♡ IKM - uke 26 ♡

Testen var sterkere i dag da. Skulle bare ta siste testen i hus. Er dette virkelig bare skygge?:rolleyes: Hjelpes.. Venter på flere andre tester i posten i tillegg til eltester. I dag kunne samboeren se strek også. Syns den så rosa ut og.
Vis vedlegget 360381
Vis vedlegget 360370
Vis vedlegget 360369
Vis vedlegget 360371
Tok også med dette nederste bildet - som er tatt etter den har ligget en time. Men har aldri sett strek når den har tørket før.
Vis vedlegget 360379
Hvis ikke den der er positiv så skal jeg drikke solkremen min til frokost! :angelic::bag:

Tenkte oss til byen på date i dag for å spise god mat og drikke litt øl, og siden tr fremdeles ikke har kommet tok jeg to strimmeltester bare for å utelukke med sikkerhet igjen.. Sjokket var derfor stort da jeg fikk se disse strimmeltestene, og jeg måtte naturligvis også ta en digital for sikkerhetsskyld!!
Vis vedlegget 360358

Så jeg kan visst settes på gravid, herremin, kan nesten ikke tro det!!:Heartpink:dummy::dummy1:
Gratulerer!! Så koselig :talk017

Tenkte oss til byen på date i dag for å spise god mat og drikke litt øl, og siden tr fremdeles ikke har kommet tok jeg to strimmeltester bare for å utelukke med sikkerhet igjen.. Sjokket var derfor stort da jeg fikk se disse strimmeltestene, og jeg måtte naturligvis også ta en digital for sikkerhetsskyld!!
Vis vedlegget 360358

Så jeg kan visst settes på gravid, herremin, kan nesten ikke tro det!!:Heartpink:dummy::dummy1:
Å så gøy!!! Gratulerer!!!:joyful::joyful::joyful:

Vis vedlegget 360358

Gratulerer!❤️ Skikkelig stigning jo!

TR kommer ALDRI når den skal.. håpløst.. tok ut spiral i januar og fortsatt ustabil syklus :banghead:

Måtte bare prøve denne testen siden jeg ikke klarte å holde meg unna apoteket i dag. Er ikke i tvil om at jeg ser noe her hvertfall :)
Men er veldig skeptisk kjenner jeg, syns kanskje den burde vært sterkere nå. I og med at det er tidligtest også. Men.. den vanlige testen min i går var mye svakere.:rolleyes: Ikke godt å si hvor mange dpo jeg er da, men burde vel være minst 13-14. Men må nok få målt hcg nivå hos legen etter småblødningene, evt få en henvisning til tidlig ul om mulig.
20210703_220334.jpg

20210703_220337.jpg

Ganske synlig etter en time på badet.
20210703_234907.jpg

Last edited:
Kjedelig :/ hvilken syklusdag er du på nå?
CD 31, 14 dpo..
Måtte bare prøve denne testen siden jeg ikke klarte å holde meg unna apoteket i dag. Er ikke i tvil om at jeg ser noe her hvertfall :)
Men er veldig skeptisk kjenner jeg, syns kanskje den burde vært sterkere nå. I og med at det er tidligtest også. Men.. den vanlige testen min i går var mye svakere.:rolleyes: Ikke godt å si hvor mange dpo jeg er da, men burde vel være minst 13-14. Men må nok få målt hcg nivå hos legen etter småblødningene, evt få en henvisning til tidlig ul om mulig.
Vis vedlegget 360487 Vis vedlegget 360483

Vis vedlegget 360488
hmm.. ser jo strek! men på de der har jeg fått falske streker, men ikke så tydlige

CD 31, 14 dpo..

hmm.. ser jo strek! men på de der har jeg fått falske streker, men ikke så tydlige
Åå, ingen erfaring med denne testen. :bored:
Syns denne var litt for sterk til å være skygge. Mer synlig enn bildet blir når jeg laster opp her. Men ikke godt å vite. Frustrerende hvis jeg skal få skyggestrek på både babyplan og disse kjenner jeg. Får vel bare ta en ny i morgen, og følge med i dagene fremover.
Håper jeg snart evt kan få en skikkelig sterk strek :)

Vis vedlegget 360487
Vis vedlegget 360490

Vis vedlegget 360489
Vet du, her er jeg ganske sikker på at det spirer! :joyful: Denne var jo blendahvit for meg på tirsdag, og ga synlig utslag i går samtidig med digital som viste 2-3 uker. Har også testa i dag både med denne og vanlig 25mlu-test fra MakeSure, og MakeSure gir utvilsomt sterkere strek enn tidligtesten fra Metode (legger ved kveldens tester så du kan se selv). Så min dom er at disse er mindre følsomme enn det påstås, samt at jeg aldri så antydning til skygge før jeg fikk utslag. Så tror nok du plutselig kan få deg en fantastisk overraskelse du også nå snart :D 20210704_001445.jpg

Vet du, her er jeg ganske sikker på at det spirer! :joyful: Denne var jo blendahvit for meg på tirsdag, og ga synlig utslag i går samtidig med digital som viste 2-3 uker. Har også testa i dag både med denne og vanlig 25mlu-test fra MakeSure, og MakeSure gir utvilsomt sterkere strek enn tidligtesten fra Metode (legger ved kveldens tester så du kan se selv). Så min dom er at disse er mindre følsomme enn det påstås, samt at jeg aldri så antydning til skygge før jeg fikk utslag. Så tror nok du plutselig kan få deg en fantastisk overraskelse du også nå snart :D Vis vedlegget 360494
Åå takk for at du deler din erfaring med denne testen :)Det ga meg et lite håp kjenner jeg!
Ser at din MakeSure er sterkere. Og det burde egentlig være motsatt, siden Metode sin liksom skal være mer følsom. :wideyed:
Ja jeg håper på det !

Åå takk for at du deler din erfaring med denne testen :)Det ga meg et lite håp kjenner jeg!
Ser at din MakeSure er sterkere. Og det burde egentlig være motsatt, siden Metode sin liksom skal være mer følsom. :wideyed:
Ja jeg håper på det !
Absolutt, jeg mener også at strekenes skarphet burde vært motsatt. Så ja, her har jeg troen! Så jeg fortsetter å krysse fingrene for deg, og sender babystøv for god utvikling av streken:signs003 Bare hyggelig å kunne være til hjelp, forresten:Heartpink

Absolutt, jeg mener også at strekenes skarphet burde vært motsatt. Så ja, her har jeg troen! Så jeg fortsetter å krysse fingrene for deg, og sender babystøv for god utvikling av streken:signs003 Bare hyggelig å kunne være til hjelp, forresten:Heartpink
Tusen takk, setter stor pris på det jeg!
ja må være lov å håpe når det foreløpig går i positiv retning ♡

Nei det er ikke let å prove mere to år. Vi får ikke hjelp, Fordi vi har to feles barn. Så vi nå søke privatist og de er veldig dyrt.
Åh, det visste jeg ikke var en grunn til å ikke få hjelp. Så kjedelig :sorry: privatist har jeg skjønt er dyrt, men mer effektivt også!

Vis vedlegget 360487
Vis vedlegget 360490

Vis vedlegget 360489

Kan liksom ikke skjønne at det ikke skal være babystrek. Men har jo null erfaring med disse testene. Krysser alt hvertfall!:angelic:

Back
Topp