♡ IKM - uke 26 ♡

Ouch, ja det kan være pumpa ja.
Ammer min født i 2020 fortsatt endel, men bankibordet bare hatt brystbetennelse en gang.

Ja kanskje du har eggløsning litt senere :):)
Minker godt på testene jeg har igjen nå og så håper og tror jeg rett og slett misset toppen på fredag når den hadde en stigning på morran. :rolleyes:

Ååå det håper jeg for deg! Jeg venter på litt symptomer jeg nå, så roer testinga litt. Merkelig når syklusen er så variabel:bag:

Ååå det håper jeg for deg! Jeg venter på litt symptomer jeg nå, så roer testinga litt. Merkelig når syklusen er så variabel:bag:
Takk, får håpe det.
Ja merkelig og vanskelig ..du får ta en test om dagen kanskje. Om du har nok tester igjen da.
Jeg har jo hatt syklus på 24 dager før. Kanskje det jeg får igjen nå. Ikke godt å vite. Men mensen skal jo holde seg unna såå.. :p

Takk, får håpe det.
Ja merkelig og vanskelig ..du får ta en test om dagen kanskje. Om du har nok tester igjen da.
Jeg har jo hatt syklus på 24 dager før. Kanskje det jeg får igjen nå. Ikke godt å vite. Men mensen skal jo holde seg unna såå.. :p

En test om dagen er nok lurt:happy: Kanskje de selger strimler på apoteket?
Jepp, mensen kommer jo ikke nå! :D
Hadde 23 dagers sist:wacky: Så derfor trodde jeg el ville komme tidlig denne gangen:bag:

Absolutt sterkere i dag! Det var litt godt å se, da har jeg nok ikke misset peaken! Feberen er på vei ned også, så nå har jeg litt troa igjen:angelic:

Vedlegg

• 20210616_144757.jpg
    20210616_144757.jpg
    348,5 KB · Visninger: 48
Noelle_ - 31år - PP1 - B1 - el ca 14/6 - IKM 29/6

Vet ikke om jeg gjorde dette riktig, men forsøkte hvertfall så godt jeg kunne :p En noobie som meg lurer på mye rart (og sikkert mye dumt), så kan noen fortelle hva som er greia med disse IKM-trådene forresten? :anyone:rolleyes:

Lilje1991 - 30 - pp1 - b1 - el 15.06 - IKM 29.06 :happy:

Første gang jeg prøver dette, håper det ble riktig.

Hvor mange dager etter el begynner dere å teste?

Noelle_ - 31år - PP1 - B1 - el ca 14/6 - IKM 29/6

Vet ikke om jeg gjorde dette riktig, men forsøkte hvertfall så godt jeg kunne :p En noobie som meg lurer på mye rart (og sikkert mye dumt), så kan noen fortelle hva som er greia med disse IKM-trådene forresten? :anyone:rolleyes:
Syns det er fint med disse Ikm gruppene for da har man en gjeng å skravle med som ligger likt i syklusen med en selv. En tester etter el ca samtidig, kjenner på symptomer og tester etter graviditet. Noen å dele tanker, erfaringer osv med osv :):D

Syns det er fint med disse Ikm gruppene for da har man en gjeng å skravle med som ligger likt i syklusen med en selv. En tester etter el ca samtidig, kjenner på symptomer og tester etter graviditet. Noen å dele tanker, erfaringer osv med osv :):D
Jeg skjønner, det gir helt mening! Jeg ser jo helt klart nytteverdien av dette selv også, bare tenkte det muligens var noe mer eller annet som også var hensikten:joyful: Tusen takk for oppklarende svar, blir skikkelig moro og spennende å følge med :love2

Lilje1991 - 30 - pp1 - b1 - el 15.06 - IKM 29.06 :happy:

Første gang jeg prøver dette, håper det ble riktig.

Hvor mange dager etter el begynner dere å teste?
Det ser riktig ut :happy: velkommen hit! ♡
Så spennende med første pp på første barnet! :Heartpink
Jeg pleier å begynne å teste en ukes tid før ventet mens. Altså 7-8dpo, nysgjerrigheten blir for stor. :rolleyes: Men det er gjerne ikke før et par dager før ikm at man kan se en tydelig strek da.

Jeg skjønner, det gir helt mening! Jeg ser jo helt klart nytteverdien av dette selv også, bare tenkte det muligens var noe mer eller annet som også var hensikten:joyful: Tusen takk for oppklarende svar, blir skikkelig moro og spennende å følge med :love2
Ikke som jeg har fått med meg hvertfall. Men er koselig å følge hverandre. Så kan man flytte sammen over i termingrupper om man blir gravide :)

Ikke som jeg har fått med meg hvertfall. Men er koselig å følge hverandre. Så kan man flytte sammen over i termingrupper om man blir gravide :)
Så moro! Alt her inne er jo helt nytt for meg siden jeg ble medlem først i går, så da er det flott med litt sånn info om hvordan ting fungerer her :D Hele denne prøve og baby-verden er så ukjent for meg, så er mye å sette seg inn i for meg i dette miljøet :hilarious:

Back
Topp