♡ IKM Uke 27 ♡

Sikkert EL i morgen? Hvor lang lutealfase pleier du ha? Hvis du ikke vet, så kan du bare sette det til 30/6, det vil vel bli en ganske typisk lutealfase :bag:

Gøy med max, da! Venter selv, men tror ikke det blir maks for om noen dager :p
Aner ikke men forje syklus var på 28 dager. Fikk vel tr 14 dager etter eggløsning. Ja fikk litt sjokk da jeg ikke forventet max før tirsdag. Men gjør ingenting det :) men merket i går kveld at noe var på gang da det var litt ømt og murring. Håper du slipper å vente så lenge:happy:

Last edited:
Aner ikke men forje syklus var på 28 dager. Fikk vel te 14 dager etter eggløsning. Ja fikk litt sjokk da jeg ikke forventet max før tirsdag. Men gjør ingenting det :) men merket i går kveld at noe var på gang da det var litt ømt og murring. Håper du slipper å vente så lenge:happy:
Du kan jo fort være av dem som får tidlig EL men har lang lutealfase og :p

Får nok vite i morgen på kontroll om jeg er langt unna eller ikke :D

Da var man 1 dpo da. :love017
Er enda litt øm nedi magen, men ikke sånn murring som i går. Kan jo hende EL faktisk skjer i dag for alt jeg vet. Men må bare satse på gårsdagen mtp testene, og siden jeg ikke temper.
Gøy at noen allerede er i dpo land! :D

Ja men syns det er rart da jeg har pcos. Men kanskje det er blitt mer stabilt nå :)

Kan man ikke få positiv LH uten å få EL også med pcos? At man noen ganger kan få en liten "luring" sånn? Forhåpentligvis er det EL som holder seg stabil og fin da! For er så kjedelig med tull i syklus.

To timer igjen til time hos GYN. :dead:
Hater å vente, haha.. jeg blir så stressa av å følge med på klokka, så for meg er det strengt tatt best med tidlig time. Men nå er det ikke før kl 14 de hadde ledig, så da blir det sånn.
Sånn er jeg også. Best å ha time tidligst mulig. Snaaart er klokka der!

Kan man ikke få positiv LH uten å få EL også med pcos? At man noen ganger kan få en liten "luring" sånn? Forhåpentligvis er det EL som holder seg stabil og fin da! For er så kjedelig med tull i syklus.
Jo det stemmer. Men nå tror jeg det er stabilisert seg. Siden jeg har gått ned masse i vekt de siste årene :happy:

To timer igjen til time hos GYN. :dead:
Hater å vente, haha.. jeg blir så stressa av å følge med på klokka, så for meg er det strengt tatt best med tidlig time. Men nå er det ikke før kl 14 de hadde ledig, så da blir det sånn.
Lykke til:Heartred jeg og liker å ha time tidligst mulig så man slipp å vente hele dagen.

Da var pp3 i gang! Mannen har vært på reise til i går, og jeg reiser torsdag-lørdag. Forventet eggløsning en av dagene jeg er vekke, men nå fikk jeg denne testen som jeg syns er positiv? Vi har ikke rukket noe prøving denne mnd! Jaja ikke for sent altså, men dette kom litt brått på, hadde veldig svak teststrek i går. Neste måned er vi på hyttetur med svigers i liten hytte, så ser ikke for meg vi klarer å legge inn særlig aksjer da heller, så ikke beste timing denne sommeren!

Vedlegg

• 20250616_123101.jpg
    20250616_123101.jpg
    1,9 MB · Visninger: 38
Da var pp3 i gang! Mannen har vært på reise til i går, og jeg reiser torsdag-lørdag. Forventet eggløsning en av dagene jeg er vekke, men nå fikk jeg denne testen som jeg syns er positiv? Vi har ikke rukket noe prøving denne mnd! Jaja ikke for sent altså, men dette kom litt brått på, hadde veldig svak teststrek i går. Neste måned er vi på hyttetur med svigers i liten hytte, så ser ikke for meg vi klarer å legge inn særlig aksjer da heller, så ikke beste timing denne sommeren!
Synes også den ser positiv ut! :Heartred

Sånn er jeg også. Best å ha time tidligst mulig. Snaaart er klokka der!
Jepp! Endelig vært inne nå :D
Lykke til:Heartred jeg og liker å ha time tidligst mulig så man slipp å vente hele dagen.
Takk ❤️ Ja, ventemodus er pyton. Jeg greier liksom ikke gjøre så mye annet enn å vente.

Jo det stemmer. Men nå tror jeg det er stabilisert seg. Siden jeg har gått ned masse i vekt de siste årene :happy:
Bra jobba, det da! :) Får håpe det var rett, og at det ikke blir noe tull!

Nå hadde jeg litt blod i slimet. Da kan jeg vel trygt si at eggløsningen har vært? Og det ømt på vestre side.

Nå hadde jeg litt blod i slimet. Da kan jeg vel trygt si at eggløsningen har vært? Og det ømt på vestre side.
Eggløsningsslim slutter ganske kjapt etter eggløsning; leser meg til at noen har det dagen etter, men som regel er det slim før og under. Men kan hende du har eggløsning sånn ca nå, og at blodet er fordi egget slapp..?
Jeg tror i alle fall du kan regne med EL i dag, om du har slim og blod nå. :)

Back
Topp