♡ IKM - uke 26 ♡

Jeg hopper inn til dere selv om jeg ikke har helt kontroll på EL og IKM. Beregnet EL var denne uken, men her har det ikke skjedd stort. Har hatt ustabile sykluser etter MA i desember. Nå synes jeg at kroppen min kan begynne å oppføre seg igjen!

Nuuni - 36 - PP14 - B3 - EL? - IKM?
 
Jeg hopper inn til dere selv om jeg ikke har helt kontroll på EL og IKM. Beregnet EL var denne uken, men her har det ikke skjedd stort. Har hatt ustabile sykluser etter MA i desember. Nå synes jeg at kroppen min kan begynne å oppføre seg igjen!

Nuuni - 36 - PP14 - B3 - EL? - IKM?
Håper kroppen din er med på laget denne pp:Heartbigred MA må være så tungt å oppleve:Heartbigred
 
Jeg hopper inn til dere selv om jeg ikke har helt kontroll på EL og IKM. Beregnet EL var denne uken, men her har det ikke skjedd stort. Har hatt ustabile sykluser etter MA i desember. Nå synes jeg at kroppen min kan begynne å oppføre seg igjen!

Nuuni - 36 - PP14 - B3 - EL? - IKM?
Vi heier på deg :greet025
 
Er det mange av dere som kjenner eggløsningssmerter? Hvor kjenner dere det og hvor lenge varer det? Kjenner dere lignende smerter ofte ellers i syklusen?

Jeg sluttet på p-pille i mai etter ca 15 år for å begynne prøvinga, har hatt to sykluser siden, så jeg holder fortsatt på å bli kjent med syklusen :wacky: Første syklus hadde jeg veldig vondt i bekkenet i to-tre dager, men det var rett etter mensen, kjente ikke noe spesielt rundt antatt eggløsning. Nå har jeg milde smerter i bekkenet og mensmurringer litt av og på i dag, er på syklusdag 11, men syntes det er litt tidlig, hadde eggløsning dag 15 sist
Jeg har eggløsningssmerter og de har blitt ganske mye vondere/mere ubehagelig etter at jeg fikk barn. Så nå er ikke mensen vondt lenger, det er eggløsningssmertene som er verst:p
Jeg merker det helst på en av sidene, noen ganger begge og i ryggen. Det er litt opp og ned fra syklus til syklus hvor vondt det er. Det går litt opp og ned hvor lenge det varer, kanskje 2 dager.
 
Håper kroppen din er med på laget denne pp:Heartbigred MA må være så tungt å oppleve:Heartbigred
Jeg håper det blir skjerpings her snart! MAen var den andre gangen jeg mistet, men det vondeste er at det har tatt så lang tid før kroppen min begynte å virke igjen etter at jeg mistet. Hadde aldri trodd at jeg skulle sitte et halvt år seinere og fortsatt prøve å bli gravid.
 
:Heartpink:Heartblue:Heartblue
Jeg håper det blir skjerpings her snart! MAen var den andre gangen jeg mistet, men det vondeste er at det har tatt så lang tid før kroppen min begynte å virke igjen etter at jeg mistet. Hadde aldri trodd at jeg skulle sitte et halvt år seinere og fortsatt prøve å bli gravid.

Krysser alt jeg har for at det blir full klaff for deg denne PP!! :signs003:Heartblue:Heartpink:Heartblue:Heartpink
 
Jeg hopper inn til dere selv om jeg ikke har helt kontroll på EL og IKM. Beregnet EL var denne uken, men her har det ikke skjedd stort. Har hatt ustabile sykluser etter MA i desember. Nå synes jeg at kroppen min kan begynne å oppføre seg igjen!

Nuuni - 36 - PP14 - B3 - EL? - IKM?
Velkommen :Heartblue nå må kroppen komme i orden snart ja. Krysser fingrene for deg. En MA må være tøft, kun hatt en SA og syns det var tøft nok.
 
