Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville utvilsomt bytta for å være sikker! Er jo absolutt ikke alle graviditeter som oppdages på 10 dpo, så den sjansen ville ikke jeg ha tatt. Men gjør det som føles mest riktig for degJeg eeer så spent! Vaksine eller positiv test på dpo 10, så håper det vises da om det er noe vurderer å bytte dato for å være helt sikker..?
Gratulerer så mye!Sitter her og er helt shaky. Er det virkelig sant!? Masse lykke til alle sammen, veldig spennende å følge med her.
Positiv eltest i dag også? Sånn smiley? Merkelig! Du må få positiv graviditetstest snart tenker jeg.
Måtte ta en test igjen i dag siden jeg ble litt påvirka av dere her inne. Orket ikke ta noe i går.
Men, syns jeg ser noe svaaakt på denne da.
Eller er det bare meg..?
Tatt nå i sted etter å ha holdt meg nesten 3t, men drukket litt brus.
Vis vedlegget 359849 Vis vedlegget 359850 Vis vedlegget 359851
Kjente jeg fikk litt håp igjen i dag må den bare bli sterkere nåOg nå så jeg denne Synes jeg ser noe
Åå, dette er litt for spennede kjenner jeg blir den sterkere eller ikke.Ser definitivt antydning til noe på den nederste der! Krysser fingrene for at det blir sterkere!!
Jeg ville byttet time, forrige graviditet hadde jeg negativ test 10 dpo, positiv test på 12 dpoJeg eeer så spent! Vaksine eller positiv test på dpo 10, så håper det vises da om det er noe vurderer å bytte dato for å være helt sikker..?
Tror jeg hadde byttet, for er ikke sikkert det vises på testen da.Jeg eeer så spent! Vaksine eller positiv test på dpo 10, så håper det vises da om det er noe vurderer å bytte dato for å være helt sikker..?
Ser streken godt !!!
Juhuuu! Våger meg på en gratulerer!!!
Oiii, det der må være babystrek da!
Krysser fingrene for deg ♡
Absolutt en strek å se der! Spennede
Ååh, jaa se der er det stigning!Åhh takk og lov, føler vi gar ventet så lenge nå. Vet at vi egentlig ikke har det, men med de to SA'ene har jeg blitt litt nervøs. Jeg hadde nemlig en SA med en eks for mange herrens år siden, og når jeg nå har hatt 2 så begynner det å bli mange, med bare en suksessfull graviditet. Men ved begge de forrige Sa'ene så var økningen på testene dårlige, fikk aldri den supermørke stripen, så krysser alt vi har denne gang.
Dagens test:
Vis vedlegget 359882
Mener å skimte nooe mer på testen din i dag enn i går altså! håper du bare får sterkere for hver morgen nå!10 dpo...
Fortsatt på følelsen at jeg ser noe... må jo teste selv om det er tidlig... Men tester bare hver morgen da...
Mener å skimte nooe mer på testen din i dag enn i går altså! håper du bare får sterkere for hver morgen nå!
Gratulerer! Håper det går veien for dere nåÅhh takk og lov, føler vi gar ventet så lenge nå. Vet at vi egentlig ikke har det, men med de to SA'ene har jeg blitt litt nervøs. Jeg hadde nemlig en SA med en eks for mange herrens år siden, og når jeg nå har hatt 2 så begynner det å bli mange, med bare en suksessfull graviditet. Men ved begge de forrige Sa'ene så var økningen på testene dårlige, fikk aldri den supermørke stripen, så krysser alt vi har denne gang.
Dagens test:
Vis vedlegget 359882
Syntes jeg skimter en strek der. Tror det er noe på gang, jeg10 dpo...
Fortsatt på følelsen at jeg ser noe... må jo teste selv om det er tidlig... Men tester bare hver morgen da...