♡ IKM - uke 26 ♡

Jeg føler jeg ser noe!:D Har du noen symptomer og når hadde du eggløsning?
Jeg er 6dpo og kjenner ingenting.
Spennende, håper det kan ha klaffet.
Eggløsning den 12.juni i følge tester og smerter da. :) har endel menslingnende murring og ubehag. Pleier ikke ha det før et par dager før mens. Og halsbrann men det kan ha andre forklaringer også.

7 DPO. Kan skimte noe der, men kjenner jeg ikke har helt troa.. krysser fingrene:) 7 dpo er jo ekstremt tidlig

2B3E137A-ACA5-474D-863B-92620EB7A060.jpeg

Ææææ, det er så surrealistisk å se at medlemmer i samme IKM-gruppe som meg nå er i gang med testing og begynner å se potensielle streker! Hahah, som fersk førstegangsprøver er det jammen mye nye følelser og spenning man får oppleve :joyful:
Følger spent med på dere alle her inne nå, og håper naturligvis på det beste! Måtte det bli babyboom på forumet i mars 2022 :signs003

Måtte jo ta en test i dag også da, selv om jeg VET det er dumt så tidlig. Men syns fortsatt jeg skimtet noe, men svaakt i dag. Legge godviljen til for å se :p Er bare 8dpo. (Øverste bildet)
20210620_095553.jpg

Mistet litt motet, ble litt skuffa selv om jeg vet det er teit å bli det allerede nå. Er jo ikke heller en tidligtest, som jeg burde hatt hvis jeg skal teste såå tidlig..:rolleyes: Forrige graviditet kunne jeg skimte nooe rundt denne tiden, men synlig først fra 10dpo så burde jo bare vente! Glemte testen på badet, frem til jeg skulle skifte bleie på minsten 30 min etter fristen. Vet godt at testen da er ugyldig, men da seer jeg streker. Og ikke vet jeg helt når dem kom. Siden jeg gikk fra badet etter 5-10min.
Siste bildet er redigert litt mørkere..
20210620_102451.jpg
20210620_102404.jpg

Screenshot_20210620-122742_Gallery.jpg

Last edited:
Hvordan går det med dere andre her inne? Har dere kommet dere i dpo land? Jeg hadde jo så tidlig eggløsning denne gangen så hører vel kanskje til i en annen ikm uke. Men siden jeg laget denne, og ikke ventet el når jeg fikk det så henger jeg her. :):)

Hvordan går det med dere andre her inne? Har dere kommet dere i dpo land? Jeg hadde jo så tidlig eggløsning denne gangen så hører vel kanskje til i en annen ikm uke. Men siden jeg laget denne, og ikke ventet el når jeg fikk det så henger jeg her. :):)

3 DPO her... tiden går saaaakte! Føler på meg at det har klaffet.. Men tror nok det kun er ønsketenkning :rolleyes:

3 DPO her... tiden går saaaakte! Føler på meg at det har klaffet.. Men tror nok det kun er ønsketenkning :rolleyes:
Tiden går veeldig sakte. Så skjønner om folk holder seg litt unna forumet i denne perioden for å få dagene til å gå.
Er absolutt lov med ønsketenkning ♡ vi må jo få ha et håp. Jeg føler også det har klaffet. En god følelse på det. Men tørr ikke håpe for mye. For jeg blir så utrolig gretten når mensen dukker opp :p

Tiden går veeldig sakte. Så skjønner om folk holder seg litt unna forumet i denne perioden for å få dagene til å gå.
Er absolutt lov med ønsketenkning ♡ vi må jo få ha et håp. Jeg føler også det har klaffet. En god følelse på det. Men tørr ikke håpe for mye. For jeg blir så utrolig gretten når mensen dukker opp :p

Ja helt klart, håp har man nødt til å ha. Jeg hadde 1 PP med letrozol denne måneden og merket skikkelig forandring rundt el.. skikkelig smerter, har aldri det før så tar det som et godt tegn:happy::happy:

