♡ IKM - uke 26 ♡

Så moro! Alt her inne er jo helt nytt for meg siden jeg ble medlem først i går, så da er det flott med litt sånn info om hvordan ting fungerer her :D Hele denne prøve og baby-verden er så ukjent for meg, så er mye å sette seg inn i for meg i dette miljøet :hilarious:
Klart det. Det er bare å spørre :) ingenting er for dumt å spørre om heller så.

Så moro med flere her inne! Velkommen alle sammen:D
Håper på mange marsbebiser!

Lilje1991 - 30 - pp1 - b1 - el 15.06 - IKM 29.06 :happy:

Første gang jeg prøver dette, håper det ble riktig.

Hvor mange dager etter el begynner dere å teste?

Med førstemann hadde jeg svak positiv 11dpo, så jeg prøøver å holde meg til 9dpo:angelic: meeen så blir man jo revet med når andre begynner å teste:woot:

Wow! Der ser man hvor fort det går:D

Nei, testet ikke i kveld, for var så utvanna urin:bag: Også tenkte jeg at om strimmelen er svak/negativ i morgen tidlig så vil det si at el er i morgen uansett:angelic:
Ja det vil jeg og tro :) siden du hadde en økning tidligere i dag. Sånn jeg tenker med min litt sterkere test på fredag formiddag. Hadde nok toppen på kvelden da. Så regner jeg eggløsning på lørdagen. :) for bare svaake tester etter det så.

Helene_S - 34 år - PP2 - B1 - EL 14.06. - IKM ca 28.06.
Gravid forrige måned men SA-blødning uke 5, 02.06 så krysser fingrene. (Vet det er veldig tidlig å håpe igjen nå, men kan ikke noe for det...)

Ja det vil jeg og tro :) siden du hadde en økning tidligere i dag. Sånn jeg tenker med min litt sterkere test på fredag formiddag. Hadde nok toppen på kvelden da. Så regner jeg eggløsning på lørdagen. :) for bare svaake tester etter det så.

Dagens øverst, den er litt svakere enn i går:wacky: Hadde litt stikking i venstre side i går som kunne minne om el, men ellers lite symptomer.
Negativ digital i dag. Tester igjen i kveld:D

Vedlegg

• 20210617_084344.jpg
    20210617_084344.jpg
    588,2 KB · Visninger: 35
  • 20210616_144757.jpg
    20210616_144757.jpg
    348,5 KB · Visninger: 38
Helene_S - 34 år - PP2 - B1 - EL 14.06. - IKM ca 28.06.
Gravid forrige måned men SA-blødning uke 5, 02.06 så krysser fingrene. (Vet det er veldig tidlig å håpe igjen nå, men kan ikke noe for det...)
Velkommen hit :Heartpink noen blir jo raskt gravid etter sa så, håper med deg! :):)

Fikk denne i går ettermiddag. Har økt litt siste døgn. Etter vanlig syklus skal jeg ha el i dag...**håpe**håpe** må vel nærme seg nå vel....:D

Vedlegg

• 20210616_173717.jpg
    20210616_173717.jpg
    669,5 KB · Visninger: 48
Aprilmama- 26 - PP2 - B2 - EL ca 16/6 - IKM 29/6

Sniker meg sånn halveis inn her. Ikke testet etter el denne syklusen, men ganske sikker på el var igår med tanke på smertene. Har ikke hatt trua denne månden da vi bare fikk lagt inn aksjer på selve el dagen(om jeg i de hele tatt hadde el da) Så har ikke høye forhåpninger. Men er vell kanskje da det sitter xsmile5

Ja tester ganske regelmessig, flere ganger om dagen. Er første PP med letrozol så er litt spent åssen det går kan man si.
Har lagt inn aksjer hver dag de siste dagenexsmile9
Skal ikke si noe på innsatsen hvertfall :D så bra! Spennende å se om det klaffer for dere!

Aprilmama- 26 - PP2 - B2 - EL ca 16/6 - IKM 29/6

Sniker meg sånn halveis inn her. Ikke testet etter el denne syklusen, men ganske sikker på el var igår med tanke på smertene. Har ikke hatt trua denne månden da vi bare fikk lagt inn aksjer på selve el dagen(om jeg i de hele tatt hadde el da) Så har ikke høye forhåpninger. Men er vell kanskje da det sitter xsmile5
Velkommen ♡
Det er jo gjerne når man minst venter det at det plutselig klaffer også. Så jeg håper med deg! Krysse fingrene!

Back
Topp