♡ IKM - uke 26 ♡

Ingen tempstigning her, så da har ikke EL vært ennå. Det vil si at jeg må hoppe videre til enda dl IKM-gruppe. Lykke til dere andre her inne, håper vi sees i termingruppen for mars :)

Ingen tempstigning her, så da har ikke EL vært ennå. Det vil si at jeg må hoppe videre til enda dl IKM-gruppe. Lykke til dere andre her inne, håper vi sees i termingruppen for mars :)
Lykke til du også! Vi sees i mars vet du :D

Siden jeg egentlig tror jeg kan være alt fra ca 6/7 til 9-ish dpo, kjenner jeg også at testetrangen begynner å melde seg for alvor nå! :wacky: Siden det er min første pp beregner jeg bare el ut fra kalender og el-slim, og jeg mener det kom elslim på papiret allerede på cd12 (er nå på cd21!) så her kan det jo faktisk være mulighet for å se en potensiell svak strek allerede:nailbiting: Tenkte egentlig å vente til torsdag som er 10dpo ut fra kalenderberegning, men merker faren er stor for at jeg ryker på første test tidligere likevel:hilarious:

Siden jeg egentlig tror jeg kan være alt fra ca 6/7 til 9-ish dpo, kjenner jeg også at testetrangen begynner å melde seg for alvor nå! :wacky: Siden det er min første pp beregner jeg bare el ut fra kalender og el-slim, og jeg mener det kom elslim på papiret allerede på cd12 (er nå på cd21!) så her kan det jo faktisk være mulighet for å se en potensiell svak strek allerede:nailbiting: Tenkte egentlig å vente til torsdag som er 10dpo ut fra kalenderberegning, men merker faren er stor for at jeg ryker på første test tidligere likevel:hilarious:
Spennede, noe likt som meg da :happy:
Testetrangen melder seg ja xsmile9 hihi

Åååå så spennende!! Krysser fingrene og gleder meg til å se oppdatering på test!
Her er jeg maks 4 dpo, basert på kalenderen, men usikker på om det i det hele tatt har vært noe el denne mnd :confused: Får smøre meg med tålmodighet en ukes tid før det blir testing i alle fall!

Spennede, noe likt som meg da :happy:
Testetrangen melder seg ja xsmile9 hihi
Ja guri, har liksom hatt SÅ selvdisiplin på å ikke "rushe" testing, men nå kjenner jeg den selvdisiplinen er i ferd med å rakne totalt:laughing021

Åååå så spennende!! Krysser fingrene og gleder meg til å se oppdatering på test!
Her er jeg maks 4 dpo, basert på kalenderen, men usikker på om det i det hele tatt har vært noe el denne mnd :confused: Får smøre meg med tålmodighet en ukes tid før det blir testing i alle fall!
Tusen takk, blir spennende å se din også når den tid kommer:happy: Følger SÅ spent med på alt i IKM-gruppa her, selvom jeg ikke skriver så mye:Heartpink

Spennende! Vi er ganske likt! Min første prøveperiode også. Jeg er 6 dpo i dag og kjenner også på testetrangen. Har også planer om å vente til torsdag :) Det er hardt å vente altså! Lykke til med test når den tid kommer, krysser fingrene

Dagens test i formiddag - 9dpo. Sikkert bare jeg som skimter "noe". Syns jeg kunne fått en litt mer synlig test hvis det er noe der. :rolleyes: Ut å kjøpe en mer sensitiv test etterpå tror jeg. Men prøver å huske at det fortsatt er veldig så tidlig! Fortsatt mye murring og strekking i lysken. Så har hvertfall ikke mistet motet helt :)
20210621_121200.jpg
20210621_121248.jpg
20210621_121205.jpg

Spennende! Vi er ganske likt! Min første prøveperiode også. Jeg er 6 dpo i dag og kjenner også på testetrangen. Har også planer om å vente til torsdag :) Det er hardt å vente altså! Lykke til med test når den tid kommer, krysser fingrene
Ja du verden, mer likt er det jo nesten ikke mulig å være med tanke på både pp og dpo :happy: Takk for det, og lykke til med testingen du også :D

Dagens test i formiddag - 9dpo. Sikkert bare jeg som skimter "noe". Syns jeg kunne fått en litt mer synlig test hvis det er noe der. :rolleyes: Ut å kjøpe en mer sensitiv test etterpå tror jeg. Men prøver å huske at det fortsatt er veldig så tidlig! Fortsatt mye murring og strekking i lysken. Så har hvertfall ikke mistet motet helt :)
Vis vedlegget 359453 Vis vedlegget 359452 Vis vedlegget 359450
Krysser fingrene både med og for deg! Ingen grunn til å miste motet nei, skal vel mye til å få strek på strimmel som ikke er tidligtest enda :joyful: Blir moro å se hva tidligtest viser, om du prøver det i kveld! Krysser fingrene for deg:D

8 DPO men blenda hvit test i dag:banghead: men er derimot veldig rar i formen. Varm og kvalm om hverandre.

edit: spøy nettopp:wideyed:

Last edited:
Kjedelig med hvit test! Meen er jo "positivt" i forhold til formen da. Håpe at det er svangerskapsrelatert da :)
Jaa. Har alltid fått sterkere tester om kvelden, i motsetning til mange andre. Så prøver igjen i kveld! Håper det er et godt tegn ja:p

Tok en test til bare for gøy etter jeg spøy og kan faktisk se noe der!!! Kanskje jeg fikk et lite hopp i chg:wideyed:

selvfølgelig ræva kvalitet her som vanlig så dere kan sikkert ikke se noe:banghead:
4C4BD854-8305-43F8-9416-D14FD6AFE3D4.jpeg

Jeg skrev jo her i går om en liten blødning 5 dpo. Vel, i dag har det tatt seg opp og akkurat nå føles det som vanlig mens. Er 6 dpo.

Kan jeg få mensen allerede nå, så tidlig?! :(
Kan jo såklart være el var tidligere enn jeg tror, men hadde mange symptomer (slim, smerter) i tillegg til at jeg testet med strimler.

Vel vel, får anse meg som CD1 i dag og starte på nytt :)

Back
Topp