Herlig å se det skrevet sånn, gratulerer så mye! Virkelig spennende dager fremover her i gruppenTok digital idag, forventet mens på mandag gleder meg til å se deres tester fremover! Krysser fingrene for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig å se det skrevet sånn, gratulerer så mye! Virkelig spennende dager fremover her i gruppenTok digital idag, forventet mens på mandag gleder meg til å se deres tester fremover! Krysser fingrene for dere
Åå herlig å se det sånn! Er så glad på deres vegne ♡Jeg dristet meg også til en digital i dag.
Den øverste er fra i går, de to nederste er dagens
11 dpo i dag
Positiv eltest i dag også? Sånn smiley? Merkelig! Du må få positiv graviditetstest snart tenker jeg.Her begynner det virkelig å bli mye gøy! Gratulerer til dere med fine streker
Jeg har positiv el test i dag og Skjønner ingenting
Ååå herlig, gratulerer så mye!!Sitter her og er helt shaky. Er det virkelig sant!? Masse lykke til alle sammen, veldig spennende å følge med her.
Kanskje jeg skiiiimter noe, men usikkerIkke for å mase her, men ser dere noe på denne??
Sliter med dårlig syn og jeg ser ikke noe... Men vet jo aldri
Kanskje jeg skiiiimter noe, men usikker
Syns jeg skimtet på den ene! Krysser fingrene for degMåtte ta en test igjen i dag siden jeg ble litt påvirka av dere her inne. Orket ikke ta noe i går.
Men, syns jeg ser noe svaaakt på denne da.
Eller er det bare meg..?
Tatt nå i sted etter å ha holdt meg nesten 3t, men drukket litt brus.
Vis vedlegget 359849 Vis vedlegget 359850 Vis vedlegget 359851
Så braSyns jeg skimtet på den ene! Krysser fingrene for deg
Jeg har tatt en test som har helt hvit(selvssgt alt for tidlig) , men er bare 9dpo. Ikm på torsdag så tenker jeg prøver igjen på mandag. Er svimmel, trett og tisser oftere enn vanlig så jeg håper jo at det kanskje kan være et positivt tegn, men tørr ikke å håpe for mye.Så bra
redd det bare er jeg som ser det jeg vil se
Takk for det *håpe*
Når skal du teste?
Jeg synes at jeg ser på nedersteMåtte ta en test igjen i dag siden jeg ble litt påvirka av dere her inne. Orket ikke ta noe i går.
Eller er det bare meg..?
Det er en spennende uke forann oss nåFantastisk å se at det er vår uke som kommer nå og st noen babystreker allerede har vist seg
Ser definitivt antydning til noe på den nederste der! Krysser fingrene for at det blir sterkere!!Måtte ta en test igjen i dag siden jeg ble litt påvirka av dere her inne. Orket ikke ta noe i går.
Eller er det bare meg..?