♡ IKM - uke 26 ♡

Hae du fått testa noe mer?? :nailbiting::D
Ja, jo.. men fortsatt sånn skyggestrek greie :bored: Kjente jeg ble litt gretten så får se når jeg tester igjen nå :pbegynner å frykte at det ikke har klaffa, men samtidig føler jeg jo og på meg at jeg er gravid :wacky: vært ekstremt trøtt i hele dag..
kjøpt inn en annen type test nå, så får se om det blir en sånn i morgen. Om jeg orker, lei av skuffelser.
20210624_074000.jpg

Jeg røk på en test idag... hadde lovd meg selv å vente. Som forventet helt hvit;) 7dop.. håper jeg klarer å vente til over helgen før jeg tar en ny:eek:
Følelsen sier at jeg er gravid, men tror jeg har gjort meg selv inhabil med å vanke i forum og lese så mye:yuck: kjenner jo både ømhet i rygg, uggen/rar i magen og ømme bryster nå:rolleyes:

Jeg røk på en test idag... hadde lovd meg selv å vente. Som forventet helt hvit;) 7dop.. håper jeg klarer å vente til over helgen før jeg tar en ny:eek:
Følelsen sier at jeg er gravid, men tror jeg har gjort meg selv inhabil med å vanke i forum og lese så mye:yuck: kjenner jo både ømhet i rygg, uggen/rar i magen og ømme bryster nå:rolleyes:
Ikke uvanlig med blendahvite tester 7 dpo, Satser på at følelsen stemmer her :happy:

Ja, jo.. men fortsatt sånn skyggestrek greie :bored: Kjente jeg ble litt gretten så får se når jeg tester igjen nå :pbegynner å frykte at det ikke har klaffa, men samtidig føler jeg jo og på meg at jeg er gravid :wacky: vært ekstremt trøtt i hele dag..
kjøpt inn en annen type test nå, så får se om det blir en sånn i morgen. Om jeg orker, lei av skuffelser.
Vis vedlegget 359761
Huff, så leit... Jeg håper enda på det beste for deg og sender optimistiske tanker og babysrøv din vei:happy: :Heartpink

Ja, håper på det!
Fant noen bilder fra sist jeg var gravid. Da hadde jeg negativ test frem til 10 eller 11dpo. Så vet det jo egentlig selv om jeg håpte på et mirakel:joyful:
Jeg fikk første positive 12dpo forrige gang, men det endte i SA uke 5. Med tidligstest nå syns jeg jeg kunne se noe allerede i dag, 9-10dpo, så krysser fingrene for oss begge :happy:

Hei! Har ikke «meldt meg ordentlig inn» her, men jeg har ikm førstkommende onsdag uke 26. Hadde egentlig tenkt til å ta det helt med ro og la det som skje skjer ift prøving. Men det var ikke så lett! Har «sneket» litt her inne, og testa i dag 9 dpo. Hva tror dere? Kan jo være det er litt tidlig men synes jeg set en veldig svak strek jeg... Lykke til alle sammen

Vedlegg

• 975C686E-D636-4949-B462-8182925B75B8.jpeg
    975C686E-D636-4949-B462-8182925B75B8.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 116
Hei! Har ikke «meldt meg ordentlig inn» her, men jeg har ikm førstkommende onsdag uke 26. Hadde egentlig tenkt til å ta det helt med ro og la det som skje skjer ift prøving. Men det var ikke så lett! Har «sneket» litt her inne, og testa i dag 9 dpo. Hva tror dere? Kan jo være det er litt tidlig men synes jeg set en veldig svak strek jeg... Lykke til alle sammen
Syntes jeg også ser streken der. Spennende!
Håper den utvikler seg videre:)

Jeg kan også se noe som kan være en strek der :)

Min test i dag viste dessverre ingenting, så streken fra i går var nok bare lureri.. :(
Men, jeg gir ikke opp håpet helt enda, ikke før TR kommer på besøk.

Jaaaa ser strek! Krysser fingrene for at den blir tydeligere!!

5DPO her,og klør etter å teste!
AE4A89EC-B6F5-4BFB-90C6-FFCF4E1B014C.jpeg

Vi skal i tillegg på ferie i dag,å vi skal dele bad med noen andre,så kan ikke teste som jeg vil denne runden:wacky: Må gjøre det jeg kan for å skjule det,vil ikke de skal se at vi prøver. Men skal nok snike meg til å få tatt et par ihvertfall:joyful:

Jeg er 9 dpo i følge kalenderen i morgen, usikker på nøyaktig når el var… Hadde tenkt å vente til 12 dpo med å teste, men lurer på om det ryker en i morgen altså!!

Jeg fikk denne i dag (morgenurin), 10dpo. Vet ikke om dere ser noe der, men jeg kan se en rosa strek nr2. Det kunne også mannen min. Har ingen symptomer (annet enn litt halsbrann et par-tre dager. Da får vi krysse fingrene for at det holder til mars!

Vedlegg

• AD86EDDD-809D-4C8B-95F2-2E8183D3EF45.jpeg
    AD86EDDD-809D-4C8B-95F2-2E8183D3EF45.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 116
Oi spennende, ser streken der. Og syns den ser tykk og fin ut og. Så krysser fingrene for at streken blir sterkere i dagene fremoverxsmile9xsmile9

Jeg fikk denne i dag (morgenurin), 10dpo. Vet ikke om dere ser noe der, men jeg kan se en rosa strek nr2. Det kunne også mannen min. Har ingen symptomer (annet enn litt halsbrann et par-tre dager. Da får vi krysse fingrene for at det holder til mars!
Oioi! Den der ser jeg absolutt streken på også, trenger ikke myse heller. Satser på den blir sterkere om en dag eller to :D:D

Vis vedlegget 359761
Fikk skyggestreker på mine babyplan forrige mnd :banghead:

Fikk skyggestreker på mine babyplan forrige mnd :banghead:
Æsj altså! Sikkert dumt av oss å teste før mens men allikevel sånne skyggestreker kunne vi vært foruten! Kan det ikke bare være sånn enten sterk strek eller ingen da! Bah! :wacky::smug:

Back
Topp