♡ IKM - uke 26 ♡

Ja, veldig spennende! Har bare en strimmeltest igjen, så kan hende jeg må kjøpe fler. Tviler på at jeg klarer å vente med den ene til ikm :hilarious:
Oi nei det holder nok ikke :p ikke når du først har fått strek der! Tror det der må være en babystrek altså :D

Min test i dag viste dessverre ingenting, så streken fra i går var nok bare lureri.. :(
Men, jeg gir ikke opp håpet helt enda, ikke før TR kommer på besøk.
Æsj så kjedelig! Syns jo det var en strek på din test. Lureri.. nei håper TR holder seg borte for oss begge!

Jeg fikk denne i dag (morgenurin), 10dpo. Vet ikke om dere ser noe der, men jeg kan se en rosa strek nr2. Det kunne også mannen min. Har ingen symptomer (annet enn litt halsbrann et par-tre dager. Da får vi krysse fingrene for at det holder til mars!
Sniker meg til å si gratulerer, jeg❤️
Fikk samme type strek hvis ikke svakere i mitt vellykkede svangerskap da jeg var 3+6.

Æsj så kjedelig! Syns jo det var en strek på din test. Lureri.. nei håper TR holder seg borte for oss begge!
Jeg var også helt sikker på at jeg så en strek der i går, men, men.. Vi får fortsette å håpe, så lenge TR ikke har kommet er det fortsatt håp :Heartred

Blendahvit tidligtest i morges igjen, så da venter jeg egentlig bare på tr i starten av neste uke. Er heldigvis ikke veldig skuffet da jeg ikke hadde forventet annet allerede i første pp:) Så nå blir det ikke mer testing denne pp'en med mindre jeg mot formodning passerer ikm, så håper jeg på bedre lykke i pp2:signs003 20210625_065247.jpg 20210625_065304.jpg

Sitter her å tenker litt, er nok bare skyggestreker jeg har fått. Tenk å la meg lure sånn av dem.
Når det er sagt så kan jeg ikke helt vite når jeg hadde eggløsning da jeg ikke fikk noen topp på mine tester.(testet for 2.gang i mitt liv så ganske fersk på eltesting) Glemte å teste en kveld som jeg regner min el var pga litt sterk strek på formiddagen. Men kan også hende jeg hadde el senere, for hadde også en sterkere strek på formiddagen på syklusdag 15. Men sluttet da å teste pga jeg tenkte el hadde vært. (Og gikk tom for eltester) Så om jeg hadde el rundt da så er jeg jo bare en 8dpo. Og altfor tidlig å teste! :rolleyes: såå.. ja, dette er mitt håp akkurat nå frem til TR dukker opp, for har ikke tenkt å gi opp håpet før det. :) har en syklus som varierer fra 24-28 dager. Så om den blir på 28 dager så har jeg ikke ikm før 1.7.

Meen gøy med flere som tester, og får antydning til streker! Gøy å gå inn her hver dag nå for å sjekke :)

Jeg koser meg med å lese her inne og håper i kulissene for dere alle sammen! Jeg er ikke så god på strektyding, men jeg ser da noe både her og der:D Gleder meg til en spennende uke neste uke! Sorry at jeg har vært litt stille, dagene går i ett og overskuddet har ikke vært der. Men vit at jeg heier på dere:D

Her sitter jeg med en positiv digital ELtest på cd20. Og mine sykluser varierer fra 23-26 dager. Jeg skjønner ingenting. Jeg slutta egentlig å teste etter EL, men begynte igjen fordi jeg fikk så mange symptomer på EL. Så med ikm om 5 dager skjønner jeg jo ingenting. Og jeg blir litt bekymra, for med så kort lutealfase er det jo ingen sjans? Noen med erfaring?

Kan det være at egget ikke slapp pga feber og brystbetennelse rundt den tiden jeg trodde EL skulle vært?

Mye kok i hodet her nå:wtf:

Jeg koser meg med å lese her inne og håper i kulissene for dere alle sammen! Jeg er ikke så god på strektyding, men jeg ser da noe både her og der:D Gleder meg til en spennende uke neste uke! Sorry at jeg har vært litt stille, dagene går i ett og overskuddet har ikke vært der. Men vit at jeg heier på dere:D

Her sitter jeg med en positiv digital ELtest på cd20. Og mine sykluser varierer fra 23-26 dager. Jeg skjønner ingenting. Jeg slutta egentlig å teste etter EL, men begynte igjen fordi jeg fikk så mange symptomer på EL. Så med ikm om 5 dager skjønner jeg jo ingenting. Og jeg blir litt bekymra, for med så kort lutealfase er det jo ingen sjans? Noen med erfaring?

Kan det være at egget ikke slapp pga feber og brystbetennelse rundt den tiden jeg trodde EL skulle vært?

Mye kok i hodet her nå:wtf:
Koselig at du følger med, og håper med oss.
Håper med deg også, krysser fingrene for mange positive tester her inne i vår ikm uke.
Har du tatt en g-test da? Er jo noen som sier de får sterke eltester når de er gravide også.:rolleyes:
Kroppene våre er det jaggu ikke enkelt å forstå seg på noen ganger :p

Koselig at du følger med, og håper med oss.
Håper med deg også, krysser fingrene for mange positive tester her inne i vår ikm uke.
Har du tatt en g-test da? Er jo noen som sier de får sterke eltester når de er gravide også.:rolleyes:
Kroppene våre er det jaggu ikke enkelt å forstå seg på noen ganger :p
Gtesten er blenda:wideyed: Nei de lever sitt eget livo_O Men jeg henger her hos dere jeg, for jeg har jo aldri hatt lengre syklus enn 26 dager så ikm er til uka uansett.

Gtesten er blenda:wideyed: Nei de lever sitt eget livo_O Men jeg henger her hos dere jeg, for jeg har jo aldri hatt lengre syklus enn 26 dager så ikm er til uka uansett.
Å, nei da er det ikke godt å si. Er el testen helt positiv?
Ja bare å henge her. :) Lurer selv på hvor lang syklusen min blir denne mnd, blir det 26 så er det på tirsdag.

Nå er ventetiden helt uutholdelig. 8 dpo. Hvit test. Fornuften i meg sier: Det er bare dager til du vet fasit. Men hjertet sier at jeg må vite det nååååååå :BangHead

Nå er ventetiden helt uutholdelig. 8 dpo. Hvit test. Fornuften i meg sier: Det er bare dager til du vet fasit. Men hjertet sier at jeg må vite det nååååååå :BangHead

Vet akkurat åssen du har det.. 8 dpo her også.. tester hver dag... Men blenda...føler selv jeg ser en strek og at den kommer snart frem , men er nok synsbedrag :joyful::joyful::nailbiting:

Back
Topp