♡ IKM - uke 26 ♡

Håper det... prøvd I altfor mange år nå uten en eneste positiv test...

Tok forresten denne el testen nå...ikke helt positiv eller?
Da er det din tur nå! Ofrer meg gjerne for deg, jeg som har fått flere ♡ satser vi begge flytter til termin mars2022 gruppen.
Oi se der, ja ikke helt kanskje men neesten! :):):)

Oi nå nærmer det seg fort!
Hva er Letrozol?
Håper det klaffer for dere:Heartred bøyer meg i støvet av innsatsen og pågangsmotet deres:Heartred

Tusen takkjeg har en datter fra før da men hun er snart 15 år, så det er eneste gang jeg har opplevd de berømte 2 strekene..
Letrozol fikk jeg av gyn når jeg var der. Er støttemedisiner for å styrke eggløsning forstod jeg han sa...( noen som har bedre forklaring?) Egentlig brukes til behandling av brystkreft..:wideyed:
Jeg har visst eggløsning av meg selv men aldri blitt gravid bortsett fra den ene gangen, enda jeg aldri har brukt prevensjon ...
Så nå har jeg og samboer prøvd I 2 år og har endelig 1 PP med letrozol denne PP...
Veldig spennende! Selv om jeg regner med det vil ta tid...

Tusen takkjeg har en datter fra før da men hun er snart 15 år, så det er eneste gang jeg har opplevd de berømte 2 strekene..
Letrozol fikk jeg av gyn når jeg var der. Er støttemedisiner for å styrke eggløsning forstod jeg han sa...( noen som har bedre forklaring?) Egentlig brukes til behandling av brystkreft..:wideyed:
Jeg har visst eggløsning av meg selv men aldri blitt gravid bortsett fra den ene gangen, enda jeg aldri har brukt prevensjon ...
Så nå har jeg og samboer prøvd I 2 år og har endelig 1 PP med letrozol denne PP...
Veldig spennende! Selv om jeg regner med det vil ta tid...

Så det er ingen annen grunn til at det tar tid? Håper virkelig dette er deres pp! Da blir jeg hoppende glad:D

Kveldens nederst. Jeg må da ha hatt peak i går og el i dag?:wideyed:
Noe stikking i går og ryggvondt, så ja, må jo bare tro det:angelic:
Blir testene helt blanke etterhvert om el har vært?

Vedlegg

• 20210617_204420.jpg
    20210617_204420.jpg
    310,3 KB · Visninger: 56
Så moro med flere her inne! Velkommen alle sammen:D
Håper på mange marsbebiser!

Med førstemann hadde jeg svak positiv 11dpo, så jeg prøøver å holde meg til 9dpo:angelic: meeen så blir man jo revet med når andre begynner å teste:woot:

Å, det er lenge til! Er litt utålmodig, men skal prøve å vente jeg også

:smug:
Når hadde du el?

15. juni, så er ikke akkurat så lenge siden:) Første prøveperiode etter pilleslutt, så det er så spennende! Regner ikke med klaff første ganger, så vi forbereder oss på flere perioder. Men greit å få kartlagt syklus og legge inn litt aksjer. Tenker å teste 10 dpo hvis jeg klarer å vente :happy:

Så det er ingen annen grunn til at det tar tid? Håper virkelig dette er deres pp! Da blir jeg hoppende glad:D

Nei har aldri vært noe feil som har blitt funnet. Blodprøver var også bra så er veldig rart... Men nå går vi all in og satser alt denne PP.. så må det vel bli klaff .. hadde vært fin bursdagsgave til meg selv den 28

Kveldens nederst. Jeg må da ha hatt peak i går og el i dag?:wideyed:
Noe stikking i går og ryggvondt, så ja, må jo bare tro det:angelic:
Blir testene helt blanke etterhvert om el har vært?
Krysser fingrene for det :) syns det er litt komplisert med disse testene kjenner jeg.
Nei jeg tror ikke dem blir helt blanke nei.

15. juni, så er ikke akkurat så lenge siden:) Første prøveperiode etter pilleslutt, så det er så spennende! Regner ikke med klaff første ganger, så vi forbereder oss på flere perioder. Men greit å få kartlagt syklus og legge inn litt aksjer. Tenker å teste 10 dpo hvis jeg klarer å vente :happy:
Hadde vært artig hvis det klaffet for dere første gangen :)

Jeg fant aldri eggløsning på strimmeltestene, men jeg er ganske sikker på at den var enten i helgen som var eller mandag/ tirsdag siden jeg hadde alle symptomene da.

