Spennende, håper det kan ha klaffet.Jeg føler jeg ser noe!Har du noen symptomer og når hadde du eggløsning?
Jeg er 6dpo og kjenner ingenting.
Eggløsning den 12.juni i følge tester og smerter da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, håper det kan ha klaffet.Jeg føler jeg ser noe!Har du noen symptomer og når hadde du eggløsning?
Jeg er 6dpo og kjenner ingenting.

Krysser fingrene for deg!7 DPO. Kan skimte noe der, men kjenner jeg ikke har helt troa.. krysser fingrene7 dpo er jo ekstremt tidlig
Vis vedlegget 359354
kan også skimte noe der. Vi er nå litt sprø som tester så tidlig også da.
Hvordan går det med dere andre her inne? Har dere kommet dere i dpo land? Jeg hadde jo så tidlig eggløsning denne gangen så hører vel kanskje til i en annen ikm uke. Men siden jeg laget denne, og ikke ventet el når jeg fikk det så henger jeg her.![]()
Tiden går veeldig sakte. Så skjønner om folk holder seg litt unna forumet i denne perioden for å få dagene til å gå.3 DPO her... tiden går saaaakte! Føler på meg at det har klaffet.. Men tror nok det kun er ønsketenkning![]()
Tiden går veeldig sakte. Så skjønner om folk holder seg litt unna forumet i denne perioden for å få dagene til å gå.
Er absolutt lov med ønsketenkning ♡ vi må jo få ha et håp. Jeg føler også det har klaffet. En god følelse på det. Men tørr ikke håpe for mye. For jeg blir så utrolig gretten når mensen dukker opp![]()

Hahaha huff ja, denne prøvingen blir så altoppslukende! Men føler det er på en god måte. Spenningen skal jo føre til et helt nytt kapittel i livet, så er ikke så rart kanskjeKrysser fingrene for deg!kan også skimte noe der. Vi er nå litt sprø som tester så tidlig også da.
![]()
Ser absolutt noe her altså! 8 DPO er tidlig! Har tidligere hatt like svake streker helt fra 8 til 11 DPO før den økteMåtte jo ta en test i dag også da, selv om jeg VET det er dumt så tidlig. Men syns fortsatt jeg skimtet noe, men svaakt i dag. Legge godviljen til for å seEr bare 8dpo. (Øverste bildet)
Vis vedlegget 359362
Mistet litt motet, ble litt skuffa selv om jeg vet det er teit å bli det allerede nå. Er jo ikke heller en tidligtest, som jeg burde hatt hvis jeg skal teste såå tidlig..Forrige graviditet kunne jeg skimte nooe rundt denne tiden, men synlig først fra 10dpo så burde jo bare vente! Glemte testen på badet, frem til jeg skulle skifte bleie på minsten 30 min etter fristen. Vet godt at testen da er ugyldig, men da seer jeg streker. Og ikke vet jeg helt når dem kom. Siden jeg gikk fra badet etter 5-10min.
Siste bildet er redigert litt mørkere..
Vis vedlegget 359363 Vis vedlegget 359364
Vis vedlegget 359365
så det er håp!!
Positivt med det som er annerledes, det tar vi med ossJa helt klart, håp har man nødt til å ha. Jeg hadde 1 PP med letrozol denne måneden og merket skikkelig forandring rundt el.. skikkelig smerter, har aldri det før så tar det som et godt tegn![]()

Så gøy at du ser noeSer absolutt noe her altså! 8 DPO er tidlig! Har tidligere hatt like svake streker helt fra 8 til 11 DPO før den økteså det er håp!!
Ja håpet er ikke ute Tror det kan være et tegn!Flere enn meg som er litt ute i DPO dagene som har murring/vondt i nedre del av korsryggen? Håper så inderlig at det er et tegn! Har aldri vondt sånn ellers![]()
Det er helt sant, lov å være litt testetøsHahaha huff ja, denne prøvingen blir så altoppslukende! Men føler det er på en god måte. Spenningen skal jo føre til et helt nytt kapittel i livet, så er ikke så rart kanskjemen viktig å være litt testetøs
![]()

Positivt med det som er annerledes, det tar vi med oss![]()

tar det litt som det kommer den mnd her likevel. Fått time til vaksine 2 dager før ikm, så da rekker jeg å teste før timen. Så vinn vinn uansett her
Synes det er gøy at folk har begynt å teste allerede, har ikke fått vært så aktiv her inne denne mnd, så tiden har gått så fort