Men som regel er ikke LHen min høy så lenge uansett. Men jeg tester nå med tre ulike tester + temping for å være sikker. Jeg må jo sende melding til klinikken ved positiv EL, så greit å ha det korrekt.
Ah skjønner! Ja da er det litt ekstra greit at det er riktig :happy: :Heartpink Jeg kjenner ikke helt til IVF prosess enda, jeg har oppstart i august så blir vel mer kjent med stegene skulle det ikke gå de siste to PP jeg har igjen før oppstart :smiley-angelic001

Ah skjønner! Ja da er det litt ekstra greit at det er riktig :happy: :Heartpink Jeg kjenner ikke helt til IVF prosess enda, jeg har oppstart i august så blir vel mer kjent med stegene skulle det ikke gå de siste to PP jeg har igjen før oppstart :smiley-angelic001
Blir spennende det, da! Satser jo på at det går selv og du slipper, men da er det uansett ikke så lenge til det skjer noe!

Det er bra, ja! Mine pleier ikke bli såpass før sånn.. dagen før pos EL
Testet enda en gang :hilarious: 45 på Premom og 0,83 på den andre. Kanskje det kommer en topp i natt eller imorgen. Kan det gå nedover igjen nå, tror du? Eller blir det eggløsning snart?

Testet enda en gang :hilarious: 45 på Premom og 0,83 på den andre. Kanskje det kommer en topp i natt eller imorgen. Kan det gå nedover igjen nå, tror du? Eller blir det eggløsning snart?
Tror på du får EL snart, jeg!

Første LH tester tatt idag. SmilReader (kan ikke skrive det rette navnet, da det kommer opp en emoji for smil :hilarious: ) har jeg aldri prøvd før. Det er de jeg har nok av til å teste videre med. Nå er det skikkelig i gang! :hello2 Vis vedlegget 462800
Jeg likte ikke smil3reader, synes den ofte så, så positiv ut. Men det skal sies at når den først var positiv, så var den veldig positiv også da - Da var det ingen tvil! Bare litt forvirrende før det :knegg:

Men ikke lenge før dine er positive tror jeg! :D

Nå var de mye svakere igjen. Kan vel ikke ha hatt topp i natt og så er den borte allerede? Hadde forresten en del el-slim igår ettermiddag og kveld.
IMG_9069.jpeg

Nå var de mye svakere igjen. Kan vel ikke ha hatt topp i natt og så er den borte allerede? Hadde forresten en del el-slim igår ettermiddag og kveld.
Vis vedlegget 462846
Jeg er ingen ekspert på dette (bare erfaring gjennom 2 PP), men jeg tror du har hatt topp. Mine blir ikke helt 1:1, men har likevel topp som du ser av testene mine fra forrige periode:
IMG_4182.jpeg

Eggløsning er jo etter topp så vil tro eggløsningen din skjer idag? Nå må de erfarne her inne bare korrigere meg om jeg tar feil!! :smiley-angelic006

1 dpo! :cool: To dager siden positiv test og i går murret det godt på venstre side. Vi rakk jo ikke legge inn aksjer denne prøveperioden før for to dager siden, men satser på i forgårs + i går holder. Syns det var litt lite slim denne mnd, men håper det var godt nok.

Da bare gir du et pling så fører jeg deg opp på riktig dag :)
Jeg tror EL var i går, for nå har tempen gått opp og slimet er borte! Men ser an litt til :happy: Kan neste virke som jeg hadde dobbel EL denne gangen - noen her som har erfaring med det? :Heartred Både symptomer og temp peker i den retningen - sa hvertfall Chatgpt :smiley-ashamed004 Antatt da er 1: 14/15 og 2: 16/17

Screenshot_2025-06-18-10-40-15-90_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg

Noe begynner skje, da! Litt økning. Tester i ettermiddag og kveld også. Ikke fått noe EL slim enda, dog.. Forventer ikke positiv EL før fredag, men KAN også evt skje i morgen eller lørdag, forsåvidt.

Appene tror EL på fredag, og med positiv LH dagen før, så er jo morgendagen potensiell. Men har sterkere tro på posLH på fredag og EL lørdag, spesielt uten slim og sånt.

Jeg likte ikke smil3reader, synes den ofte så, så positiv ut. Men det skal sies at når den først var positiv, så var den veldig positiv også da - Da var det ingen tvil! Bare litt forvirrende før det :knegg:

Men ikke lenge før dine er positive tror jeg! :D
Hva viste den på appen? Om du hadde den, da. Her viser den over 9.

Jeg er ingen ekspert på dette (bare erfaring gjennom 2 PP), men jeg tror du har hatt topp. Mine blir ikke helt 1:1, men har likevel topp som du ser av testene mine fra forrige periode: Vis vedlegget 462848

Eggløsning er jo etter topp så vil tro eggløsningen din skjer idag? Nå må de erfarne her inne bare korrigere meg om jeg tar feil!! :smiley-angelic006
Er usikker. Jeg får bare teste videre og se om den blir sterkere igjen!

Back
Topp