♡ IKM - uke 26 ♡

Jeg er 5 dpo i dag, og har egentlig hatt mensmurringer siden jeg hadde el. I dag kom det litt blod på papiret, litt svakt rødt. Har testet meg frem til el med strimmeltester og hadde mange symptomer som slim og smerter, så er ganske sikker på jeg hadde el 15. juni.

Har jo hørt om festeblødninger før, men er visst ikke så vanlig har jeg forstått? Har ganske kraftige murringer nå.

Noen kloke kvinner som har noen tanker? :)
Spennende symptomer :):)
Har hatt festeblødning en gang, (tror jeg) bare litt smårosa på papiret rundt 6-7dpo. Så det kan godt være det ja :)
Har mye sterk murring selv nå (hatt siden el).

Last edited:
Ååå så spennende med dere som har begynt å teste!! Håper på mange positive tester de neste ukene!!

Her vet jeg jaggu ikke om el har vært eller ikke! Pleier å ha en del slim og litt smerter, men denne gangen ingenting! I følge kalenderen, skulle den vært for 2 dager siden… Men har ikke merket noe ennå!

Ååå så spennende med dere som har begynt å teste!! Håper på mange positive tester de neste ukene!!

Her vet jeg jaggu ikke om el har vært eller ikke! Pleier å ha en del slim og litt smerter, men denne gangen ingenting! I følge kalenderen, skulle den vært for 2 dager siden… Men har ikke merket noe ennå!
Kanskje bare litt annerledes denne mnd. Sjeldent jeg merker elslim.

Jeg er 5 dpo i dag, og har egentlig hatt mensmurringer siden jeg hadde el. I dag kom det litt blod på papiret, litt svakt rødt. Har testet meg frem til el med strimmeltester og hadde mange symptomer som slim og smerter, så er ganske sikker på jeg hadde el 15. juni.

Har jo hørt om festeblødninger før, men er visst ikke så vanlig har jeg forstått? Har ganske kraftige murringer nå.

Noen kloke kvinner som har noen tanker? :)
Høres ut som festeblødning!:) Er ikke sånn super vanlig, men heller ikke uvanlig.

For det første: Så gøy med testetøser! Jeg koser meg med å lese alt her inne, dere er så fine og engasjerte!
Synes jeg skimter noe både her og der:wacky: og håper det er mer enn streksyn:angelic:

Og for det andre: Hadde festeblødning 9dpo med førstemann!

Her har jeg mista litt håpet! Forrige pp var jeg så sikker på at det klaffa. Da testa jeg ikke etter el, men hadde mye symptomer på det. Denne gangen har jeg testa, men ikke funnet. Enten kom den veldig tidlig, eller så kom den det ene døgnet jeg ikke testa:banghead: eller så har den ikke vært. Det siste ville vært litt rart i og med at min syklus er på 23-26 dager og jeg allerede er på CD15.. Jeg pleier å ha en del elslim og stikkinger. Stikkingene har vært her og har nå gått over i murringer. Sist pp hadde jeg mye murringer og trodde jeg var gravid, men mensen kom to dager før tida. Men som mannen sier: Det er vel mer sannsynlig at du er gravid når du ikke tror det?:wacky: han kjenner pessimisten sin:wacky:
Så jeg vet altså ikke hvor jeg er i forløpet og er litt frustrert pga det o_O

Jeg håper på mange marsbebiser her inne:D
Håper flere henger seg på testebølgen snart:angelic:

End scene.

Når det er full testetøs faktor her inne klarer jeg jo ikke å la være:bag::nailbiting:

7 DPO ettermiddag
C40B2E90-E78A-4F33-8AA6-0262CAC1EFA4.jpeg

For det første: Så gøy med testetøser! Jeg koser meg med å lese alt her inne, dere er så fine og engasjerte!
Synes jeg skimter noe både her og der:wacky: og håper det er mer enn streksyn:angelic:

Og for det andre: Hadde festeblødning 9dpo med førstemann!

