♡ IKM - uke 26 ♡

Husker jeg riktig fra sist gang så blir det opprettet skjult etterhvert, og man kan søke om å bli med i skjult forum når man har skrevet så og så mange innlegg på det åpne forumet :D
Ahaaa, takk for info! :joyful: Da er det bare å vente på at skjult forum opprettes og at det informeres ytterligere der:happy112

Sniker! Jeg tok vaksinen samme dag som jeg senere fant ut at jeg var gravid, og det er bare en en-hodet ( :hilarious: ) baby som ser ut til å være helt normal foreløpig :happy: Lykke til!
Da får vi vente å se om denne blir en enhodet baby å @Fjellfrøken :knegg:

Ja. Føler fortsatt at jeg kan se «noe», men ikke nok til å være helt sikker :confused: Må vel bare vente å se. Har mensmurringer, så er forberedt på at det kan gå begge veier og at «strekene» bare er skygge…men skulle helst visst, tenker at jo tidligere jeg kan begynne med progesteron jo større er sjansen for at det går bra :nailbiting:
Sniker (ikm i annen uke). Bare lurer på om du skal begynne på progesteron ved positiv test? Og fikk du beskjed om hvordan du skulle gjøre det med testing da? Jeg skal begynne ved positiv test, men kjenner det er litt voldsomt å skulle teste så ofte når det mest sannsynlig ikke slår ut likevel tidlig. Stresset nok som det er av denne ventingen :hilarious::hilarious::hilarious:

Håper det går bra med dere! ♡
Gratulerer til dere med positive tester!!
Og masse lykke til i neste pp til dere med TR. Heier på dere! Håper dere snart får positive tester også!
Nå har jeg endelig turt å melde meg inn i mars2022 termingruppen. Flere av dere er jo også der :Heartpink
Her er fin stigning på metode sin test denne uken, tok også en stav fra babyplan som det ikke er noen tvil på.
PhotoCollage_20210707_103218263.jpg
20210707_094317.jpg

Back
Topp