♡ IKM - uke 26 ♡

FruO93 - 28år - pp9 (1. ivf/icsi) - b2 - el (egguttak) en gang i uke 24 - ikm (testdato) en gang i uke 26

Håper det er greit jeg ikke har nøyaktige datoer ennå. Er på dag 4 med sprøyter i dag. Skal på kontroll denne uken og får kanskje noen datoer å forholde meg til da :happy:
 
Jey! Flink du som åpna, håper transmisjonen om at trådstarter blir gravid, krysser fingrene for deg minime1315

Mymelen-33år- PP2- B3 - EL20/6 - ikm 4/7
Takk, så koselig! Ja vi kan jo håpe at det gjelder meg og :rolleyes: krysser fingrene for deg og!!
 
Jeg brukte også el test da 20 barnet satt. Da følte jeg at jeg hadde el, tok test og fikk smiley med en gang:D men da var syklusen alltid 28 dager:wacky: Litt vanskeligere nå med noe variabel syklus, så tenker også å begynne å teste tidlig. De strimlene fra babyplan viser to streker når man har el? Så lurt å begynne med de da og så bekrefte med digital?
Veldig spennende dette! Gøy å være flere i samme situasjon:rolleyes: Håper det blir klaff!
Var egentlig veldig sikker på pp1 så litt skuffa når vi ikke traff. Så denne gangen skal vi hvertfall gjøre det skikkelig:wacky:
Aå artig, ja tenkte å begynne med de fra babyplan og så bekrefte med den digitale :) begynne rundt syklus dag 8 eller noe kanskje. Skal ikke miste el kjenner jeg :p
Var liksom så sikker på at vi hadde lagt inn nok aksjer i mai men neida.
 
Dere som har barn fra før, hvor gamle er de? ☺️
Vi har en gutt på 15 mnd ❤️

Gøy å være her inne igjen!! Lykke til alle sammen!!
Her har jeg to fra før på 6 og 8år. Så har jeg og samboeren minsten som fyller 1år om et par uker. :Heartpink
 
FruO93 - 28år - pp9 (1. ivf/icsi) - b2 - el (egguttak) en gang i uke 24 - ikm (testdato) en gang i uke 26

Håper det er greit jeg ikke har nøyaktige datoer ennå. Er på dag 4 med sprøyter i dag. Skal på kontroll denne uken og får kanskje noen datoer å forholde meg til da :happy:
Helt i orden. Da bare setter jeg deg opp sånn ca på fredag 02.07. Håper det er greit. Så flytter vi deg bare senere :):Heartpink
 
Aå artig, ja tenkte å begynne med de fra babyplan og så bekrefte med den digitale :) begynne rundt syklus dag 8 eller noe kanskje. Skal ikke miste el kjenner jeg :p
Var liksom så sikker på at vi hadde lagt inn nok aksjer i mai men neida.

Jeg er også veldig gira på å treffe el nå:wacky:
Jeg tenkte det skulle holde når vi la inn aksjer ofte, men har visst bomma:bag: Men er jo så mye som skal klaffe:banghead:
Har troa på oss i ikm 26:D
 
Hvordan går det med dere? Skal dere gjøre noe annerledes denne gangen enn tidligere prøveperioder? Her skal det testes etter el bare, har hatt to pp nå med "tar det som det kommer" men er rart med det. Når man først ønsker å bli gravid så skulle man gjerne vært det allerede i går .. :rolleyes:
 
Melder meg forsiktig og håpefull inn her... 18 dager siden ma og håper på normal syklus relativt raskt.....

Prøvernr3- 36 år- pp2 (etter ma i pp 1)- B3- EL aner ikke- IKM aner ikke
 
Hvordan går det med dere? Skal dere gjøre noe annerledes denne gangen enn tidligere prøveperioder? Her skal det testes etter el bare, har hatt to pp nå med "tar det som det kommer" men er rart med det. Når man først ønsker å bli gravid så skulle man gjerne vært det allerede i går .. :rolleyes:

Vet akkurat hvordan det er:wacky: Var så kul og sa "vi bare tar det som det kommer i sommer":laughing021
Og i går sa jeg til mannen "bare så du vet det så skal jeg finne el denne gangen så du kan ikke reise noe sted de neste par ukene":laughing014
Så sånn går det her:laughing002

Er kjempeutålmodig og spent! Mensendagene går treeeigt.
 
Jeg er sååå trist, men samtidig heldig! Jeg ble oppringt av sykehuset i går da jeg er helsepersonell, og nå sitter jeg her med mitt første stikk av pfizer! Så jeg kan nok ikke lage noe baby til helgen jeg ;( har noen av dere tatt vaksinen og blitt gravid rett etterpå? Får jo ikke andre dose før i juli :/
 
Jeg er sååå trist, men samtidig heldig! Jeg ble oppringt av sykehuset i går da jeg er helsepersonell, og nå sitter jeg her med mitt første stikk av pfizer! Så jeg kan nok ikke lage noe baby til helgen jeg ;( har noen av dere tatt vaksinen og blitt gravid rett etterpå? Får jo ikke andre dose før i juli :/
Ja hvordan er retningslinjene i forhold til graviditet og vaksine nå? Er jo på en måte bra du har fått den, men skjønner godt det er sårt å måtte vente med graviditeten :/
 
Vet akkurat hvordan det er:wacky: Var så kul og sa "vi bare tar det som det kommer i sommer":laughing021
Og i går sa jeg til mannen "bare så du vet det så skal jeg finne el denne gangen så du kan ikke reise noe sted de neste par ukene":laughing014
Så sånn går det her:laughing002

Er kjempeutålmodig og spent! Mensendagene går treeeigt.
Heheh som du skriver om oss..
Jeg sa til han her forrige uke . " du nå har jeg bestilt el tester altså" han småflirte bare :laughing001

Jaa går tregt, men heldigvis ferdig her. En rar liten mensen denne gangen da. Men ventetiden til testing for el går veeldig tregt. Litt sånn i ingenmansland føler jeg :happy090
 
Back
Topp