Tusen tusen takk! Ja begriper ikke at det kunne bli sånne utslag i dag, når det var helt blenda tidligstrimmel på tirsdag Blir spennende med hcg-måling til uka, og videre testing gjennom helgen nåGratulerer!! Så stor stigning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen tusen takk! Ja begriper ikke at det kunne bli sånne utslag i dag, når det var helt blenda tidligstrimmel på tirsdag Blir spennende med hcg-måling til uka, og videre testing gjennom helgen nåGratulerer!! Så stor stigning
Hvis ikke den der er positiv så skal jeg drikke solkremen min til frokost!Testen var sterkere i dag da. Skulle bare ta siste testen i hus. Er dette virkelig bare skygge? Hjelpes.. Venter på flere andre tester i posten i tillegg til eltester. I dag kunne samboeren se strek også. Syns den så rosa ut og.
Vis vedlegget 360381
Vis vedlegget 360370
Vis vedlegget 360369
Vis vedlegget 360371
Tok også med dette nederste bildet - som er tatt etter den har ligget en time. Men har aldri sett strek når den har tørket før.
Vis vedlegget 360379
Gratulerer!! Så koseligTenkte oss til byen på date i dag for å spise god mat og drikke litt øl, og siden tr fremdeles ikke har kommet tok jeg to strimmeltester bare for å utelukke med sikkerhet igjen.. Sjokket var derfor stort da jeg fikk se disse strimmeltestene, og jeg måtte naturligvis også ta en digital for sikkerhetsskyld!!
Vis vedlegget 360358
Så jeg kan visst settes på gravid, herremin, kan nesten ikke tro det!!
21? Huff, det kan ikke være lett. Får dere hjelp/sjekket?TR Kom i dag. NY pp og ny mulighet, da går vi pa PP21
Å så gøy!!! Gratulerer!!!Tenkte oss til byen på date i dag for å spise god mat og drikke litt øl, og siden tr fremdeles ikke har kommet tok jeg to strimmeltester bare for å utelukke med sikkerhet igjen.. Sjokket var derfor stort da jeg fikk se disse strimmeltestene, og jeg måtte naturligvis også ta en digital for sikkerhetsskyld!!
Vis vedlegget 360358
Gratulerer! Skikkelig stigning jo!Tenkte oss til byen på date i dag for å spise god mat og drikke litt øl, og siden tr fremdeles ikke har kommet tok jeg to strimmeltester bare for å utelukke med sikkerhet igjen.. Sjokket var derfor stort da jeg fikk se disse strimmeltestene, og jeg måtte naturligvis også ta en digital for sikkerhetsskyld!!
Vis vedlegget 360358
Gratulerer!! Så koselig
Gratulerer! Skikkelig stigning jo!
Mange tusen takk til dere alle, fine gode folkÅ så gøy!!! Gratulerer!!!
Kjedelig :/ hvilken syklusdag er du på nå?TR kommer ALDRI når den skal.. håpløst.. tok ut spiral i januar og fortsatt ustabil syklus
CD 31, 14 dpo..Kjedelig :/ hvilken syklusdag er du på nå?
hmm.. ser jo strek! men på de der har jeg fått falske streker, men ikke så tydligeMåtte bare prøve denne testen siden jeg ikke klarte å holde meg unna apoteket i dag. Er ikke i tvil om at jeg ser noe her hvertfall
Men er veldig skeptisk kjenner jeg, syns kanskje den burde vært sterkere nå. I og med at det er tidligtest også. Men.. den vanlige testen min i går var mye svakere. Ikke godt å si hvor mange dpo jeg er da, men burde vel være minst 13-14. Men må nok få målt hcg nivå hos legen etter småblødningene, evt få en henvisning til tidlig ul om mulig.
Vis vedlegget 360487 Vis vedlegget 360483
Ganske synlig etter en time på badet.