Jah.. har hatt litt smerter/murring i går. Så mistenker at jeg har el snart eller at jeg har hatt men misset toppen. For har ikke hatt positiv eltest enda. Hvordan går testingen din?

Oi, kan det skje? At man aldri får positiv test?
Jeg tester morgen og kveld med digital, strimmeltestene har ikke kommet i posten enda! Bare negative tester, men heller ingen symptomer. Noe småmurringer i går, så håper ddt tar seg opp de neste par dagene.
Hvordan går testingen din?
 
Jeg håper det blir skjerpings her snart! MAen var den andre gangen jeg mistet, men det vondeste er at det har tatt så lang tid før kroppen min begynte å virke igjen etter at jeg mistet. Hadde aldri trodd at jeg skulle sitte et halvt år seinere og fortsatt prøve å bli gravid.
Sender store klemmer og håper dette er din pp:Heartpink
 
Oi, kan det skje? At man aldri får positiv test?
Jeg tester morgen og kveld med digital, strimmeltestene har ikke kommet i posten enda! Bare negative tester, men heller ingen symptomer. Noe småmurringer i går, så håper ddt tar seg opp de neste par dagene.
Hvordan går testingen din?
Hvis man ikke tester ofte så kanskje man misser toppen. Tar digital på morgenen, foreløpig ingen smil. Tar strimmeltest i 11 tiden. I dag skal jeg få tatt en strimmeltest på ettermiddagen og. Tror nok jeg har el i løpet av et par dager nå. Men kanskje ikke i morgen som premom sier.
 
El pleier å være veldig tydelig hos meg, selv med variabel syklus. Håper den kommer på onsdag for da har vi fri:wacky:
Tror det er lettere å teste med strimler der man ser sterkere strek? Enn å vente på et smilefjes.
 
El pleier å være veldig tydelig hos meg, selv med variabel syklus. Håper den kommer på onsdag for da har vi fri:wacky:
Tror det er lettere å teste med strimler der man ser sterkere strek? Enn å vente på et smilefjes.
Ja pleier å kjenne det på kroppen selv :)
Ja litt mer givende med strimmeltesting da enn å vente på smilefjes. Blir like oppgitt hver morgen :p
 
Jeg har hatt så sterke eggløsningssmerter hele helgen. Og skikkelig bra el slim.

Håper så inderlig at dette skal gå veien. :notworthy

Ca estimert el er i morgen men jeg har ikke alltid helt lik syklus så den kan like gjerne ha vært i helgen eller om tre fire dager.
 
Jeg har hatt så sterke eggløsningssmerter hele helgen. Og skikkelig bra el slim.

Håper så inderlig at dette skal gå veien. :notworthy

Ca estimert el er i morgen men jeg har ikke alltid helt lik syklus så den kan like gjerne ha vært i helgen eller om tre fire dager.
Oii så bra,veldig positivt med elslim. Håper det klaffer nå! Spennende! Jeg merker sjeldent noe til elslim det men hadde hvertfall sterk murring/ smerter i helgen.
 
Skjønner ingen ting jeg! Hadde smilefjes på fredag sammen med den andre testen som var positiv lørdag! Pinnen går gradvis nedover og er jo helt negativ! Tok digital i dag tidlig, som var negativ og tok ny nå som er positiv?! Noen som skjønner dette ?
 

Vedlegg

  • B2A269DD-3652-4BCE-856C-673D274630FF.jpeg
    B2A269DD-3652-4BCE-856C-673D274630FF.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 51
Skjønner ingen ting jeg! Hadde smilefjes på fredag sammen med den andre testen som var positiv lørdag! Pinnen går gradvis nedover og er jo helt negativ! Tok digital i dag tidlig, som var negativ og tok ny nå som er positiv?! Noen som skjønner dette ?
What!? Kandet være egget ikke slapp første gangen og kroppen prøver igjen?
Merkelig
 
Back
Topp