♡ IKM - uke 26 ♡

Oi spennende da, lite blod da eller? Krysser fingrene for en liten festeblødning ♡
Bare bittelitt rosa, men mensen kan ofte begynne sånn her da første dagen. Men ser ikke tegn til noe mer i dag… Men jaggu syns jeg ikke jeg skimter noe på testen der…

Vedlegg

• 12DB77E1-9B66-407C-95EA-55ACF70FF2A0.jpeg
    12DB77E1-9B66-407C-95EA-55ACF70FF2A0.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 127
Her ligger jeg godt an med tempen ihvertfall.
028CDC99-0657-4AB8-8964-6C5437D11396.jpeg

Men ikke med testen:p
62CF3BCC-4698-4277-A056-417331870DD3.jpeg

Men,veeeldig tidlig enda da:)

Dagens test, 11 dop.. syns kanskje jeg kan skimte noe, men med ikm allerede på torsdag begynner tvilen å melde seg.. håper til det motsatte er bevist :-)

Vedlegg

• 1D08D24E-E324-472F-B6A7-378E0B79A3B9.jpeg
    1D08D24E-E324-472F-B6A7-378E0B79A3B9.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 98
Dagens test, 11 dop.. syns kanskje jeg kan skimte noe, men med ikm allerede på torsdag begynner tvilen å melde seg.. håper til det motsatte er bevist :)
Skimter også noe :) håper for deg at det er en tidlig babystrek ♡
Håpet er ikke ute før TR melder seg!

Dagens test, 11 dop.. syns kanskje jeg kan skimte noe, men med ikm allerede på torsdag begynner tvilen å melde seg.. håper til det motsatte er bevist :)
Jeg ser hvertfall noe på den øvre siden, klarer ikke se om det er en hel strek, men tror det er pga lyset

Enn så lenge er det stigning. Jeg krysser alt jeg har, samtidig som jeg prøver å ikke bli for gira. Begge de forrige gangene begynte jeg å blø ved 6 uker, og da hadde testene blitt sterkere frem til 5 uker før de begynte å bli svake. Så klarer ikke la værebå forberede meg på det verste selv om jeg håper på det beste. Ønsker hvertfall ikke å settes på gravid før ikm på onsdag, om stigningen fortsatt er fin
IMG_20210628_122936.jpg

Enn så lenge er det stigning. Jeg krysser alt jeg har, samtidig som jeg prøver å ikke bli for gira. Begge de forrige gangene begynte jeg å blø ved 6 uker, og da hadde testene blitt sterkere frem til 5 uker før de begynte å bli svake. Så klarer ikke la værebå forberede meg på det verste selv om jeg håper på det beste. Ønsker hvertfall ikke å settes på gravid før ikm på onsdag, om stigningen fortsatt er fin
Vis vedlegget 359990
Oi, men er en fin stigning der hvertfall, så krysser alt jeg har for deg jeg ❤ da avventer jeg med å flytte deg til du er klar for det :)

Vis vedlegget 359990
Åååå, som jeg håper for deg!! :signs003 Ser jo veldig bra ut så langt hvertfall:Heartpink

Negative test i dag 11dpo :banghead:. Bare vente mensen. Ny pp og ny mulighet. Gratulerer til dere alle som fikk positive, of lykke til til dere som ikke tester enda.

Back
Topp