♡ IKM - uke 26 ♡

10dpo - syns den har blitt noe sterkere kanskje. Noen som ser? Selvfølgelig ble den litt svakere når jeg lastet opp her. Redd jeg ser streker over alt om dagen huff.. :rolleyes:
20210622_093806.jpg
Screenshot_20210622-095811_Gallery.jpg

Last edited:
Røk på min første g-test i morges også. Uvisst hvor i dpo-land jeg er, men antar å være et sted mellom 7-10. Nå er jo jeg i PP1 og således utrent på strekjakt, men ganske sikker på at denne var blenda. Så avventer noen dager før jeg prøver igjen:)

20210622_060032.jpg 20210622_060038.jpg Screenshot_20210622-060200_Gallery.jpg

Røk på min første g-test i morges også. Uvisst hvor i dpo-land jeg er, men antar å være et sted mellom 7-10. Nå er jo jeg i PP1 og således utrent på strekjakt, men ganske sikker på at denne var blenda. Så avventer noen dager før jeg prøver igjen:)

Vis vedlegget 359548 Vis vedlegget 359549 Vis vedlegget 359550
Så gøy at flere begynner å teste! :):)
Kan kanskje skimte "noe" skygge på den i midten. Men ikke godt å si. Da er du kanskje nærmere 7dpo evt. For det var vel en tidlig test og. Men spennende! Tenk om det skal klaffe på første forsøk da.

Så gøy at flere begynner å teste! :):)
Kan kanskje skimte "noe" skygge på den i midten. Men ikke godt å si. Da er du kanskje nærmere 7dpo evt. For det var vel en tidlig test og. Men spennende! Tenk om det skal klaffe på første forsøk da.
Jøsses, hadde ikke forventet at noen skulle se noe som helst her, men det var jo litt stas da! :joyful: Dette er en tidligtest ja:) Ja guri, du sier noe. Skifter hele tiden mellom å tenke at jeg slettes ikke forventer klaff på første forsøk, og at det tross alt like gjerne kan skje på denne syklusen som senere:p

Dette er bare så spennende. Nå skal jeg være enda mer på vakt de neste dagene

Litt trist at ingen av mine nære synes at det å prøve å bli gravid eller få en baby er noe spesielt spennende eller gøy. Hadde vært fint å dele det med noen. Har en veldig fin mann som gleder seg men jeg tenker på det 24/7 og han tenker på det 0,5/7 :smiley-ashamed008
Ja enig med deg der. Men vil heller ikke plage min mann så mye med det heller. :shy: "Det blir ser du" sier han bare. Ikke lett når det er så altoppslukende.
Så da er det godt å være her på forumet med likesinnede :hilarious::happy:

Måtte sammenligne litt jeg. :p
Den er hvertfall mer synlig i dag enn den var i går på samme tid. :) men kan fortsatt være skygge. Men lov å håpe :rolleyes:

Vedlegg

• PhotoCollage_20210622_123328729.jpg
    PhotoCollage_20210622_123328729.jpg
    1,8 MB · Visninger: 114
Last edited:
Fikk negativ test idag 9dpo med clearblue. Ingen symptomer så langt! Føler ikke det har klaffet denne pp’en heller

6Dpo og fikk idag utflod med en liten prikk med frisk blod på papiret. Kan jo være det kan ha sammenheng med celleprøven igår,men har aldri blødd tidligere av den prøven. Tillegg har jeg hatt tydlige strålinger på venstre siden og mye murringer. Gav jo et lite håp selv om jeg er negativ til denne prøveperioden :eek: Skal tidligst teste lørdag, forrige periode kom mensen dagen jeg skulle teste:shifty: Håper lutealfasen ikke er like kort denne gangen vertfall!

Så moro å se at flere får antydninger til strek:happy:
Tenkte å vente med å ta test til sånn 25-26 i syklusen, men spørs om jeg klarer å holde meg altså:hilarious: Dette er jo så spennende og ekstra gøy når flere allerede har begynt å teste seg. Er i følge syklus sånn ca 5-7 dpo. Eneste som jeg har merka foreløpig og som jeg ikke kan huske å hatt så mye av før er stikninger i eggleder/livmor.

6Dpo og fikk idag utflod med en liten prikk med frisk blod på papiret. Kan jo være det kan ha sammenheng med celleprøven igår,men har aldri blødd tidligere av den prøven. Tillegg har jeg hatt tydlige strålinger på venstre siden og mye murringer. Gav jo et lite håp selv om jeg er negativ til denne prøveperioden :eek: Skal tidligst teste lørdag, forrige periode kom mensen dagen jeg skulle teste:shifty: Håper lutealfasen ikke er like kort denne gangen vertfall!
Oi spennende! xsmile9 Det var noe lignende blødning jeg hadde sånn 7dpo ish med sønnen min. Håpehåpe for deg!

Back
Topp