Babyonemoretime
Betatt av forumet
Samme her om jeg i det hele tatt er 4dpoNegativ test 4 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her om jeg i det hele tatt er 4dpoNegativ test 4 dpo
Joda, jeg ser noe! Uæææ, spennende å følge med på utviklingen, håper håper håper!Tok en test til bare for gøy etter jeg spøy og kan faktisk se noe der!!! Kanskje jeg fikk et lite hopp i chg
selvfølgelig ræva kvalitet her som vanlig så dere kan sikkert ikke se noe
Vis vedlegget 359467
Ååååå takk for at dere håper med megJoda, jeg ser noe! Uæææ, spennende å følge med på utviklingen, håper håper håper!
Det er ikke spesielt vanlig å få mensen så tidlig. Hvilken dag i syklusen er du da på? Kan kanskje være en litt større festeblødning og. Men ikke godt å si! Er jo rart når du har testet og i tillegg hadde slim og smerter da hmm..Jeg skrev jo her i går om en liten blødning 5 dpo. Vel, i dag har det tatt seg opp og akkurat nå føles det som vanlig mens. Er 6 dpo.
Kan jeg få mensen allerede nå, så tidlig?!
Kan jo såklart være el var tidligere enn jeg tror, men hadde mange symptomer (slim, smerter) i tillegg til at jeg testet med strimler.
Vel vel, får anse meg som CD1 i dag og starte på nytt
Det er ikke spesielt vanlig å få mensen så tidlig. Hvilken dag i syklusen er du da på? Kan kanskje være en litt større festeblødning og. Men ikke godt å si! Er jo rart når du har testet og i tillegg hadde slim og smerter da hmm..
Nei da kan det jo være mensen også, siden du er så langt uti syklusen. Men det er ikke så godt å si hvordan kroppen er etter pilleslutt. Du får bare følge med på hvor lenge blødningen er også evt ta en test etterhvertCD28, så kan jo passe sånn sett. Holder på å finne ut av syklusene etter pilleslitt så er ikke helt stabilt enda. Hadde positiv el-test CD22. Skjønner ingenting av det kroppen holder på med, men får vel bare vente å se, bare blir så nysgjerrig Tusen takk for svar
Ta med deg symptomer du, det er positivt! Hogger til i bekkenet mitt om dagen sånn plutselig og. I tillegg til murring, strekking i lysken og halsbrann. Vet det kan komme av andre ting også sikkert, men jeg kan ikke si jeg merket det forrige pp.Har både hormonell bekkenløsning og skikkelig murringer i kveld. Krysser fingre og tær
Jeg pleier aldri å ha det midt i syklusen på denne måten, men kroppen min er ekspert på innbilt svangerskap så jeg vet jo at jeg ikke skal stole på symptomene Noen som vet når det er mest vanlig å ha festeblødning?
Ta med deg symptomer du, det er positivt! Hogger til i bekkenet mitt om dagen sånn plutselig og. I tillegg til murring, strekking i lysken og halsbrann. Vet det kan komme av andre ting også sikkert, men jeg kan ikke si jeg merket det forrige pp.
Festeblødning kan vel skje fra 6-12 dpo, alt etter når egget graver seg ned. Derfor kan det fort veksles med tidlig menstruasjon. Jeg har hatt det en gang, og mener det var ca 7-8 dpo mener jeg å huske.
Dette er bare så spennende. Nå skal jeg være enda mer på vakt de neste dagene
Litt trist at ingen av mine nære synes at det å prøve å bli gravid eller få en baby er noe spesielt spennende eller gøy. Hadde vært fint å dele det med noen. Har en veldig fin mann som gleder seg men jeg tenker på det 24/7 og han tenker på det 0,5/7
Uten tvil! Ser uten å myse til og med! Håper den blir sterkere og sterkere og at det ikke er skygge! Ser den rosa eller grå ut i virkeligheten?Noen som klarer å myse seg frem til det jeg ser ?? Kan selvfølgelig bare være skygge eller noe, men er da hvertfall NOE der
Jaa her ser jeg strek svak, men tror kanskje det kan være noe på vei ja!Noen som klarer å myse seg frem til det jeg ser ?? Kan selvfølgelig bare være skygge eller noe, men er da hvertfall NOE der
Dette ser ut som en babystrek syns jeg i hvert fallNoen som klarer å myse seg frem til det jeg ser ?? Kan selvfølgelig bare være skygge eller noe, men er da hvertfall NOE der
Tror ikke det er for tidlig for festesmerter Men vet dessverre veldig lite om akkurat det..Hadde skikkelig intense stikninger på høyre side av navlen nettopp... 4/5 dpo..
Kan det være festesmerter??eller for tidlig??
Jeg serNoen som klarer å myse seg frem til det jeg ser ?? Kan selvfølgelig bare være skygge eller noe, men er da hvertfall NOE der
Veldig vanskelig å se foreløpig den er så svak! Hehe er bare 9 dpo i dag og aldri fått positiv test før 12 dpo førUten tvil! Ser uten å myse til og med! Håper den blir sterkere og sterkere og at det ikke er skygge! Ser den rosa eller grå ut i virkeligheten?