Ser lovende utVis vedlegget 462937kanskje i morgen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser lovende utVis vedlegget 462937kanskje i morgen?

Har økt i alle fall, skal teste senere i dag også, men monitoren er jo kun på morgenenSer lovende ut![]()
Ja det hjelper for å holde motet oppe, takk for at du delerVet ikke om det er til noen hjelp, men jeg har aldri fått positiv eggløsningstest selv om jeg har et barn!Er ikke en veldig erfaren tester, men testet de to syklusene vi prøvde sist (aldri i nærheten av positiv EL-test, men graviditetstesten ble jo veldig positiv da!). Har testet en del denne syklusen også, selv om jeg tenkte jeg skulle la være. Hvis det blir flere mnd med prøving kommer jeg definitivt til å droppe det, eller evt. gå for de testene som faktisk skal tas på morgenurin og kun én gang om dagen. EL-tester er visst bare en kilde til frustrasjon for meg, husker jeg tenkte sist «hvordan i alle dager lever folk som holder på med dette, drikker de ingenting?»
Det er egentlig ikke så veldig viktig for meg å ha stålkontroll på akkurat når EL er, hvis mange dpo jeg er osv. heller, tester uansett bare rundt da mensen skulle ha dukket opp![]()
Men fikk du noe som helst utslag/økning på LH test, bare ikke positiv? Jeg får ikke utslag, viser 0 eller 0,09 liksom og det er jo ikke en økning engang 

Da blir det kanskje positiv EL snart?Masse EL slim så kroppen min prøver definitivt på å slippe egget![]()
Masse tester!
Masse tester!
Haha, min testepung er også ganske stocked..

Haha, elsker det!

Kan ikke huske at jeg fanget opp noen økning egentlig, det var hvertfall aldri noen tvil om at de var negative. Men igjen, dette er to år siden så mulig jeg ikke husker alle detaljerJa det hjelper for å holde motet oppe, takk for at du delerMen fikk du noe som helst utslag/økning på LH test, bare ikke positiv? Jeg får ikke utslag, viser 0 eller 0,09 liksom og det er jo ikke en økning engang
![]()
Var heller ikke helt «hardcore prøver» som tok vare på testene, tok bilde av de eller registrerte de i en app jeg ser mange her inne gjør - så har ingen tall å komme med.Skjønner, håper det er samme tilfelle her da siden EL slimet er på plass! Men det hjalp å høre om erfaringene dine, da møblerte jeg ikke i kjelleren likevellKan ikke huske at jeg fanget opp noen økning egentlig, det var hvertfall aldri noen tvil om at de var negative. Men igjen, dette er to år siden så mulig jeg ikke husker alle detaljerVar heller ikke helt «hardcore prøver» som tok vare på testene, tok bilde av de eller registrerte de i en app jeg ser mange her inne gjør - så har ingen tall å komme med.
Gøy med aksjelegging er det og uansett 

Fin holdning! Man skal jo nyte litt sommer ogsåCD14
EL-slimet er starta så på tide å ta første EL-test! Virke som eg muligens e ganske i rute for EL på Søndag/Mandagkjenne eg e i sommarferiemodus, så ikkje veldig gira på å prøva prøva nei. Det som skjer det skjer tenke eg
![]()

Hvor ofte testet du? Noen har svært kort topp, så man har bare sterke tester i sånn 4 timer ish, så er mye sannsynlig noe slik.Kan ikke huske at jeg fanget opp noen økning egentlig, det var hvertfall aldri noen tvil om at de var negative. Men igjen, dette er to år siden så mulig jeg ikke husker alle detaljerVar heller ikke helt «hardcore prøver» som tok vare på testene, tok bilde av de eller registrerte de i en app jeg ser mange her inne gjør - så har ingen tall å komme med.
Men vil testene være kjempesvake uten antydning til økning, for å plutselig være positiv?Hvor ofte testet du? Noen har svært kort topp, så man har bare sterke tester i sånn 4 timer ish, så er mye sannsynlig noe slik.![]()
De kan det, ja. Kroppen må produsere LH for å slippe egg, men hvor kjapt det går er veldig individuelt. Har sett at noen har såpass korte topper at de får vansker med å finne EL om de ikke tester relativt ofte. Mens andre får utslag nesten en uke før (mtp øking i styrke osv).Men vil testene være kjempesvake uten antydning til økning, for å plutselig være positiv?
Den gangen var det gjerne to ganger om dagen hvis jeg ikke husker feilHvor ofte testet du? Noen har svært kort topp, så man har bare sterke tester i sånn 4 timer ish, så er mye sannsynlig noe slik.![]()

Oj oj oj!!