♡ IKM - uke 26 ♡

Skjønner ingen ting jeg! Hadde smilefjes på fredag sammen med den andre testen som var positiv lørdag! Pinnen går gradvis nedover og er jo helt negativ! Tok digital i dag tidlig, som var negativ og tok ny nå som er positiv?! Noen som skjønner dette ?
Oi se der, så merkelig! Var testen like sterk eller sterkere på lørdag? Kanskje som hun over meg her skriver at egget ikke klarte å slippe eller noe..

Oi se der, så merkelig! Var testen like sterk eller sterkere på lørdag? Kanskje som hun over meg her skriver at egget ikke klarte å slippe eller noe..
Shit! Ja hvis det er sånn, så er det bare å starte på igjen da ;) haha men syntes det er så merkelig at jeg får negativ på strimlene da, men smiletegnet betyr jo LH topp! Kjempe merkelig dette her! Trodde jo egentlig at jeg var 2dpo i dag, men tydeligvis ikke :/

På lørdagen så den sånn ut :D

Vedlegg

• 762594E1-85B3-4461-85A5-8ECCCDDE9C3A.jpeg
    762594E1-85B3-4461-85A5-8ECCCDDE9C3A.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 62
Mangojenta - 22år - PP14/1 etter pause - B1 - EL 13.06 - IKM 28.06

God timing: våkna med brystbetennelse i dag.
Negative el tester, men i dag har strimlene kommet i posten så det blir spennende å se i kveld! Med digital ser man jo ingenting før det plutselig er el:bag:

Lurer rett og slett på om jeg hadde el i løpet av lørdag/søndag jeg. Hadde jo ganske sterke murringer/smerter da. (Som om mensen skulle komme ) Og mine el tester de siste dagene er så utrolig svake, så kan ikke helt stemme at jeg har el i dag hvertfall som premom mener. :rolleyes:
På syklusdag 9 11.6(fredag) hadde jeg den sterkeste testen denne perioden. Men testet bare da på formiddagen, angrer sånn på at jeg ikke fikk tatt test på dagen og kvelden da. Ser for meg at toppen min var da. For morgenen etter var den ganske svak igjen.

Last edited:
God timing: våkna med brystbetennelse i dag.
Negative el tester, men i dag har strimlene kommet i posten så det blir spennende å se i kveld! Med digital ser man jo ingenting før det plutselig er el:bag:
Der var du jo. Tenkte høre hvordan det gikk med testingen din.
Oh noo! Brystbetennelse :/ ikke godt!!
Blir kjekt med strimlene ja. :happy:

Håper ikke feberen ødelegger for noe.
Veldig spennende med deg da! Så da kan det være du er i dpo land allerede?
Gleder meg til å teste strimmel i kveld!
Satser på den ikke ødelegger noe ja. Du har en liten født i 2020 hadde du ikke? Tenkte siden du har brystbetennelse. Ja, enten er jeg i dpo land (2 eller noe) eller så er eggløsningen senere denne uka. Teste i kveld igjen :)

Ah da har jeg fått påvist UVI. Håper ikke det vil påvirke denne pp’en:( 2 dpo idag.

Ja hørt at når man blir syk så prioriterer ikke kroppen å bli gravid, med å bli bedre. Får bare krysse fingrene for at den klarer begge :oops:

Sånn jeg tenkte om brystbetennelsen og:banghead:

Satser på den ikke ødelegger noe ja. Du har en liten født i 2020 hadde du ikke? Tenkte siden du har brystbetennelse. Ja, enten er jeg i dpo land (2 eller noe) eller så er eggløsningen senere denne uka. Teste i kveld igjen :)

2020 ja:D Og hadde brystbetennelse flere ganger i starten, men nå er jo produksjonen så rolig.. Men prøvde en ny pumpe i går som ikke fikk ut noe særlig, så skjedde nok noe der. Jeg har veldig feit melk så får lett tilstoppinger.

Men! Alle tester til nå har vært negative! Og på noe utvanna urin var kveldens veldiiig svak. Jeg har jo heller ingen symptomer og jeg pleier å ha det. Så jeg håper den kommer til helga!
Men har bestilt for få tester:wacky:

Vedlegg

• 20210615_220353.jpg
    20210615_220353.jpg
    338,4 KB · Visninger: 61
Sånn jeg tenkte om brystbetennelsen og:banghead:

2020 ja:D Og hadde brystbetennelse flere ganger i starten, men nå er jo produksjonen så rolig.. Men prøvde en ny pumpe i går som ikke fikk ut noe særlig, så skjedde nok noe der. Jeg har veldig feit melk så får lett tilstoppinger.

Men! Alle tester til nå har vært negative! Og på noe utvanna urin var kveldens veldiiig svak. Jeg har jo heller ingen symptomer og jeg pleier å ha det. Så jeg håper den kommer til helga!
Men har bestilt for få tester:wacky:
Ouch, ja det kan være pumpa ja.
Ammer min født i 2020 fortsatt endel, men bankibordet bare hatt brystbetennelse en gang.

Ja kanskje du har eggløsning litt senere :):)
Minker godt på testene jeg har igjen nå og så håper og tror jeg rett og slett misset toppen på fredag når den hadde en stigning på morran. :rolleyes:

Back
Topp