♡ IKM - uke 26 ♡

Melder meg forsiktig og håpefull inn her... 18 dager siden ma og håper på normal syklus relativt raskt.....

Prøvernr3- 36 år- pp2 (etter ma i pp 1)- B3- EL aner ikke- IKM aner ikke
Velkommen hit :Heartpink krysser fingrene for at du raskt er i rute igjen.
 
Jeg er sååå trist, men samtidig heldig! Jeg ble oppringt av sykehuset i går da jeg er helsepersonell, og nå sitter jeg her med mitt første stikk av pfizer! Så jeg kan nok ikke lage noe baby til helgen jeg ;( har noen av dere tatt vaksinen og blitt gravid rett etterpå? Får jo ikke andre dose før i juli :/
Positivt og negativt da, godt du har blitt vaksinert. Da kan du gå en graviditet og permisjon rustet :shy:
 
Hvordan går det med dere? Skal dere gjøre noe annerledes denne gangen enn tidligere prøveperioder? Her skal det testes etter el bare, har hatt to pp nå med "tar det som det kommer" men er rart med det. Når man først ønsker å bli gravid så skulle man gjerne vært det allerede i går .. :rolleyes:

haha! Helt likt her! Vi skulle egentlig ikke prøve før til høsten, så når vi bestemte oss for å fremskynde det litt tenkte jeg noen dager at åååå så greit, det tar jo vekk alt presset! Denne gangen skal jeg ikke tenke så mye på det og bare ta det som det kommer. Etter to dager var jeg innpå her igjen i denne gruppen og har bestilt masse tester :rolleyes::D:p
Skulle virkelig helst vært gravid i går!!
 

Er litt usikker på ikm da jeg fikk en tidlig Sa på lørdag 4+3.. men har hørt at når sa er såpass tidlig, kan men regne det som en mens mtp neste el.

Majjan - 36år - PP3 - B3 - EL 20.06 - IKM 04.07
 
Dere som har barn fra før, hvor gamle er de? ☺️
Vi har en gutt på 15 mnd ❤️

Gøy å være her inne igjen!! Lykke til alle sammen!!

Da blir det akkurat 2 år mellom dem da, hvis den sitter masse lykke til! Jeg ble gravid med nr to, når eldste gutten var 15mån. Så nå har vi to gutter som akkurat blitt 2 og 4.
 
Da blir det akkurat 2 år mellom dem da, hvis den sitter masse lykke til! Jeg ble gravid med nr to, når eldste gutten var 15mån. Så nå har vi to gutter som akkurat blitt 2 og 4.

Så kjekt :Heartred:Heartred Hadde vært så kjekt med to relativt tette! Ja, førstemann er født mars 2020, så krysser fingrene for en mars 2022 baby :signs003
 
Heheh som du skriver om oss..
Jeg sa til han her forrige uke . " du nå har jeg bestilt el tester altså" han småflirte bare :laughing001

Jaa går tregt, men heldigvis ferdig her. En rar liten mensen denne gangen da. Men ventetiden til testing for el går veeldig tregt. Litt sånn i ingenmansland føler jeg :happy090

Mannfolka må bare henge med i svingene:wacky: Men han ble like skuffa som meg denne pp så motivasjonen er høy hos oss begge nå:D
Å vente på el er jo nesten like ille som dpo land:smiley-angry017
 
Jeg er sååå trist, men samtidig heldig! Jeg ble oppringt av sykehuset i går da jeg er helsepersonell, og nå sitter jeg her med mitt første stikk av pfizer! Så jeg kan nok ikke lage noe baby til helgen jeg ;( har noen av dere tatt vaksinen og blitt gravid rett etterpå? Får jo ikke andre dose før i juli :/

Så heldig! Tenk så deilig å være ferdig vaksinert før graviditet!
Jeg har faktisk tenkt mye på dette og funnet ut at jeg ikke vil utsette prøvinga om jeg skulle få tilbud om vaksine, men må si det virker godt å bli ha den først. Men hør med legen? Ser de gir til gravide i andre land.
 
Så heldig! Tenk så deilig å være ferdig vaksinert før graviditet!
Jeg har faktisk tenkt mye på dette og funnet ut at jeg ikke vil utsette prøvinga om jeg skulle få tilbud om vaksine, men må si det virker godt å bli ha den først. Men hør med legen? Ser de gir til gravide i andre land.
Ja har hørt litt rundt at det går Ann å utsette 2 dose til etter graviditeten! Tror jeg kommer til å gjøre det, for vi fikk jo beskjed at vi er ca 90% beskyttet etter første dose :) har veldig lite lyst Å utsette prøvingen nå, for nå er vi liksom så godt i gang!:) er jo ikke sikkert vi får det til heller før 2 dose kommer, så må bare ta det som det kommer ;) men ja… veldig glad for å ha fått første dose ihvertfall :)
 
haha! Helt likt her! Vi skulle egentlig ikke prøve før til høsten, så når vi bestemte oss for å fremskynde det litt tenkte jeg noen dager at åååå så greit, det tar jo vekk alt presset! Denne gangen skal jeg ikke tenke så mye på det og bare ta det som det kommer. Etter to dager var jeg innpå her igjen i denne gruppen og har bestilt masse tester :rolleyes::D:p
Skulle virkelig helst vært gravid i går!!
Hehehe jaa det blir fort sånn :rolleyes::p jaja godt vi har hverandre her inne!
 
