Juniblomsten
Flørter med forumet
Satser på at det jobbes hardt
Ja det får vi håpespennende dager fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at det jobbes hardt
Haha, jeg hadde bare ti, men har klart å bruke de opp selv om jeg vet det er for tidligEtter mine beregninger 6 dpo.
Jeg har hatt to svangerskap tidligere og har blitt gravid i PP1 begge gangene. Men nå har jeg hatt spiral i 7 år. Og er 7 år eldre enn sist jeg fikk barn. Så det blir veldig spennende om kroppen husker hva den skal gjøre. Men glad for at jeg kjøpte 100 pk med tidligtester for jeg svir av 4-5 stk per dag nå
Jeg syns jeg kan se nooooe, men synes ofte det er vanskeligere å se det på bilde enn i virkeligheten.Hmm...nei, ble litt skuffa i dag. . Men har kanskje noe med mine forventninger om å få en sterkere strek i dag også å gjøre. Ikke morgenurin da, og har jo drukket bittelitt saft.
Dere ser sikkert ikke noe.. ser noe.. må få kjøpt meg en annen type test i dag. Men prøver å holde denne (tidlig) testingen litt skjult for samboern. Ellers må han tro jeg er gal eller noe Vis vedlegget 359650
Ja vanskelig å få på bildet når det er så svakt altså. Nå vil jeg ha en tydeligere strekJeg syns jeg kan se nooooe, men synes ofte det er vanskeligere å se det på bilde enn i virkeligheten.
Kjøp en tidligtest, den burde kunne vise noe enda tydeligere
Hei,
Jeg er veldig nysgjerrig
Hva slags symptomer kjenner dere på (og ja, jeg vet jeg har spurt om det tidligere også, men det er jo en uke siden eller noe ?
Jeg føler jeg kjenner på så mye om dagen.. Ømme brystvorter, nesten litt stølhetsfølelse nederst i magen, blir fort uggen, kvalm om jeg anstrenger meg (brakk meg på vei til bussen i dag etter en ganske grei bakke) og jeg får fortere vondt i hodet.. Foreløpig ikke noe som helst på g.test, men det er jo fortsatt relativt tidlig.
Hei,
Jeg er veldig nysgjerrig
Hva slags symptomer kjenner dere på (og ja, jeg vet jeg har spurt om det tidligere også, men det er jo en uke siden eller noe ?
Jeg føler jeg kjenner på så mye om dagen.. Ømme brystvorter, nesten litt stølhetsfølelse nederst i magen, blir fort uggen, kvalm om jeg anstrenger meg (brakk meg på vei til bussen i dag etter en ganske grei bakke) og jeg får fortere vondt i hodet.. Foreløpig ikke noe som helst på g.test, men det er jo fortsatt relativt tidlig.
Nei syns ikke det var spesielt enkelt jeg hellerTeller timer til ikm eller altså tr Bare negative el tester og har svidd av to kritthvite gtester
Null symptomer på noe som helst Sist pp var jeg sikker på at jeg var gravid og trodde ikke på de negative testene Nå er jeg sikker på at jeg ikke er det og aner jo ikke om el har vært heller
Test etter el sa de, det er lett sa de.
Dagens utblåsning
Er i min første PP noensinne, og kan ikke si at jeg har kjent noe som jeg reelt mistenker å kunne være symptomer hittil. Bare sånt småtteri som random iling i lysken innimellom som har fått meg til å lure litt bare egentlig. Men nå nettopp stakk det seriøst til mot venstresiden av livmorområdet et sted, varte i kanskje 5-10 sekunder et omtrent, og akkurat DEN følelsen kan jeg ikke si å ha kjent noensinne tidligere! Så nå ble jeg oppriktig nysgjerrig på hva det kan ha vært, er et sånt stikk forenlig med noen graviditetssymptomer?? Aner ikke hvor mange dpo jeg er heller, men antar rundt 6/7-11 et sted!Hei,
Jeg er veldig nysgjerrig
Det er jo kjempespennendeEr i min første PP noensinne, og kan ikke si at jeg har kjent noe som jeg reelt mistenker å kunne være symptomer hittil. Bare sånt småtteri som random iling i lysken innimellom som har fått meg til å lure litt bare egentlig. Men nå nettopp stakk det seriøst til mot venstresiden av livmorområdet et sted, varte i kanskje 5-10 sekunder et omtrent, og akkurat DEN følelsen kan jeg ikke si å ha kjent noensinne tidligere! Så nå ble jeg oppriktig nysgjerrig på hva det kan ha vært, er et sånt stikk forenlig med noen graviditetssymptomer?? Aner ikke hvor mange dpo jeg er heller, men antar rundt 6/7-11 et sted!
Enig! Selv om jeg avla en (nokså forventet) blendahvit tidligtest i går morges, må jeg ærlig innrømme at jeg ble litt ekstra spent på neste test nå Tenker det blir på fredag før vi drar til svigersDet er jo kjempespennende
Samme her Bare 6 dpo og godt igang med testingen. I dag har jeg (hittil) holdt meg til 3 stkDa var 1 test unnagjort... blenda... Men ikke rart , 7dpo i morra...
Litt små murringer og trøtt... må jo bare teste hver dag nå fremover....
Samme her Bare 6 dpo og godt igang med testingen. I dag har jeg (hittil) holdt meg til 3 stk
Nei syns ikke det var spesielt enkelt jeg heller
Kanskje det er nå du faktisk er gravid, når du minst tror på det.
Masse lykke til hos deg ogsåJaaa sååå spennende med denne testing da jeg kjenner det er noe anderledes denne PP.
Masse lykke til
Ååååhh, så innmari moro!! Gruppens første positive Må jo selvsagt satse på at denne blir sittende Gratulerer SÅ mye!!Hei dere! Jeg har sneket litt i kulissene og fulgt med på dere, er 10 dpo i dag og «hører til» her. Tok en test etter jobb i dag som var svakt positiv, så tok en til av annet merke med det samme som og var svakt positiv!! Så hvis dette går veien blir det mars baby på oss.
begge bildene er tatt etter at de tørket så ser grålig ut nå. Men var tydelig rosa og tydelig blå godt innenfor fristen.