Her har jeg mista litt håpet! Forrige pp var jeg så sikker på at det klaffa. Da testa jeg ikke etter el, men hadde mye symptomer på det. Denne gangen har jeg testa, men ikke funnet. Enten kom den veldig tidlig, eller så kom den det ene døgnet jeg ikke testa:banghead: eller så har den ikke vært. Det siste ville vært litt rart i og med at min syklus er på 23-26 dager og jeg allerede er på CD15.. Jeg pleier å ha en del elslim og stikkinger. Stikkingene har vært her og har nå gått over i murringer. Sist pp hadde jeg mye murringer og trodde jeg var gravid, men mensen kom to dager før tida. Men som mannen sier: Det er vel mer sannsynlig at du er gravid når du ikke tror det?:wacky: han kjenner pessimisten sin:wacky:
Så jeg vet altså ikke hvor jeg er i forløpet og er litt frustrert pga det o_O

Jeg håper på mange marsbebiser her inne:D
Håper flere henger seg på testebølgen snart:angelic:

End scene.
Hihi liker at flere har begynt å teste, og at dere kjenner på litt testetrang :p
Tenker du har hatt el jeg, for du har litt syklus sånn som meg.. Litt varierende, mine er 24-28 dager. Selv på syklusdag 18 nå. Kanskje du bare ikke merket elslim denne gangen? :rolleyes: Men du kjenner jo kroppen din best selv da. Jeg selv merker sjelden elslim.
Kjenner på frustrasjonen din om å ikke ha helt kontroll da. Men klok mann da, ofte blir man vel gravid når man minst venter det eller tror det :happy:

Gleder meg til å se mange positive tester her inne!:nailbiting:

Hvordan går det med dere andre her inne? Har dere kommet dere i dpo land? Jeg hadde jo så tidlig eggløsning denne gangen så hører vel kanskje til i en annen ikm uke. Men siden jeg laget denne, og ikke ventet el når jeg fikk det så henger jeg her. :):)
Jeg er 5 dpo i dag. Litt murringer nederst i magen, men tror det bare er etter uttaket.. Har dessverre en dårlig følelse denne gangen

Jeg er 5 dpo i dag. Litt murringer nederst i magen, men tror det bare er etter uttaket.. Har dessverre en dårlig følelse denne gangen
Kjedelig å sitte med en litt dårlig følelse da. Men plutselig så har det gått bra allikevel :) krysser fingrene for deg jeg!

Hihi liker at flere har begynt å teste, og at dere kjenner på litt testetrang :p
Tenker du har hatt el jeg, for du har litt syklus sånn som meg.. Litt varierende, mine er 24-28 dager. Selv på syklusdag 18 nå. Kanskje du bare ikke merket elslim denne gangen? :rolleyes: Men du kjenner jo kroppen din best selv da. Jeg selv merker sjelden elslim.
Kjenner på frustrasjonen din om å ikke ha helt kontroll da. Men klok mann da, ofte blir man vel gravid når man minst venter det eller tror det :happy:

Gleder meg til å se mange positive tester her inne!:nailbiting:

Jeg trooor jeg har hatt:angelic:
Og jammen svei jeg ikke av en gtest i dag:wacky: Hvit som snø selvfølgelig, men om jeg er i dpo land så er jeg 3dpo såå:yuck::laughing021
Har tre digitale eltester igjen, så bruker de de neste dagene og så får det være nok for denne gang, da får gtestene overta:happy093.

Tror EL er i dag, med tanke på det jeg tror er EL-smerter. Nå er jeg veldig spent på tempen i morgen! Har ikke fått positiv EL-test, men pleier å ha veldig kort LH-topp, så det er ikke umulig at jeg bare ikke har fanget den opp.

Har ikke klart å holde meg unna testene selv, men de er foreløpig blendahvite.. Bare 5 dpo da, om jeg skal stole på appene :rolleyes:
MEN, i dag har jeg vært skikkelig uggen, til tider veldig kvalm.. Nipplene har plutselig blitt ømme og føles ut som en varmeovn.. pluss at jeg har høyere kroppstemperatur enn vanlig. Lurer selvfølgelig på om kroppen bare lurer meg da jeg hadde en SA tidlig denne måneden eller om det virkelig ligger noe i det. Hadde hverken kvalme eller ømme bryster da.

Jeg misunner dere som allerede har litt strek på testene, håper virkelig det går veien for oss alle :smiley-angelic001

Back
Topp