Bare bittelitt rosa, men mensen kan ofte begynne sånn her da første dagen. Men ser ikke tegn til noe mer i dag… Men jaggu syns jeg ikke jeg skimter noe på testen der…Oi spennende da, lite blod da eller? Krysser fingrene for en liten festeblødning ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare bittelitt rosa, men mensen kan ofte begynne sånn her da første dagen. Men ser ikke tegn til noe mer i dag… Men jaggu syns jeg ikke jeg skimter noe på testen der…Oi spennende da, lite blod da eller? Krysser fingrene for en liten festeblødning ♡
Det der er jo en strek!!Bare bittelitt rosa, men mensen kan ofte begynne sånn her da første dagen. Men ser ikke tegn til noe mer i dag… Men jaggu syns jeg ikke jeg skimter noe på testen der…

Åååå håper!! Har en marsgutt på snart 1 1/2 fra før, og det var så perfekt å få baby i mars!!Det der er jo en strek!!![]()
Jaa jeg seer streken!!Bare bittelitt rosa, men mensen kan ofte begynne sånn her da første dagen. Men ser ikke tegn til noe mer i dag… Men jaggu syns jeg ikke jeg skimter noe på testen der…

Trodde jeg kanskje kunne skimte "nooe" der da!Dagens test 11 dpo
Ser absolutt ingenting![]()
Ååå herligheten, så stas! Gratulerer så mye! ♡ setter deg på graviiid!!Ca 12-13 dpo og nå står det svart på hvitt! Er helt skjelven, jeg! Satser på en terminspire![]()
Åååååå så spennende!! Krysser fingre og tær!Her ligger jeg godt an med tempen ihvertfall.
Vis vedlegget 359965
Men ikke med testen
Vis vedlegget 359966
Men,veeeldig tidlig enda da![]()
Krysser fingrene for festeblødning!What?? Da kom det plutselig litt blod her?? 5 dager før mensen liksom skal komme, 9 dpo… Skjønner ingenting!
GratulererCa 12-13 dpo og nå står det svart på hvitt! Er helt skjelven, jeg! Satser på en terminspire![]()
Det er absolutt en strek å skimte der jaBare bittelitt rosa, men mensen kan ofte begynne sånn her da første dagen. Men ser ikke tegn til noe mer i dag… Men jaggu syns jeg ikke jeg skimter noe på testen der…

Skimter også noeDagens test, 11 dop.. syns kanskje jeg kan skimte noe, men med ikm allerede på torsdag begynner tvilen å melde seg.. håper til det motsatte er bevist![]()
Jeg skimter og noe!!Dagens test, 11 dop.. syns kanskje jeg kan skimte noe, men med ikm allerede på torsdag begynner tvilen å melde seg.. håper til det motsatte er bevist![]()
Det er jo strek der, 100%Bare bittelitt rosa, men mensen kan ofte begynne sånn her da første dagen. Men ser ikke tegn til noe mer i dag… Men jaggu syns jeg ikke jeg skimter noe på testen der…

Jeg ser hvertfall noe på den øvre siden, klarer ikke se om det er en hel strek, men tror det er pga lysetDagens test, 11 dop.. syns kanskje jeg kan skimte noe, men med ikm allerede på torsdag begynner tvilen å melde seg.. håper til det motsatte er bevist![]()
Oi, men er en fin stigning der hvertfall, så krysser alt jeg har for deg jeg ❤ da avventer jeg med å flytte deg til du er klar for detEnn så lenge er det stigning. Jeg krysser alt jeg har, samtidig som jeg prøver å ikke bli for gira. Begge de forrige gangene begynte jeg å blø ved 6 uker, og da hadde testene blitt sterkere frem til 5 uker før de begynte å bli svake. Så klarer ikke la værebå forberede meg på det verste selv om jeg håper på det beste. Ønsker hvertfall ikke å settes på gravid før ikm på onsdag, om stigningen fortsatt er fin
Vis vedlegget 359990
Åååå, som jeg håper for deg!!Enn så lenge er det stigning. Jeg krysser alt jeg har, samtidig som jeg prøver å ikke bli for gira. Begge de forrige gangene begynte jeg å blø ved 6 uker, og da hadde testene blitt sterkere frem til 5 uker før de begynte å bli svake. Så klarer ikke la værebå forberede meg på det verste selv om jeg håper på det beste. Ønsker hvertfall ikke å settes på gravid før ikm på onsdag, om stigningen fortsatt er fin
Vis vedlegget 359990
Ser jo veldig bra ut så langt hvertfall