♡ IKM - uke 26 ♡

Fortsatt ikke noe TR, tappen er helt plugget igjen, ingen symptomer verken på Tr eller gravid.. sikker på at vaksina har forstøvet TR.. :shifty:

Tydelig en sterkere test i dag enn i går :happy:
Så det går i riktig retning nå hvertfall ♡ kanskje vi er heldig og får en liten marsspire allikevel. Jubler ikke enda, men må være lov til å være litt positiv nå.
20210704_161925.jpg

20210704_160930.jpg

20210704_161758.jpg

Legger også ved et bilde hvor gårsdagens test er øverst og dagens nederst. Begge testene er tatt på ettermiddag/kveld.
PhotoCollage_20210704_190948840.jpg

Så det går i riktig retning nå hvertfall ♡ kanskje vi er heldig og får en liten marsspire allikevel. Jubler ikke enda, men må være lov til å være litt positiv nå.
Vis vedlegget 360561
Vis vedlegget 360563
Vis vedlegget 360556
Legger også ved et bilde hvor gårsdagens test er øverst og dagens nederst. Begge testene er tatt på ettermiddag/kveld.
Vis vedlegget 360560
Dette ser jo veeeeldig lovende ut!!

Vis vedlegget 360561
Vis vedlegget 360563
Vis vedlegget 360556
Vis vedlegget 360560

Det må jo være en spire, så spennende:D

Vis vedlegget 360561
Vis vedlegget 360563
Vis vedlegget 360556
Vis vedlegget 360560
Uææææh, for en berg og dalbane denne pp'en din skal være!! :nailbiting: Såååå mange svake streker i så lang tid, så skjønner veldig godt at du ikke tør å juble enda... Men som jeg sa i går, når jeg ser disse strekene på dine metode-tester får jeg trua;) For de har vist seg å være lite følsomme for min del hvertfall, så jeg fortsetter bare å blåse masse babystøv din vei, også regner jeg med at vi sees i samme termingruppa veldig snart:happy093.:Heartpink

Æsj da :bored: kjedelig å måtte gå å vente så lenge på den.. Du har testet med gtest?
Ja, og den er positiv!! Wæææ, jeg som har tatt vaksina og virkelig ikke hadde trua. Det er tidlig Metode sine, så den ble veldig svak i forhold til at det er tidlig test.. disse tror jeg ikke at jeg ville anbefalt til noen..
upload_2021-7-5_8-9-29.jpeg

men så tok jeg digital
upload_2021-7-5_8-8-55.jpeg

så da har jeg virkelig trua på dine streker også!! Dritt tester :pompus: når får du digital?

Ja, og den er positiv!! Wæææ, jeg som har tatt vaksina og virkelig ikke hadde trua. Det er tidlig Metode sine, så den ble veldig svak i forhold til at det er tidlig test.. disse tror jeg ikke at jeg ville anbefalt til noen..
Vis vedlegget 360597
men så tok jeg digital
Vis vedlegget 360596

så da har jeg virkelig trua på dine streker også!! Dritt tester :pompus: når får du digital?
Åå jammen herligheten!! Du er gravid ❤
Gratulerer!!! Må få kjøpt meg en digital, avventet litt fordi dem er litt mer kostbare og hadde ikke helt trua :happy:

Vis vedlegget 360597
men så tok jeg digital
Vis vedlegget 360596

Åååå gratulerer så mye!!! :smiley-bounce022:smiley-bounce022 Da er vi i samme termingruppe, må få med oss @Minime1315 også nå:joyful: Enig angående de metodetestene, skikkelig dritt tester:confused:

Fortsatt ikke noe TR, tappen er helt plugget igjen, ingen symptomer verken på Tr eller gravid.. sikker på at vaksina har forstøvet TR.. :shifty:
Sniker fra uke 28:joyful: Lenge siden du tok vaksine? Jeg fikk ikke positiv el test før CD 39 etter vaksina, vanligvis er den positiv mellom CD 22-24 en gang.

Dette ser lovende ut da :rolleyes::) ?
Mer rosa og litt sterkere i dag.
Men må si meg enig med dere andre, ikke helt begeistra for disse metode tidligstrimlene.
Kanskje jeg skal tørre å sette meg på gravid inntil videre hvertfall ♡
20210705_090549.jpg

20210705_090719.jpg

Back
Topp