Vis vedlegget 360488
Åå, ingen erfaring med denne testen.CD 31, 14 dpo..
hmm.. ser jo strek! men på de der har jeg fått falske streker, men ikke så tydlige
Vet du, her er jeg ganske sikker på at det spirer! Denne var jo blendahvit for meg på tirsdag, og ga synlig utslag i går samtidig med digital som viste 2-3 uker. Har også testa i dag både med denne og vanlig 25mlu-test fra MakeSure, og MakeSure gir utvilsomt sterkere strek enn tidligtesten fra Metode (legger ved kveldens tester så du kan se selv). Så min dom er at disse er mindre følsomme enn det påstås, samt at jeg aldri så antydning til skygge før jeg fikk utslag. Så tror nok du plutselig kan få deg en fantastisk overraskelse du også nå snartMåtte bare prøve denne testen siden jeg ikke klarte å holde meg unna apoteket i dag. Er ikke i tvil om at jeg ser noe her hvertfall
Men er veldig skeptisk kjenner jeg, syns kanskje den burde vært sterkere nå. I og med at det er tidligtest også. Men.. den vanlige testen min i går var mye svakere. Ikke godt å si hvor mange dpo jeg er da, men burde vel være minst 13-14. Men må nok få målt hcg nivå hos legen etter småblødningene, evt få en henvisning til tidlig ul om mulig.
Vis vedlegget 360487
Vis vedlegget 360490
Vis vedlegget 360489
Åå takk for at du deler din erfaring med denne testen Det ga meg et lite håp kjenner jeg!Vet du, her er jeg ganske sikker på at det spirer! Denne var jo blendahvit for meg på tirsdag, og ga synlig utslag i går samtidig med digital som viste 2-3 uker. Har også testa i dag både med denne og vanlig 25mlu-test fra MakeSure, og MakeSure gir utvilsomt sterkere strek enn tidligtesten fra Metode (legger ved kveldens tester så du kan se selv). Så min dom er at disse er mindre følsomme enn det påstås, samt at jeg aldri så antydning til skygge før jeg fikk utslag. Så tror nok du plutselig kan få deg en fantastisk overraskelse du også nå snart Vis vedlegget 360494
Absolutt, jeg mener også at strekenes skarphet burde vært motsatt. Så ja, her har jeg troen! Så jeg fortsetter å krysse fingrene for deg, og sender babystøv for god utvikling av streken Bare hyggelig å kunne være til hjelp, forrestenÅå takk for at du deler din erfaring med denne testen Det ga meg et lite håp kjenner jeg!
Ser at din MakeSure er sterkere. Og det burde egentlig være motsatt, siden Metode sin liksom skal være mer følsom.
Ja jeg håper på det !
Tusen takk. Jeg håpper at det klaffer nå. Men jeg nesten kommer til å girls opp.Kjedelig hold motet oppe, plutselig klaffer det! ønsker deg masse lykke til i neste pp!
Nei det er ikke let å prove mere to år. Vi får ikke hjelp, Fordi vi har to feles barn. Så vi nå søke privatist og de er veldig dyrt.21? Huff, det kan ikke være lett. Får dere hjelp/sjekket?
Tusen takk, setter stor pris på det jeg!Absolutt, jeg mener også at strekenes skarphet burde vært motsatt. Så ja, her har jeg troen! Så jeg fortsetter å krysse fingrene for deg, og sender babystøv for god utvikling av streken Bare hyggelig å kunne være til hjelp, forresten
Åh, det visste jeg ikke var en grunn til å ikke få hjelp. Så kjedelig privatist har jeg skjønt er dyrt, men mer effektivt også!Nei det er ikke let å prove mere to år. Vi får ikke hjelp, Fordi vi har to feles barn. Så vi nå søke privatist og de er veldig dyrt.
Måtte bare prøve denne testen siden jeg ikke klarte å holde meg unna apoteket i dag. Er ikke i tvil om at jeg ser noe her hvertfall
Vis vedlegget 360487
Vis vedlegget 360490
Vis vedlegget 360489