♡ IKM - uke 26 ♡

Sitter her og er helt shaky. Er det virkelig sant!? :dance018Masse lykke til alle sammen, veldig spennende å følge med her.
smiley-bounce016.gifl

Vedlegg

• 9EAB7EF1-B4D0-4B9D-B4E8-9BEF3306578E.jpeg
    9EAB7EF1-B4D0-4B9D-B4E8-9BEF3306578E.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 75
Må ha vert skygge jeg så tidligere for var blank test her idag, 10Dpo :shifty: (Ja det er enda tidlig, håpet er ikke ute før tr kommer) men jeg mistet litt håp selv idag, pulsen har også droppet litt idag så da ser jeg hvilken vei det går:arghh:

Måtte ta en test igjen i dag siden jeg ble litt påvirka av dere her inne. Orket ikke ta noe i går.
Men, syns jeg ser noe svaaakt på denne da.
Eller er det bare meg..? :rolleyes:
Tatt nå i sted etter å ha holdt meg nesten 3t, men drukket litt brus.
20210626_132515.jpg
20210626_132508.jpg
Screenshot_20210626-140919_Gallery.jpg

Last edited:
Ikke for å mase her, men ser dere noe på denne??
Sliter med dårlig syn og jeg ser ikke noe... Men vet jo aldri:joyful::joyful::joyful:

Vedlegg

• 20210626_143729.jpg
    20210626_143729.jpg
    655,9 KB · Visninger: 97
Så bra :)
redd det bare er jeg som ser det jeg vil se :hilarious:
Takk for det *håpe*
Når skal du teste?
Jeg har tatt en test som har helt hvit(selvssgt alt for tidlig) , men er bare 9dpo. Ikm på torsdag så tenker jeg prøver igjen på mandag. Er svimmel, trett og tisser oftere enn vanlig så jeg håper jo at det kanskje kan være et positivt tegn, men tørr ikke å håpe for mye.

Gratulerer til alle med positive tester!! Så koselig å se.
Optimistisk på alle svaaake strekene, selvom jeg har veldig dårlig erfaring med å teste tidlig selv. Ser liksom bare der hvor streken skulle vært..
skal vente til tirsdag/onsdag :angelic: merker ingen symptomer så har mine tvil

Har nesten ikke vært innom det siste døgnet fordi vi har overnattet borte siden i går! Men sååå moro det er å se dobbelstreker og positive digitaltester i gruppa her nå:joyful: Gratulerer mye til alle her som nå er blitt rugere:hello2:Heartpink Skikkelig stas å se flere gravide her og ingen på tr foreløpig, sånt gir håp og optimismeboost :)

Back
Topp