♡ IKM Uke 27 ♡

Tricky! Bruker toppen vare kort hos deg? Om du ikke tester positivt senere kan du kanskje anta den har vært?
Ser ut som om den har vart i hvertfall 6-7 timer tidligere. Eller kanskje lengre, det vet jeg ikke siden jeg ikke testet videre til den ble helt svak.

Hva viste den på appen? Om du hadde den, da. Her viser den over 9.
Jeg slettet appen fort, fordi den viste jo 8 og over 9 hele tiden :facepalm: I tillegg synes jeg testen så positiv ut ofte, så det var ikke lett å tolke den alene synes jeg. Til å med Premom mente det :hilarious:

Men sånn her så den ut når den først ble positiv da

IMG_5144.jpeg

Jeg slettet appen fort, fordi den viste jo 8 og over 9 hele tiden :facepalm: I tillegg synes jeg testen så positiv ut ofte, så det var ikke lett å tolke den alene synes jeg. Til å med Premom mente det :hilarious:

Men sånn her så den ut når den først ble positiv da

Vis vedlegget 462886
Se der, ja! Da viser den tydelig positiv i det minste. Kanskje den kommer ikveld!

Tror el drøyer litt hos meg. Forventet egentlig i morgen, men har hatt så lite eggløsningsslim, før det kom en skikkelig klase nå i dag (med mindre det var sæd….), så har ikke testet noe særlig eller egentlig hatt det i tankene. Er kjempe opptatt om dagen med flytting, så babyprosjektet går faktisk litt i glemmeboken! For første gang siden januar haha. Litt godt med en pause fra besettelsen også.

Men nå håper jeg jo eggløsningsslimet tar seg opp og at jeg får positive tester om ikke altfor lenge. Bare jeg kan klare å huske å teste :hilarious:

Oppdaterer el og ikm når jeg vet noe mer :confused:

Ettermiddagstesting. BP og make sure..
Synes det var så rart at det ikke ble antydning til strek på MS mens fargestoffet skylte gjennom.. før jeg så lenger ut på testen. Den var blå, og stod HCG på :hilarious: :hilarious:. Fant frem LH test istedenfor :p

Ettermiddagstesting. BP og make sure..
Synes det var så rart at det ikke ble antydning til strek på MS mens fargestoffet skylte gjennom.. før jeg så lenger ut på testen. Den var blå, og stod HCG på :hilarious: :hilarious:. Fant frem LH test istedenfor :p
Haha! Fantastisk :hilarious:

Graviditetstestene er kommet i posten! Perfekt timing. 17 stk skal holde :laughing002 Ti babyplan strimmel, 5 babyplan sticks og 2 Clearblue. Denne gangen ville jeg prøve noe annet enn Makesure.
Hurra! Sikret meg litt utvalg selv og, har både CB digital + monitor, + BP og MS :p

CD14 - Den forsvunnede LH økningen :confused005

Hmm, skal egentlig ha EL imorgen og jeg har veldig stabil syklus, men ingen økning enda på LH tester. De to forrige PP hadde jeg topp på CD13/CD14. Hadde EL slim igår. Jaja, får bare fortsette å teste morgen og kveld og se hva som skjer :confused005

IMG_4202.jpeg

IMG_4201.jpeg

IMG_4198.jpeg

CD14 - Den forsvunnede LH økningen :confused005

Hmm, skal egentlig ha EL imorgen og jeg har veldig stabil syklus, men ingen økning enda på LH tester. De to forrige PP hadde jeg topp på CD13/CD14. Hadde EL slim igår. Jaja, får bare fortsette å teste morgen og kveld og se hva som skjer :confused005

Vis vedlegget 462924
Vis vedlegget 462925

Vis vedlegget 462926
Samme her! Første pp jeg bruker eggløsningstester. Har testet hver dag siden CD 11, er nå på CD 18 og ingen antydning til positiv eggløsningstest… får kun kjempesvake streker! Tærer på motivasjonen

