10dpo - syns den har blitt noe sterkere kanskje. Noen som ser? Selvfølgelig ble den litt svakere når jeg lastet opp her. Redd jeg ser streker over alt om dagen huff..
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes også den er sterkere i dag Så spennende10dpo - syns den har blitt noe sterkere kanskje. Noen som ser? Selvfølgelig ble den litt svakere når jeg lastet opp her. Redd jeg ser streker over alt om dagen huff.. Vis vedlegget 359535 Vis vedlegget 359536
Så bra, og den er sterkere på mine bilder enn når jeg har lastet det opp her. De forrige dagene har jeg skimtet noe. I dag syns jeg at jeg så.Synes også den er sterkere i dag Så spennende
Jeg ser noe!10dpo - syns den har blitt noe sterkere kanskje. Noen som ser? Selvfølgelig ble den litt svakere når jeg lastet opp her. Redd jeg ser streker over alt om dagen huff.. Vis vedlegget 359535 Vis vedlegget 359536
Så artig at du ser noe den var sterkere i virkeligheten. Men ikke voldsomt akkuratJeg ser noe!
Vi håper!Så artig at du ser noe den var sterkere i virkeligheten. Men ikke voldsomt akkurat
Så gøy at flere begynner å teste!Røk på min første g-test i morges også. Uvisst hvor i dpo-land jeg er, men antar å være et sted mellom 7-10. Nå er jo jeg i PP1 og således utrent på strekjakt, men ganske sikker på at denne var blenda. Så avventer noen dager før jeg prøver igjen
Vis vedlegget 359548 Vis vedlegget 359549 Vis vedlegget 359550
Jøsses, hadde ikke forventet at noen skulle se noe som helst her, men det var jo litt stas da! Dette er en tidligtest ja Ja guri, du sier noe. Skifter hele tiden mellom å tenke at jeg slettes ikke forventer klaff på første forsøk, og at det tross alt like gjerne kan skje på denne syklusen som senereSå gøy at flere begynner å teste!
Kan kanskje skimte "noe" skygge på den i midten. Men ikke godt å si. Da er du kanskje nærmere 7dpo evt. For det var vel en tidlig test og. Men spennende! Tenk om det skal klaffe på første forsøk da.
Ja enig med deg der. Men vil heller ikke plage min mann så mye med det heller. "Det blir ser du" sier han bare. Ikke lett når det er så altoppslukende.Dette er bare så spennende. Nå skal jeg være enda mer på vakt de neste dagene
Litt trist at ingen av mine nære synes at det å prøve å bli gravid eller få en baby er noe spesielt spennende eller gøy. Hadde vært fint å dele det med noen. Har en veldig fin mann som gleder seg men jeg tenker på det 24/7 og han tenker på det 0,5/7
Håper for oss begge!Vi håper!
Det er jo ikke tvil Jeg ser streken din kjempegodt!!!Noen som klarer å myse seg frem til det jeg ser ?? Kan selvfølgelig bare være skygge eller noe, men er da hvertfall NOE der
Jeg ser strekenMåtte sammenligne litt jeg.
Den er hvertfall mer synlig i dag enn den var i går på samme tid. men kan fortsatt være skygge. Men lov å håpe
Ææ.. spennende! Liker å høre at andre ser også, kan ikke dele en så svak strek med mannen. men jeg tror oppriktig det er noe der!Jeg ser streken
Kan fortsatt ha klaffet fordet 9 dpo er jo fortsatt tidlig .Fikk negativ test idag 9dpo med clearblue. Ingen symptomer så langt! Føler ikke det har klaffet denne pp’en heller
Oi spennende! Det var noe lignende blødning jeg hadde sånn 7dpo ish med sønnen min. Håpehåpe for deg!6Dpo og fikk idag utflod med en liten prikk med frisk blod på papiret. Kan jo være det kan ha sammenheng med celleprøven igår,men har aldri blødd tidligere av den prøven. Tillegg har jeg hatt tydlige strålinger på venstre siden og mye murringer. Gav jo et lite håp selv om jeg er negativ til denne prøveperioden Skal tidligst teste lørdag, forrige periode kom mensen dagen jeg skulle teste Håper lutealfasen ikke er like kort denne gangen vertfall!