Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har barn fra før, hvor gamle er de?
Vi har en gutt på 15 mnd
Gøy å være her inne igjen!! Lykke til alle sammen!!
Jeg har en Gutt på 7 og jente på 6 fra før av <3Dere som har barn fra før, hvor gamle er de?
Vi har en gutt på 15 mnd
Takk, så koselig! Ja vi kan jo håpe at det gjelder meg og krysser fingrene for deg og!!Jey! Flink du som åpna, håper transmisjonen om at trådstarter blir gravid, krysser fingrene for deg minime1315
Mymelen-33år- PP2- B3 - EL20/6 - ikm 4/7
Aå artig, ja tenkte å begynne med de fra babyplan og så bekrefte med den digitale begynne rundt syklus dag 8 eller noe kanskje. Skal ikke miste el kjenner jegJeg brukte også el test da 20 barnet satt. Da følte jeg at jeg hadde el, tok test og fikk smiley med en gang men da var syklusen alltid 28 dager Litt vanskeligere nå med noe variabel syklus, så tenker også å begynne å teste tidlig. De strimlene fra babyplan viser to streker når man har el? Så lurt å begynne med de da og så bekrefte med digital?
Veldig spennende dette! Gøy å være flere i samme situasjon Håper det blir klaff!
Var egentlig veldig sikker på pp1 så litt skuffa når vi ikke traff. Så denne gangen skal vi hvertfall gjøre det skikkelig
Satser på mange positive tester her inne jaSetter meg opp her jeg Krysser fingrene for mange gravide i denne gruppa
pusemjau- 33 år- PP1- B2- EL 16.06.- IKM ca 03.07.
Her har jeg to fra før på 6 og 8år. Så har jeg og samboeren minsten som fyller 1år om et par uker.Dere som har barn fra før, hvor gamle er de?
Vi har en gutt på 15 mnd
Helt i orden. Da bare setter jeg deg opp sånn ca på fredag 02.07. Håper det er greit. Så flytter vi deg bare senereFruO93 - 28år - pp9 (1. ivf/icsi) - b2 - el (egguttak) en gang i uke 24 - ikm (testdato) en gang i uke 26
Håper det er greit jeg ikke har nøyaktige datoer ennå. Er på dag 4 med sprøyter i dag. Skal på kontroll denne uken og får kanskje noen datoer å forholde meg til da
Dere som har barn fra før, hvor gamle er de?
Vi har en gutt på 15 mnd
Aå artig, ja tenkte å begynne med de fra babyplan og så bekrefte med den digitale begynne rundt syklus dag 8 eller noe kanskje. Skal ikke miste el kjenner jeg
Var liksom så sikker på at vi hadde lagt inn nok aksjer i mai men neida.
11 og 10 er mine Veldig rart å starte på ‘nytt’En datter på snart 15 År... så blir rart å begynne på nytt igjen
Denne pp er det vår tur altså!!Jeg er også veldig gira på å treffe el nå
Jeg tenkte det skulle holde når vi la inn aksjer ofte, men har visst bomma Men er jo så mye som skal klaffe
Har troa på oss i ikm 26
Min er 11 månederDere som har barn fra før, hvor gamle er de?
Vi har en gutt på 15 mnd
11 og 10 er mine Veldig rart å starte på ‘nytt’
Hvordan går det med dere? Skal dere gjøre noe annerledes denne gangen enn tidligere prøveperioder? Her skal det testes etter el bare, har hatt to pp nå med "tar det som det kommer" men er rart med det. Når man først ønsker å bli gravid så skulle man gjerne vært det allerede i går ..
Ja hvordan er retningslinjene i forhold til graviditet og vaksine nå? Er jo på en måte bra du har fått den, men skjønner godt det er sårt å måtte vente med graviditeten :/Jeg er sååå trist, men samtidig heldig! Jeg ble oppringt av sykehuset i går da jeg er helsepersonell, og nå sitter jeg her med mitt første stikk av pfizer! Så jeg kan nok ikke lage noe baby til helgen jeg ;( har noen av dere tatt vaksinen og blitt gravid rett etterpå? Får jo ikke andre dose før i juli :/
Heheh som du skriver om oss..Vet akkurat hvordan det er Var så kul og sa "vi bare tar det som det kommer i sommer"
Og i går sa jeg til mannen "bare så du vet det så skal jeg finne el denne gangen så du kan ikke reise noe sted de neste par ukene"
Så sånn går det her
Er kjempeutålmodig og spent! Mensendagene går treeeigt.