Er litt usikker på ikm da jeg fikk en tidlig Sa på lørdag 4+3.. men har hørt at når sa er såpass tidlig, kan men regne det som en mens mtp neste el.
Majjan - 36år - PP3 - B3 - EL 20.06 - IKM 04.07
Velkommen :Heartpink så leit med sa :/ satser på at kroppen din raskt er i rute igjen. De sier jo vel og at ofte blir man raskt gravid igjen etter en sa og? Krysser fingrene for deg!
 
Velkommen :Heartpink så leit med sa :/ satser på at kroppen din raskt er i rute igjen. De sier jo vel og at ofte blir man raskt gravid igjen etter en sa og? Krysser fingrene for deg!
Takk❤️ Ja jag leste det også, at det blir en mer gunstig miljø i livmoren mår den får tømt seg ordentlig, så jeg håper det stemmer for meg
 
Hvordan er det med dere damer? Her har jeg begynt å teste etter el siden min syklus er litt varierende i lengden. Alt fra 24 dager til 28 dager. Nå sist mnd var den på 26 dager. Når på døgnet er det best å teste etter el forresten? Kjenner jeg ikke er voldsomt dreven på dette.
20210610_131548.jpg
Tok en til morran, og en nå nettopp. Den nå var litt sterkere :)
Flytta meg selv litt på lista til ikm 29.06 etter hva premom sa når jeg la inn de fire siste mnd syklus. Gjennomsnittlig syklus på 26 dager da. Ser ut som om vi må være aktive i helgen da :love2
 
Last edited:
Hvordan er det med dere damer? Her har jeg begynt å teste etter el siden min syklus er litt varierende i lengden. Alt fra 24 dager til 28 dager. Nå sist mnd var den på 26 dager. Når på døgnet er det best å teste etter el forresten? Kjenner jeg ikke er voldsomt dreven på dette. Vis vedlegget 358659 Tok en til morran, og en nå nettopp. Den nå var litt sterkere :)
Flytta meg selv litt på lista til ikm 29.06 etter hva premom sa når jeg la inn de fire siste mnd syklus. Gjennomsnittlig syklus på 26 dager da. Ser ut som om vi må være aktive i helgen da :love2


Så spennende! Jeg er også litt ny på dette med El tester, bruker å teste på morgenen men har hørt noen sier det er best på kvelden... Men jeg aner ikke ..
Har begynt i dag å teste selv om det er tidlig for min del. Som regel syklus på 31 dager.. første PP med letrozol denne mnd så litt spent på om syklusen kan bli kortere og dermed El kommer før.

Best å være på vakt tenker jeg å bare teste i vei for ikke gå glipp av El... hjelper jo på med regelmessig kos med mannen og da selvfølgelig

Masse lykke til:) :)
Jeg skal på ul i morra å sjekke om letrozol har gitt noen brukbare resultater.
 
Så spennende! Jeg er også litt ny på dette med El tester, bruker å teste på morgenen men har hørt noen sier det er best på kvelden... Men jeg aner ikke ..
Har begynt i dag å teste selv om det er tidlig for min del. Som regel syklus på 31 dager.. første PP med letrozol denne mnd så litt spent på om syklusen kan bli kortere og dermed El kommer før.

Best å være på vakt tenker jeg å bare teste i vei for ikke gå glipp av El... hjelper jo på med regelmessig kos med mannen og da selvfølgelig

Masse lykke til:) :)
Jeg skal på ul i morra å sjekke om letrozol har gitt noen brukbare resultater.
Spennende å se når du får el da ja :)
Ja får bare teste i vei tenker jeg. Kanskje to ganger om dagen. Kos skal vi få til :p hvertfall annen hver dag en periode nå. Så får vi krysse fingrene :)
Lykke til i morgen på ultralyd ! :)
 
Hvordan er det med dere damer? Her har jeg begynt å teste etter el siden min syklus er litt varierende i lengden. Alt fra 24 dager til 28 dager. Nå sist mnd var den på 26 dager. Når på døgnet er det best å teste etter el forresten? Kjenner jeg ikke er voldsomt dreven på dette. Vis vedlegget 358659 Tok en til morran, og en nå nettopp. Den nå var litt sterkere :)
Flytta meg selv litt på lista til ikm 29.06 etter hva premom sa når jeg la inn de fire siste mnd syklus. Gjennomsnittlig syklus på 26 dager da. Ser ut som om vi må være aktive i helgen da :love2
Min erfaring er at der er best å teste etter jobb, 15 tiden. Har en travel jobb som gjør at jeg nesten ikke rekker å drikke eller tisse :p
Har også hørt at urin nr 2 er bra å teste på. Ikke morgenurin.

Synes egentlig det er vanskelig å time når man helst skal gå 3 timer uten å tisse og drikke. Så sist fant jeg ikke el på testene
 
Spennende å se når du får el da ja :)
Ja får bare teste i vei tenker jeg. Kanskje to ganger om dagen. Kos skal vi få til :p hvertfall annen hver dag en periode nå. Så får vi krysse fingrene :)
Lykke til i morgen på ultralyd ! :)


Tusen takk...
Lykke til du også, så satser vi på 2 streker i løpet av sommeren
 
Back
Topp