Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til du også! Vi sees i mars vet duIngen tempstigning her, så da har ikke EL vært ennå. Det vil si at jeg må hoppe videre til enda dl IKM-gruppe. Lykke til dere andre her inne, håper vi sees i termingruppen for mars
Spennede, noe likt som meg daSiden jeg egentlig tror jeg kan være alt fra ca 6/7 til 9-ish dpo, kjenner jeg også at testetrangen begynner å melde seg for alvor nå! Siden det er min første pp beregner jeg bare el ut fra kalender og el-slim, og jeg mener det kom elslim på papiret allerede på cd12 (er nå på cd21!) så her kan det jo faktisk være mulighet for å se en potensiell svak strek allerede Tenkte egentlig å vente til torsdag som er 10dpo ut fra kalenderberegning, men merker faren er stor for at jeg ryker på første test tidligere likevel
Åååå så spennende!! Krysser fingrene og gleder meg til å se oppdatering på test!Siden jeg egentlig tror jeg kan være alt fra ca 6/7 til 9-ish dpo, kjenner jeg også at testetrangen begynner å melde seg for alvor nå! Siden det er min første pp beregner jeg bare el ut fra kalender og el-slim, og jeg mener det kom elslim på papiret allerede på cd12 (er nå på cd21!) så her kan det jo faktisk være mulighet for å se en potensiell svak strek allerede Tenkte egentlig å vente til torsdag som er 10dpo ut fra kalenderberegning, men merker faren er stor for at jeg ryker på første test tidligere likevel
Ja guri, har liksom hatt SÅ selvdisiplin på å ikke "rushe" testing, men nå kjenner jeg den selvdisiplinen er i ferd med å rakne totaltSpennede, noe likt som meg da
Testetrangen melder seg ja hihi
Tusen takk, blir spennende å se din også når den tid kommer Følger SÅ spent med på alt i IKM-gruppa her, selvom jeg ikke skriver så myeÅååå så spennende!! Krysser fingrene og gleder meg til å se oppdatering på test!
Her er jeg maks 4 dpo, basert på kalenderen, men usikker på om det i det hele tatt har vært noe el denne mnd Får smøre meg med tålmodighet en ukes tid før det blir testing i alle fall!
Siden jeg egentlig tror jeg kan være alt fra ca 6/7 til 9-ish dpo, kjenner jeg også at testetrangen begynner å melde seg for alvor nå! Siden det er min første pp beregner jeg bare el ut fra kalender og el-slim, og jeg mener det kom elslim på papiret allerede på cd12 (er nå på cd21!) så her kan det jo faktisk være mulighet for å se en potensiell svak strek allerede Tenkte egentlig å vente til torsdag som er 10dpo ut fra kalenderberegning, men merker faren er stor for at jeg ryker på første test tidligere likevel
Ja du verden, mer likt er det jo nesten ikke mulig å være med tanke på både pp og dpo Takk for det, og lykke til med testingen du ogsåSpennende! Vi er ganske likt! Min første prøveperiode også. Jeg er 6 dpo i dag og kjenner også på testetrangen. Har også planer om å vente til torsdag Det er hardt å vente altså! Lykke til med test når den tid kommer, krysser fingrene
Krysser fingrene både med og for deg! Ingen grunn til å miste motet nei, skal vel mye til å få strek på strimmel som ikke er tidligtest enda Blir moro å se hva tidligtest viser, om du prøver det i kveld! Krysser fingrene for degDagens test i formiddag - 9dpo. Sikkert bare jeg som skimter "noe". Syns jeg kunne fått en litt mer synlig test hvis det er noe der. Ut å kjøpe en mer sensitiv test etterpå tror jeg. Men prøver å huske at det fortsatt er veldig så tidlig! Fortsatt mye murring og strekking i lysken. Så har hvertfall ikke mistet motet helt
Vis vedlegget 359453 Vis vedlegget 359452 Vis vedlegget 359450
8 DPO men blenda hvit test i dag men er derimot veldig rar i formen. Varm og kvalm om hverandre.
edit: spøy nettopp
Jaa. Har alltid fått sterkere tester om kvelden, i motsetning til mange andre. Så prøver igjen i kveld! Håper det er et godt tegn jaKjedelig med hvit test! Meen er jo "positivt" i forhold til formen da. Håpe at det er svangerskapsrelatert da
Jeg ser! Krysser fingrene for deg!Dagens test i formiddag - 9dpo. Sikkert bare jeg som skimter "noe". Syns jeg kunne fått en litt mer synlig test hvis det er noe der. Ut å kjøpe en mer sensitiv test etterpå tror jeg. Men prøver å huske at det fortsatt er veldig så tidlig! Fortsatt mye murring og strekking i lysken. Så har hvertfall ikke mistet motet helt
Vis vedlegget 359453 Vis vedlegget 359452 Vis vedlegget 359450
Åå så gøy! takk for det, måtte det være en liten baby på vei.Jeg ser! Krysser fingrene for deg!
Ååå jeg ser svakt der!Tok en test til bare for gøy etter jeg spøy og kan faktisk se noe der!!! Kanskje jeg fikk et lite hopp i chg
selvfølgelig ræva kvalitet her som vanlig så dere kan sikkert ikke se noe
Vis vedlegget 359467