Første pp etter fødsel og tror du ikke jeg kan se en strek der Den er like sterk som da jeg var 3+6 med datra mi. Er sånn 10-12 dpo i dag. Har hatt en del symptomer i det siste. Kanskje det blir digital test på tirsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå spennende, jeg skimter strek derFørste pp etter fødsel og tror du ikke jeg kan se en strek der Den er like sterk som da jeg var 3+6 med datra mi. Er sånn 10-12 dpo i dag. Har hatt en del symptomer i det siste. Kanskje det blir digital test på tirsdag.
Æsj.. så kjedelig! Men neste pp, da kan det klaffe vet du! Sender over store klemmer! ♡Jeg får vell bli den første som melder tr da... Følte jo vi hadde mindre sjanser denne pp'en siden vi ikke fikk lagt inn aksjer annet enn el dagen. Nå gleder jeg meg til neste pp for da kan vi gå all inn igjen Er ikke lutealfasen min stabilisert seg og blitt lengre da får jeg vell kontakte legen.. Gratulerer alle me 2 streker, og lykke til resten av gjengen Håper neste er min tur!
Ok, dagens test. Jeg er overbevist om at jeg så noe Er det bare meg? Vet disse testene kan gi litt skygge, har erfart det selv før. Men da følte jeg de var mer grå i fargen. Ikm alt fra i dag til torsdag. Kommer ann på hvor lang syklusen blir denne mnd. Men tror jeg er ca 10dpo. Ingen følelse av at tr skal komme enda hvertfall.
Minner meg om testene jeg tok rundt 9-10dpo sist graviditet. Var knapt jeg så noe, men var sikker..krysser fingrene hvertfall! Vis vedlegget 359919 Vis vedlegget 359908 Vis vedlegget 359910
Åååå håper den blir sterkere og sterkere og sitter helt til mars!!! For en gøy IKM-gruppe å være i! Syns det er så mange positive tester!! Håperhåper vi sees i mars2022-termingruppenOk, dagens test. Jeg er overbevist om at jeg så noe Er det bare meg? Vet disse testene kan gi litt skygge, har erfart det selv før. Men da følte jeg de var mer grå i fargen. Ikm alt fra i dag til torsdag. Kommer ann på hvor lang syklusen blir denne mnd. Men tror jeg er ca 10dpo. Ingen følelse av at tr skal komme enda hvertfall.
Minner meg om testene jeg tok rundt 9-10dpo sist graviditet. Var knapt jeg så noe, men var sikker..krysser fingrene hvertfall! Vis vedlegget 359919 Vis vedlegget 359908 Vis vedlegget 359910
Er ikke i tvil om at jeg ser noe der. Spennende!Ok, dagens test. Jeg er overbevist om at jeg så noe Er det bare meg? Vet disse testene kan gi litt skygge, har erfart det selv før. Men da følte jeg de var mer grå i fargen. Ikm alt fra i dag til torsdag. Kommer ann på hvor lang syklusen blir denne mnd. Men tror jeg er ca 10dpo. Ingen følelse av at tr skal komme enda hvertfall.
Åå ja, håper virkelig detMen den streken ser jo til og med jeg! Håper det er babystrek
Håper det er smittsomt så vi blir mange som går over i mars2022- termingruppen ♡Åååå håper den blir sterkere og sterkere og sitter helt til mars!!! For en gøy IKM-gruppe å være i! Syns det er så mange positive tester!! Håperhåper vi sees i mars2022-termingruppen
Ok, dagens test. Jeg er overbevist om at jeg så noe Er det bare meg? Vet disse testene kan gi litt skygge, har erfart det selv før. Men da følte jeg de var mer grå i fargen. Ikm alt fra i dag til torsdag. Kommer ann på hvor lang syklusen blir denne mnd. Men tror jeg er ca 10dpo. Ingen følelse av at tr skal komme enda hvertfall.
Ser streken der! Håper den viser seg tydeligere i dagene som kommerOk, dagens test. Jeg er overbevist om at jeg så noe Er det bare meg? Vet disse testene kan gi litt skygge, har erfart det selv før. Men da følte jeg de var mer grå i fargen. Ikm alt fra i dag til torsdag. Kommer ann på hvor lang syklusen blir denne mnd. Men tror jeg er ca 10dpo. Ingen følelse av at tr skal komme enda hvertfall.
Ooh ja, burde jeg kanskje gjort. For er ikke enkelt med de testene med "skjerm" forann..Jeg demonterte denne testen jeg og så stripen, mye lettere å se da
Vi må jo bare håpe på festeblødning!!What?? Da kom det plutselig litt blod her?? 5 dager før mensen liksom skal komme, 9 dpo… Skjønner ingenting!
Håper håper! Hvis ikke er jo syklusen helt på turVi må jo bare håpe på festeblødning!!
Oi spennende da, lite blod da eller? Krysser fingrene for en liten festeblødning ♡What?? Da kom det plutselig litt blod her?? 5 dager før mensen liksom skal komme, 9 dpo… Skjønner ingenting!
Syntes jeg skimter noe der, men kanskje det er bare meg.Dagens test 11 dpo
Ser absolutt ingenting