♡ IKM - uke 26 ♡

Jeg eeer så spent! Vaksine eller positiv test på dpo 10, så håper det vises da om det er noe :wtf: vurderer å bytte dato for å være helt sikker..?

Jeg eeer så spent! Vaksine eller positiv test på dpo 10, så håper det vises da om det er noe :wtf: vurderer å bytte dato for å være helt sikker..?
Jeg ville utvilsomt bytta for å være sikker! Er jo absolutt ikke alle graviditeter som oppdages på 10 dpo, så den sjansen ville ikke jeg ha tatt. Men gjør det som føles mest riktig for deg:)

Sitter her og er helt shaky. Er det virkelig sant!? :dance018Masse lykke til alle sammen, veldig spennende å følge med her.
smiley-bounce016.gifl
Gratulerer så mye!❤️

Jeg ville byttet time, forrige graviditet hadde jeg negativ test 10 dpo, positiv test på 12 dpo xsmile3

Og like hvit på 9 dpo… Men sist gang ble den ikke positiv før på 12 dpo, så har ikke gitt opp håpet :D Håper å se mange positive tester her inne i dag xsmile9

Vedlegg

• 051EED54-0414-4A43-B8DA-9140056301D5.jpeg
    051EED54-0414-4A43-B8DA-9140056301D5.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 78
:smiley-bounce016

Ser streken godt !!!

Juhuuu! Våger meg på en gratulerer!!! :D

Oiii, det der må være babystrek da!
Krysser fingrene for deg ♡

Absolutt en strek å se der! Spennede:D

Åhh takk og lov, føler vi gar ventet så lenge nå. Vet at vi egentlig ikke har det, men med de to SA'ene har jeg blitt litt nervøs. Jeg hadde nemlig en SA med en eks for mange herrens år siden, og når jeg nå har hatt 2 så begynner det å bli mange, med bare en suksessfull graviditet. Men ved begge de forrige Sa'ene så var økningen på testene dårlige, fikk aldri den supermørke stripen, så krysser alt vi har denne gang.

Dagens test:
IMG_20210627_074848.jpg

For en superfertil måned dette må være:Heartbigred så mange fine positive tester. Krysser fingrene for oss alle:Heartred

10 dpo...
Fortsatt på følelsen at jeg ser noe... må jo teste selv om det er tidlig... Men tester bare hver morgen da...:happy::happy::happy:

Vedlegg

• 20210627_085317.jpg
    20210627_085317.jpg
    696,9 KB · Visninger: 92
  • 20210627_084750.jpg
    20210627_084750.jpg
    749,5 KB · Visninger: 93
Åhh takk og lov, føler vi gar ventet så lenge nå. Vet at vi egentlig ikke har det, men med de to SA'ene har jeg blitt litt nervøs. Jeg hadde nemlig en SA med en eks for mange herrens år siden, og når jeg nå har hatt 2 så begynner det å bli mange, med bare en suksessfull graviditet. Men ved begge de forrige Sa'ene så var økningen på testene dårlige, fikk aldri den supermørke stripen, så krysser alt vi har denne gang.

Dagens test:
Vis vedlegget 359882
Ååh, jaa se der er det stigning! :happy093
Sier gratulerer jeg! Dette skal gå hele veien ser du!:Heartpink

Jeg får vell bli den første som melder tr da...:arghh: Følte jo vi hadde mindre sjanser denne pp'en siden vi ikke fikk lagt inn aksjer annet enn el dagen. Nå gleder jeg meg til neste pp for da kan vi gå all inn igjen:angelic: Er ikke lutealfasen min stabilisert seg og blitt lengre da får jeg vell kontakte legen.. Gratulerer alle me 2 streker, og lykke til resten av gjengen :dummy: Håper neste er min tur!

Dagens test:
Vis vedlegget 359882
Gratulerer!❤️ Håper det går veien for dere nå❤️

Back
Topp