Men nå ligger jeg på sofaen med helt forferdelige murringer fra livmorsområdet. Kan det være festesmerter? Det kjennes ut som begynnende rier eller sterke kynnere.

Noen med erfaring fra festesmerter?

Moro å bli kjent med syklusen sin, lærer mye om kropp og hormoner:playful:
Håper det blir klaff på første for dere:D
Klarte å vente til 9dpo i pp1, men denne gangen har jeg som mål å vente til 7dpo for det var vanskelig å holde seg når andre begynte å teste i ikm gruppa:dance008

Nei har aldri vært noe feil som har blitt funnet. Blodprøver var også bra så er veldig rart... Men nå går vi all in og satser alt denne PP.. så må det vel bli klaff .. hadde vært fin bursdagsgave til meg selv den 28

Rart hvordan man kan bli gravid en gang og så nestegang tar det lang tid. Håper det blir marsbaby på dere:hug007

Krysser fingrene for det :) syns det er litt komplisert med disse testene kjenner jeg.
Nei jeg tror ikke dem blir helt blanke nei.

Synes også denne testinga er litt komplisert:dance018 Håper det klaffer for oss begge denne mnd så vi slipper å tyde mer:dance008

Jeg fant aldri eggløsning på strimmeltestene, men jeg er ganske sikker på at den var enten i helgen som var eller mandag/ tirsdag siden jeg hadde alle symptomene da.

Men nå ligger jeg på sofaen med helt forferdelige murringer fra livmorsområdet. Kan det være festesmerter? Det kjennes ut som begynnende rier eller sterke kynnere.

Noen med erfaring fra festesmerter?

Ikke hatt festesmerter, men festeblødning 9dpo med førstemann. Hadde null murringer før det:rolleyes: men så spennende med sånne ting som kan være symptomer på noe:D

Troor jeg kommer til å svi av en test i helgen. Hvis det da stemmer med tidligere eggløsning i helgen som var slik jeg tror så er jeg vel en 8 dpo da på søndag. Forrige graviditet så kunne jeg skiimte noe svaaakt der på den tiden. Jeg var vel egentlig sikker på det. Meen igjen det er slitsomt å drive å tyde og :p

Rett før leggetid nå tok jeg eggløsningstest og graviditetstest. Det har blitt en vane som jeg gjør hver dag. Og da slo eggløsningstesten blodrødt ut på strimmeltesten. Så tok jeg to til som ble like positive. :laughing002
Så der har vi oppklart det jeg trodde kanskje kunne være festesmerter er da altså eggløsningssmerter. Kjedelig å hoppe to dpo dager bak i køen men skal ikke klage :happy118

Rett før leggetid nå tok jeg eggløsningstest og graviditetstest. Det har blitt en vane som jeg gjør hver dag. Og da slo eggløsningstesten blodrødt ut på strimmeltesten. Så tok jeg to til som ble like positive. :laughing002
Så der har vi oppklart det jeg trodde kanskje kunne være festesmerter er da altså eggløsningssmerter. Kjedelig å hoppe to dpo dager bak i køen men skal ikke klage :happy118
Oisann, lurt!
ja da er det ganske tydelig at det er det. Bare å humpe i vei da :D:p

Er det noen av dere som har begynt med g.tester? Eller er det noen som kjenner på noen tidlige symptomer?
Min test var helt negativ i morges, men vet jo det er for tidlig å teste.. Men jeg går rundt og er uggen/småkvalm, føler puppene er blitt litt ømme og i går kveld var de helt sykt varme, spesielt på undersiden.. :rolleyes:

Er det noen av dere som har begynt med g.tester? Eller er det noen som kjenner på noen tidlige symptomer?
Min test var helt negativ i morges, men vet jo det er for tidlig å teste.. Men jeg går rundt og er uggen/småkvalm, føler puppene er blitt litt ømme og i går kveld var de helt sykt varme, spesielt på undersiden.. :rolleyes:
Spennende!! er nok litt tidlig enda. Siden jeg hadde tidligere el enn forventet så tenker jeg det blir litt testing i helgen. 6dpo i dag og det kløøør etter å starte testing. Blir nok en i morgen :)
Har hatt sånn halsbrann i går og i dag.

Back
Topp