Men jøsses, flere med samme greien i samme mnd :wideyed: kanskje kroppen som sier at vi skal slæppe av og feste og kose oss i juni/juli :hilarious: Neida, vil mye heller ha en kid enn å feste med hæla i taket og tenna i bordet :shy::Heartbigred

Begynner å mistenke anovulasjon, kjipt å miste en PP når jeg bare hadde 4 PP før oppstart IVF så gikk litt i kjelleren nå :sorry:
Vet ikke om det er til noen hjelp, men jeg har aldri fått positiv eggløsningstest selv om jeg har et barn! :love017 Er ikke en veldig erfaren tester, men testet de to syklusene vi prøvde sist (aldri i nærheten av positiv EL-test, men graviditetstesten ble jo veldig positiv da!). Har testet en del denne syklusen også, selv om jeg tenkte jeg skulle la være. Hvis det blir flere mnd med prøving kommer jeg definitivt til å droppe det, eller evt. gå for de testene som faktisk skal tas på morgenurin og kun én gang om dagen. EL-tester er visst bare en kilde til frustrasjon for meg, husker jeg tenkte sist «hvordan i alle dager lever folk som holder på med dette, drikker de ingenting?»:laughing002

Det er egentlig ikke så veldig viktig for meg å ha stålkontroll på akkurat når EL er, hvis mange dpo jeg er osv. heller, tester uansett bare rundt da mensen skulle ha dukket opp:)

IMG20250619085650.jpg
kanskje i morgen?

Vet ikke om det er til noen hjelp, men jeg har aldri fått positiv eggløsningstest selv om jeg har et barn! :love017 Er ikke en veldig erfaren tester, men testet de to syklusene vi prøvde sist (aldri i nærheten av positiv EL-test, men graviditetstesten ble jo veldig positiv da!). Har testet en del denne syklusen også, selv om jeg tenkte jeg skulle la være. Hvis det blir flere mnd med prøving kommer jeg definitivt til å droppe det, eller evt. gå for de testene som faktisk skal tas på morgenurin og kun én gang om dagen. EL-tester er visst bare en kilde til frustrasjon for meg, husker jeg tenkte sist «hvordan i alle dager lever folk som holder på med dette, drikker de ingenting?»:laughing002

Det er egentlig ikke så veldig viktig for meg å ha stålkontroll på akkurat når EL er, hvis mange dpo jeg er osv. heller, tester uansett bare rundt da mensen skulle ha dukket opp:)
Det hjelper å høre❤️ testet du hver dag i den perioden? Blir stresset for at noe er galt og jeg ikke har eggløsning Jeg har dog vært gravid, for to mnd siden, men det var kjemisk/tidlig sa, begynte å blø 5+3. Så jeg har jo blitt gravid før, derfor må jeg jo også hatt eggløsning.

Det hjelper å høre❤️ testet du hver dag i den perioden? Blir stresset for at noe er galt og jeg ikke har eggløsning Jeg har dog vært gravid, for to mnd siden, men det var kjemisk/tidlig sa, begynte å blø 5+3. Så jeg har jo blitt gravid før, derfor må jeg jo også hatt eggløsning.
Leit å høre at du mistet :Heartred men da har du jo helt klart hatt eggløsning ja!
Mener å huske at jeg testet gjerne to ganger for dagen i en periode på kanskje 5 dager rundt da jeg forventet EL, husker ikke helt nøyaktig.

Men tror jeg har konkludert med at det er lettere for meg å følge med på signalene fra kroppen enn disse testene, har gjerne litt murringer i korsryggen eller stikkinger nederst i magen/ut mot sidene pluss slim. Det vil si, nå er jeg jo litt ute av trening i å kjenne etter sånt etter nesten 2 år uten syklus:smiley-ashamed004 Her kjennes det i alle fall ut som at noe er på gang, enten at det var i går eller i dag (eller i morgen). Tester igjen i dag for å bruke opp testene jeg har liggende, men tviler på at det blir noe særlig endring..

Back
Topp