Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter "noe" spent på dine tester i dagene fremover!Måtte jo selvfølgelig ta en test etter jobb i dag.. er omtrent samme som på morgenen... litt mer utvannet urin nå da... Men nå er flere tester bestilt om ikke tanta kommer til torsdag da
Skimter "noe" spent på dine tester i dagene fremover!
Litt som mine tester syns jeg..er liksom noe. men skuffende kjenner jeg. Når dem aldri blir sterkere.Jeg og ser at det er noe der, er jo litt rart det er på alle testene jeg tar... burde jo øke snart vel... ikke tålmodighet til dette
Litt som mine tester syns jeg..er liksom noe. men skuffende kjenner jeg. Når dem aldri blir sterkere.
Men krysser fingrene for deg
Takk for det!Takk for det. Lykke til du og. Jeg er ca 11 dpo i dag ..begynt å få skikkelig stikninger bak navlen i dag
Takk for det!
Spennende, har du kjent på det tidligere?
Kusinen min kjente på det samme rett før hun fikk positiv test med sønnen sin. Krysser fingrene for deg!litt for ett par dager siden, noen dager etter el var det skikkelig stikninger på siden av navlen. Men nå er det bak aldri kjent det tidligere...hmmm..
Kusinen min kjente på det samme rett før hun fikk positiv test med sønnen sin. Krysser fingrene for deg!
Ser strek på den nederste håpehåpehåpe for deg!!Tok en test nå for en liten stund siden,og føler jeg ser en skygge,andre som ser noe?
Vis vedlegget 360032 Vis vedlegget 360031
Tog en tidligere,å den så jeg ikke noe på. Men klarer ikke å se om det er farge på streken da
Takk! Spent på testen i morgen! Har bare to tester igjen nå,men kommer ikke til å la være å bruke de i morgenSer strek på den nederste håpehåpehåpe for deg!!
Æsj så kjedelig! men det er lov å være skuffa så absolutt! Så får man prøve å se det positive i det. Neste pp daa skal det klaffe! ❤Gratulerer så mye til alle med positive tester og lykke til til resten!
Her kom mensen i dag hadde veldig troa på denne prøveperioden etter å ha kjent på nye symptomer i øst og vest de siste dagene, så jeg ble ganske skuffa, men prøver å glede meg over at jeg kan beholde timen til første vaksinedose på fredag
Åå er spent på din test i morgen!Ååå for en berg og dalbane! Nå kom det litt blod igjen! Ikke mye, men litt mer enn i går… Kan det ikke bare bli morgen så jeg kan teste igjen og se om den har blitt sterkere??