Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser jo veeeeldig lovende ut!!Tydelig en sterkere test i dag enn i går
Så det går i riktig retning nå hvertfall ♡ kanskje vi er heldig og får en liten marsspire allikevel. Jubler ikke enda, men må være lov til å være litt positiv nå.
Vis vedlegget 360561
Vis vedlegget 360563
Vis vedlegget 360556
Legger også ved et bilde hvor gårsdagens test er øverst og dagens nederst. Begge testene er tatt på ettermiddag/kveld.
Vis vedlegget 360560
Jaa håper dette går riktig vei nå!Dette ser jo veeeeldig lovende ut!!
Hei, hvordan går det med deg? Har du testet?Gundalillblåsokk pp11 - b2 - el 18.06 - ikm 02.07
Hei! Hvordan går det med deg? Har du testet? Eller har du fått TR?Lilje1991 - 30 - pp1 - b1 - el 15.06 - IKM 29.06
Første gang jeg prøver dette, håper det ble riktig.
Hvor mange dager etter el begynner dere å teste?
Hei du hvordan går det med deg?Linnni - 31år - PP2 - B1- EL 20.06 - IKM 04.07
HeiHei du hvordan går det med deg?
Æsj da kjedelig å måtte gå å vente så lenge på den.. Du har testet med gtest?Fortsatt ikke noe TR, tappen er helt plugget igjen, ingen symptomer verken på Tr eller gravid.. sikker på at vaksina har forstøvet TR..
Positivt med ingen TR enda da du får ta en ny test i morgen eller tirsdag om den fortsatt ikke har dukket oppHei
Tok g test på lørdag, var negativ. Ingen TR enda
Tydelig en sterkere test i dag enn i går
Så det går i riktig retning nå hvertfall ♡ kanskje vi er heldig og får en liten marsspire allikevel. Jubler ikke enda, men må være lov til å være litt positiv nå.
Vis vedlegget 360561
Vis vedlegget 360563
Vis vedlegget 360556
Legger også ved et bilde hvor gårsdagens test er øverst og dagens nederst. Begge testene er tatt på ettermiddag/kveld.
Vis vedlegget 360560
Begynner å få troa på det nå jeg ogDet må jo være en spire, så spennende
Uææææh, for en berg og dalbane denne pp'en din skal være!! Såååå mange svake streker i så lang tid, så skjønner veldig godt at du ikke tør å juble enda... Men som jeg sa i går, når jeg ser disse strekene på dine metode-tester får jeg trua For de har vist seg å være lite følsomme for min del hvertfall, så jeg fortsetter bare å blåse masse babystøv din vei, også regner jeg med at vi sees i samme termingruppa veldig snartTydelig en sterkere test i dag enn i går
Vis vedlegget 360561
Vis vedlegget 360563
Vis vedlegget 360556
Vis vedlegget 360560
Ja, og den er positiv!! Wæææ, jeg som har tatt vaksina og virkelig ikke hadde trua. Det er tidlig Metode sine, så den ble veldig svak i forhold til at det er tidlig test.. disse tror jeg ikke at jeg ville anbefalt til noen..Æsj da kjedelig å måtte gå å vente så lenge på den.. Du har testet med gtest?
Åå jammen herligheten!! Du er gravid ❤Ja, og den er positiv!! Wæææ, jeg som har tatt vaksina og virkelig ikke hadde trua. Det er tidlig Metode sine, så den ble veldig svak i forhold til at det er tidlig test.. disse tror jeg ikke at jeg ville anbefalt til noen..
Vis vedlegget 360597
men så tok jeg digital
Vis vedlegget 360596
så da har jeg virkelig trua på dine streker også!! Dritt tester når får du digital?
Helt sjukt! Ikke forventet i det heletattÅå jammen herligheten!! Du er gravid ❤
Gratulerer!!! Må få kjøpt meg en digital
Så utrolig gøy! ❤ Jaa driver å sniker litt der inne. Vil så gjerne inn dit kjenner jegHelt sjukt! Ikke forventet i det heletatt
Ja, du måå!! Vil ha deg med til mars gruppa
Åååå gratulerer så mye!!! Da er vi i samme termingruppe, må få med oss @Minime1315 også nå Enig angående de metodetestene, skikkelig dritt testerJa, og den er positiv!! Wæææ, jeg som har tatt vaksina og virkelig ikke hadde trua. Det er tidlig Metode sine, så den ble veldig svak i forhold til at det er tidlig test.. disse tror jeg ikke at jeg ville anbefalt til noen..
Vis vedlegget 360597
men så tok jeg digital
Vis vedlegget 360596
så da har jeg virkelig trua på dine streker også!! Dritt tester når får du digital?
Sniker fra uke 28 Lenge siden du tok vaksine? Jeg fikk ikke positiv el test før CD 39 etter vaksina, vanligvis er den positiv mellom CD 22-24 en gang.Fortsatt ikke noe TR, tappen er helt plugget igjen, ingen symptomer verken på Tr eller gravid.. sikker på at vaksina har forstøvet TR..