Eg har alltid el-slim 1-2 dagar etter el

egget slippes fort også, så om det egentlig skal snu når det gule legemet starter å produsere progesteron så tar nok akkurat det meir tid hos meg iallefall.. men, er vell ingen fasit
Så gøy! En dag etter forstår jeg, og det er vel ikke unormalt heller. Jeg husker helt hvordan det er til meg, for har ikke sjekka syklus før nå, (og før de andre ungene husker jeg ikke, men tror jeg har sett snev dagen etter, da!), men..!
Tenker; et egg lever typisk 24t som ubefruktet, men opp til 48 timer. Hvis egget lever nærmere 48t før det tørker inn, så vil det jo kanskje gi mening med eggløsningsslim opp mot 48t etter??
Eller treg oppstart med progesteron, gjør at CF ikke endrer seg kjapt?
Men regner jo med at det uansett er svært individuelt, selv om det finnes et svar som er "typisk".
Liksom.
Med sædceller sies det jo 3-5 dager, at de overlever, men det er ikke uvanlig med opp mot 7 dager i godt miljø, og lengste dokumenterte er vel på hele 9 dager. Så.. individuelle forskjeller forekommer jo. (Og der de overlevde i 9 dager, må jo de ha hatt svært fertilt miljø LENGE!).
Så selv om noe er "vanlig", så er det jo slett ikke sånn for alle!
Vet ikke, jeg skjønte det i alle fall slik at det oftest, for de fleste, sluttet å produsere slim ganske fort etterpå, men jeg satt i bilen da jeg søkte rundt - så det ble nok litt fort og gæli, og, altså
Men i tilfelle over med blod og smerter, og positiv EL test i går, så tror jeg likevel på eggløsning i dag

(.. eh, jeg er fremdeles på mandag, burde legge meg..men ja)