♡ IKM - uke 26 ♡

Jeg må ærlig si at jeg ikke kan se noe, men så er jeg jo også HELT fersk prøver og har kun tatt kanskje 2 g-tester i mitt liv for å utelukke graviditet:dead: Så jeg velger å legge min lit til de mer erfarne damene her som jo faktisk er enige i at de skimter noe, og satser på at streken blir tydeligere de neste dagene :D:Heartred

EDIT: Når jeg scrollet opp etter å ha postet dette svaret, syns jeg også at jeg faktisk kunne se en øøøørliten antydning til noe på det nederste bildet! :woot:

Må forresten også spørre, hvorfor legger mange en sånn metallring på eller ved test stripsene? Sett flere gjør det, og vil gjerne vite om dette er et "triks" jeg bør ha i bakhodet når jeg etterhvert nærmer meg min første testperiode nå:p
Hehe er ikke rart om du ikke ser noe altså. Ble i tillegg svakere når jeg la det opp her. Men mener fortsatt jeg så noe der. Noe svaaakt haha sånn er det å teste tidlig. Ikke helt bra vettu, men man klarer ikke helt la være heller :p Meen ikke enkelt å se :hilarious: men er jo spennende å se om streken blir noe sterkere i dagene fremover. Har en merkelig følelse om at det faktisk har klaffet. Har litt murring i underlivet.

Ja som ei under her skrev, finne fokus. Har egentlig sjeldent gjort det før. Men så noen gjøre det så måtte prøve :p

Spennende!! Kan absolutt skimte noe der! Særlig på det siste bildet! Gleder meg til å begynne å teste!!
Åå du og skimter noe der :happy:
Ja det er jo en spennende prosess, og det får jo tiden frem til ikm til å gå. Såå tyder man og håper da :p:) men vi må huske på at det er veldig tidlig.

Okai, da har min testing startet. Er i dag 7dpo i følge eggløsningstester og smerter forrige lørdag :)
Syns jeg ser "nooe" men om det er skygge, hakk eller strek er jeg usikker på. Men kjente jeg ble litt optimistisk, er jo fortsatt veldig tidlig. Og vanskelig å få frem på bilder. Ser dere noe? Kanskje bare meg.
Vis vedlegget 359278 Vis vedlegget 359280

Ååå jeg har venta på dette:rolleyes::smiley-bounce015

Men altså, jeg er elendig på dette strekgreiene, men jeg synes jeg skimter noooe:happy090
La det være babystrek på vei!

Åå du og skimter noe der :happy:
Ja det er jo en spennende prosess, og det får jo tiden frem til ikm til å gå. Såå tyder man og håper da :p:) men vi må huske på at det er veldig tidlig.
Krysser fingre og tær for at den blir tydeligere og tydeligere!!

Har så ujevn syklus så ikke lett å si:bag: Men rundt cd11-12 de siste to. Er på Cd14 i dag så håper den var i forgårs/igår. Lite symptomer denne gangen:pompus:

Har så ujevn syklus så ikke lett å si:bag: Men rundt cd11-12 de siste to. Er på Cd14 i dag så håper den var i forgårs/igår. Lite symptomer denne gangen:pompus:
Ikke sant. Jeg har jo alltid trodd jeg har hatt el senere enn jeg tydeligvis har. Og at lutealfasen har vært så kort, siden mens ofte har kommet flere dager for tidlig. Men den har jo kanskje ikke det da.

Satser på du har hatt el da ja :happy:

Sorry om jeg spamer dere her. Meen måtte bare ta en test her i kveld. Holdt meg nå i 7timer så. Liiitt utålmodig neeeida :p er det mulig.. :rolleyes:
Men jeg ser "noe" men er nok ikke noe.

20210619_165829.jpg
20210619_165744.jpg

Last edited:
Okai, da har min testing startet. Er i dag 7dpo i følge eggløsningstester og smerter forrige lørdag :)
Syns jeg ser "nooe" men om det er skygge, hakk eller strek er jeg usikker på. Men kjente jeg ble litt optimistisk, er jo fortsatt veldig tidlig. Og vanskelig å få frem på bilder. Ser dere noe? Kanskje bare meg.
Vis vedlegget 359278 Vis vedlegget 359280
Jeg føler jeg ser noe!:D Har du noen symptomer og når hadde du eggløsning?
Jeg er 6dpo og kjenner ingenting.

Back
Topp