Ser streken herDer røyk en test til Hva tror dere?Vis vedlegget 359805
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken herDer røyk en test til Hva tror dere?Vis vedlegget 359805
Æsja, krysser fingrene for mange fine streker på testene i dagene fremover!Blendahvit test I dag
Heier fram en ekstra strek til alle vakre damene her
Æsja, krysser fingrene for mange fine streker på testene i dagene fremover!
Noraus - 30 - pp9 - B2 - el. 16.6 - ikm 30.6
Melder meg inn her, holdt meg unna forumet siden sa nr 2 i februar, siden det har vært litt tøft at det skal ta så tid nå, når førstemann kom som en overraskelse på første mulige mulighet.
Men de siste dagene har jeg hatt migrene og stikking i brystene. Tok en test igår som så ganske blenda ut, og ikke klarte å fange opp noe på kamera, men jeg mente likevel at jeg kunne skimte noe. Tok ny test idag, å nå er jeg sikker på at jeg ser noe (legger ved uredigert og redigert bilde). Så får jeg bare krysse alt og håpe at dette er måneden for meg.Vis vedlegget 359812 Vis vedlegget 359813
Juhuuu! Våger meg på en gratulerer!!!Noraus - 30 - pp9 - B2 - el. 16.6 - ikm 30.6
Melder meg inn her, holdt meg unna forumet siden sa nr 2 i februar, siden det har vært litt tøft at det skal ta så tid nå, når førstemann kom som en overraskelse på første mulige mulighet.
Men de siste dagene har jeg hatt migrene og stikking i brystene. Tok en test igår som så ganske blenda ut, og ikke klarte å fange opp noe på kamera, men jeg mente likevel at jeg kunne skimte noe. Tok ny test idag, å nå er jeg sikker på at jeg ser noe (legger ved uredigert og redigert bilde). Så får jeg bare krysse alt og håpe at dette er måneden for meg.Vis vedlegget 359812 Vis vedlegget 359813
Oiii, det der må være babystrek da!Noraus - 30 - pp9 - B2 - el. 16.6 - ikm 30.6
Absolutt en strek å se der! SpennedeNoraus - 30 - pp9 - B2 - el. 16.6 - ikm 30.6
GratulererTok digital idag, forventet mens på mandag gleder meg til å se deres tester fremover! Krysser fingrene for dere
Se der ja, gratulerer!!Jeg dristet meg også til en digital i dag.
Den øverste er fra i går, de to nederste er dagens
11 dpo i dag
Gratulerer med positiv testJeg dristet meg også til en digital i dag.
Den øverste er fra i går, de to nederste er dagens
11 dpo i dag
Tusen takkSe der ja, gratulerer!!
Tusen takkGratulerer med positiv test