Krysser fingrene for deg! :happy: kan også skimte noe der. Vi er nå litt sprø som tester så tidlig også da.:dance018
Hahaha huff ja, denne prøvingen blir så altoppslukende! Men føler det er på en god måte. Spenningen skal jo føre til et helt nytt kapittel i livet, så er ikke så rart kanskje:) men viktig å være litt testetøs:p

Måtte jo ta en test i dag også da, selv om jeg VET det er dumt så tidlig. Men syns fortsatt jeg skimtet noe, men svaakt i dag. Legge godviljen til for å se :p Er bare 8dpo. (Øverste bildet)
Vis vedlegget 359362
Mistet litt motet, ble litt skuffa selv om jeg vet det er teit å bli det allerede nå. Er jo ikke heller en tidligtest, som jeg burde hatt hvis jeg skal teste såå tidlig..:rolleyes: Forrige graviditet kunne jeg skimte nooe rundt denne tiden, men synlig først fra 10dpo så burde jo bare vente! Glemte testen på badet, frem til jeg skulle skifte bleie på minsten 30 min etter fristen. Vet godt at testen da er ugyldig, men da seer jeg streker. Og ikke vet jeg helt når dem kom. Siden jeg gikk fra badet etter 5-10min.
Siste bildet er redigert litt mørkere..
Vis vedlegget 359363 Vis vedlegget 359364
Vis vedlegget 359365
Ser absolutt noe her altså! 8 DPO er tidlig! Har tidligere hatt like svake streker helt fra 8 til 11 DPO før den økte:nailbiting: så det er håp!!

Flere enn meg som er litt ute i DPO dagene som har murring/vondt i nedre del av korsryggen? Håper så inderlig at det er et tegn! Har aldri vondt sånn ellers:nailbiting:

Ja helt klart, håp har man nødt til å ha. Jeg hadde 1 PP med letrozol denne måneden og merket skikkelig forandring rundt el.. skikkelig smerter, har aldri det før så tar det som et godt tegn:happy::happy:
Positivt med det som er annerledes, det tar vi med oss :happy:

Flere enn meg som er litt ute i DPO dagene som har murring/vondt i nedre del av korsryggen? Håper så inderlig at det er et tegn! Har aldri vondt sånn ellers:nailbiting:
Tror det kan være et tegn! :) har bare mye murring og strekking forann. Føler jeg kjenner det igjen fra tidlig i graviditeten.

Hahaha huff ja, denne prøvingen blir så altoppslukende! Men føler det er på en god måte. Spenningen skal jo føre til et helt nytt kapittel i livet, så er ikke så rart kanskje:) men viktig å være litt testetøs:p
Det er helt sant, lov å være litt testetøs :):hilarious:

Jeg hørte visst til i denne uken likevel jeg:D
E3478678-BFA3-4F36-ACFA-003A586E60AC.jpeg

Ser du ikke har slettet meg,så kanskje det var meningen hele tiden:p Du kan endre el til 21.06 og IKM til 03.06 :)

Jeg er 5 dpo i dag, og har egentlig hatt mensmurringer siden jeg hadde el. I dag kom det litt blod på papiret, litt svakt rødt. Har testet meg frem til el med strimmeltester og hadde mange symptomer som slim og smerter, så er ganske sikker på jeg hadde el 15. juni.

Har jo hørt om festeblødninger før, men er visst ikke så vanlig har jeg forstått? Har ganske kraftige murringer nå.

Noen kloke kvinner som har noen tanker? :)

Jeg skal i følge kalenderen ha el i dag, tok en test, men ser ikke sånn ut :bored: tar det litt som det kommer den mnd her likevel. Fått time til vaksine 2 dager før ikm, så da rekker jeg å teste før timen. Så vinn vinn uansett her :happy: Synes det er gøy at folk har begynt å teste allerede, har ikke fått vært så aktiv her inne denne mnd, så tiden har gått så fort :knegg:

Back
Topp