♡ IKM - uke 26 ♡

Min erfaring er at der er best å teste etter jobb, 15 tiden. Har en travel jobb som gjør at jeg nesten ikke rekker å drikke eller tisse :p
Har også hørt at urin nr 2 er bra å teste på. Ikke morgenurin.

Synes egentlig det er vanskelig å time når man helst skal gå 3 timer uten å tisse og drikke. Så sist fant jeg ikke el på testene
Greit jeg er hjemme med minsten for tiden, får ikke tatt så mange turer på do for meg selv :p
 
Så kjekt :Heartred:Heartred Hadde vært så kjekt med to relativt tette! Ja, førstemann er født mars 2020, så krysser fingrene for en mars 2022 baby :signs003
Hvordan var det å få en marsbaby egentlig? Ser for meg at det må være en fin tid å få baby på :) er selv født i mars så hadde vært en fin "bursdagsgave" med en liten den mnd :rolleyes::Heartred
 
Hvordan var det å få en marsbaby egentlig? Ser for meg at det må være en fin tid å få baby på :) er selv født i mars så hadde vært en fin "bursdagsgave" med en liten den mnd :rolleyes::Heartred

Ååå det var helt perfekt syns jeg! Slapp å være høygravid i varmen, nydelig med trilleturer når det gikk mot vår og sommer, baby var noen mnd gammel når den verste sommervarmen kom og nå når han begynte å gå rundt ettårsdagen gikk det mot vår igjen og kjempefint å være ute! Så selvom jeg gjerne skulle hatt litt avstand mellom bursdagene, var virkelig marsbaby helt perfekt! Så hadde ikke gjort noe med en til :Heartpink:Heartblue
 
Ååå det var helt perfekt syns jeg! Slapp å være høygravid i varmen, nydelig med trilleturer når det gikk mot vår og sommer, baby var noen mnd gammel når den verste sommervarmen kom og nå når han begynte å gå rundt ettårsdagen gikk det mot vår igjen og kjempefint å være ute! Så selvom jeg gjerne skulle hatt litt avstand mellom bursdagene, var virkelig marsbaby helt perfekt! Så hadde ikke gjort noe med en til :Heartpink:Heartblue
Så bra, ja det høres jo bare perfekt ut :):Heartpink har selv bare sommerbarn.
Mye det jeg har tenkt er bra med en marsbaby, slippe den intense varmen som høygravid på sommeren. Og sant, fine trilleturer når våren kommer. Ellers er jeg veldig glad i våren generelt da.
Nei, sier ikke neitakk til en marsbaby :love2
 
Hvordan er det med dere damer? Her har jeg begynt å teste etter el siden min syklus er litt varierende i lengden. Alt fra 24 dager til 28 dager. Nå sist mnd var den på 26 dager. Når på døgnet er det best å teste etter el forresten? Kjenner jeg ikke er voldsomt dreven på dette. Vis vedlegget 358659 Tok en til morran, og en nå nettopp. Den nå var litt sterkere :)
Flytta meg selv litt på lista til ikm 29.06 etter hva premom sa når jeg la inn de fire siste mnd syklus. Gjennomsnittlig syklus på 26 dager da. Ser ut som om vi må være aktive i helgen da :love2

Jeg er grønn på el testing, så tips taes i mot med takk:angelic:
Hvor mange dager etter siste mendag er du nå? Når begynner man testing?
Har syklus på 22-27 dager, og etter noen på 26 var den forrige plutselig 23.
Tror det er siste mensdag i dag eller i morra og jeg er veldig klar for testing og kos:angelic:
 
Jeg er grønn på el testing, så tips taes i mot med takk:angelic:
Hvor mange dager etter siste mendag er du nå? Når begynner man testing?
Har syklus på 22-27 dager, og etter noen på 26 var den forrige plutselig 23.
Tror det er siste mensdag i dag eller i morra og jeg er veldig klar for testing og kos:angelic:
Er på syklusdag 9 nå, altså siden første dag i mens. Og min clearblue sa jeg skulle begynne å teste i dag med syklus på 26 dager. Og lastet ned premom appen og fikk da en gjennomsnittssyklus på 26 dager. Forrige var på 24. Så jeg har nok hatt el tidligere enn jeg har trodd. For sjelden den er på 28 dager min syklus. Promom sa jeg skulle begynne i går med testing :)
Så tenker at siden du har det ganske likt som meg så burde du også begynne å teste nå, så du ikke går glipp av eggløsningen.
 
Er på syklusdag 9 nå, altså siden første dag i mens. Og min clearblue sa jeg skulle begynne å teste i dag med syklus på 26 dager. Og lastet ned premom appen og fikk da en gjennomsnittssyklus på 26 dager. Forrige var på 24. Så jeg har nok hatt el tidligere enn jeg har trodd. For sjelden den er på 28 dager min syklus. Promom sa jeg skulle begynne i går med testing :)
Så tenker at siden du har det ganske likt som meg så burde du også begynne å teste nå, så du ikke går glipp av eggløsningen.

Da tror jeg at jeg svir av en test nå etterpå:rolleyes:
 
Liker at testen blir sterkere. Men har kanskje ikke så mye å si når det gjelder el tester da :p
20210611_110243.jpg
 
ENDELIG kan jeg melde meg inn og bli en offisiell prøver. Jeg har sneket siden februar og ventet med planen min klar. Jeg elsker å få baby på våren/sommeren og satser stort på at det blir vår eller sommerbaby 2022 ❤️

Jeg tok ut spiralen fjerde juni og har hatt regelmessig mens siden jeg satt den inn i oktober ( vi skulle jo ikke ha flere barn) så jeg forholder meg til syklusene mine og halvveis tvinger mannen til pers annenhver dag til jeg har positiv test i hånden. Jeg pleier å si at han kan hvile når han blir gammel og impotent Nå skal det sies at hans store drøm er et helt fotballag så helt tvang er det jo ikke men han skjønner jo ikke bæret med eggløsning og dette her

Ellevilleattpåklatt - 32år - PP1 - B3 - EL ca 15.06 - IKM 29.06

Det har vært full klaff i PP1 med de to barna vi har
 
ENDELIG kan jeg melde meg inn og bli en offisiell prøver. Jeg har sneket siden februar og ventet med planen min klar. Jeg elsker å få baby på våren/sommeren og satser stort på at det blir vår eller sommerbaby 2022 ❤️

Jeg tok ut spiralen fjerde juni og har hatt regelmessig mens siden jeg satt den inn i oktober ( vi skulle jo ikke ha flere barn) så jeg forholder meg til syklusene mine og halvveis tvinger mannen til pers annenhver dag til jeg har positiv test i hånden. Jeg pleier å si at han kan hvile når han blir gammel og impotent Nå skal det sies at hans store drøm er et helt fotballag så helt tvang er det jo ikke men han skjønner jo ikke bæret med eggløsning og dette her

Ellevilleattpåklatt - 32år - PP1 - B3 - EL ca 15.06 - IKM 29.06

Det har vært full klaff i PP1 med de to barna vi har

Det blir spennende å følge dere:D
 
Back
Topp