Krysser fingrene for at det ikke er TR ♡Vææææ.... var på do nettopp.. bittelitt blod når jeg tørka meg... dpo12.. kan det være festeblødning??? Selv om jeg tenker litt negativt nå å regner med Tr kommer....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det ikke er TR ♡Vææææ.... var på do nettopp.. bittelitt blod når jeg tørka meg... dpo12.. kan det være festeblødning??? Selv om jeg tenker litt negativt nå å regner med Tr kommer....
Så kjiipt! Bedre lykke neste pp ♡Her kom tr idag, to-tre dager før forventet. Jaja, da er det bare å nullstille å prøve igjen.
Masse lykke til alle sammen. Håper det kommer mange flere positive prøver fremover
Kan ikke se noe der. Men positivt at du ikke blør noe mer hvertfallTok denne nå . Tidlig metode test...og 1 clearblue tidlig test
Ganske lik de andre... skimter noe langt borte ikke noe mer blødning heldigvis...
Skjønner ikke helt jeg.. streken i kveld..har blitt sterkere siden i morres. Kan det være en festeblødning.. ? Eggløsning var jo litt usikkert så. Er det TR jeg har fått.. ? Veldig sparsommelig, ingen smerter. Får vel bare ta tiden til hjelp å se hva morgendagen bringer..
Vis vedlegget 360134
Vis vedlegget 360128
Skjønner ikke helt jeg.. streken i kveld..har blitt sterkere siden i morres. Kan det være en festeblødning.. ? Eggløsning var jo litt usikkert så. Er det TR jeg har fått.. ? Veldig sparsommelig, ingen smerter. Får vel bare ta tiden til hjelp å se hva morgendagen bringer..
Vis vedlegget 360134
Vis vedlegget 360128
Gratulerer!!!Okei, nå tror jeg at jeg tørr å sette meg på gravid siden morgentesten var såpass sterk, det er jo dobling siden dpo12 morgen hvertfall. Og jeg har notorisk sett hatt sterkere tester på ettermiddag hver gang, så da er dette en god morgentest for meg tror jeg. Kommer nok til å teste om 2-3 dager igjen og, for sikkerhetsskyldVis vedlegget 360154
Da tror jeg jeg kan settes på gravid!! Hvis dette går veien blir det to marsbarn her i huset Hadde termin 13.03 med han vi har fra før, og menstermin med denne er 14.03
Okei, nå tror jeg at jeg tørr å sette meg på gravid siden morgentesten var såpass sterk, det er jo dobling siden dpo12 morgen hvertfall. Og jeg har notorisk sett hatt sterkere tester på ettermiddag hver gang, så da er dette en god morgentest for meg tror jeg. Kommer nok til å teste om 2-3 dager igjen og, for sikkerhetsskyldVis vedlegget 360154
Okei, nå tror jeg at jeg tørr å sette meg på gravid siden morgentesten var såpass sterk, det er jo dobling siden dpo12 morgen hvertfall. Og jeg har notorisk sett hatt sterkere tester på ettermiddag hver gang, så da er dette en god morgentest for meg tror jeg. Kommer nok til å teste om 2-3 dager igjen og, for sikkerhetsskyldVis vedlegget 360154
Gratulerer sååå mye til dere begge!! Jeg heier spirene deres frem til målstrekenDa tror jeg jeg kan settes på gravid!! Hvis dette går veien blir det to marsbarn her i huset Hadde termin 13.03 med han vi har fra før, og menstermin med denne er 14.03
Hva?? Nei den var jo så tydelig i sta Sikker på at denne stemmer?Tror nok løpet er kjørt. Nå er testen blenda igjen.. bare å vente på TR 13 dpo.
Åå så bra vet ikke om jeg allerede har sagt det. Men gratulerer såå mye! Nå skal lille spiren sitte! ♡ setter deg på gravid jeg da ❤Okei, nå tror jeg at jeg tørr å sette meg på gravid siden morgentesten var såpass sterk, det er jo dobling siden dpo12 morgen hvertfall. Og jeg har notorisk sett hatt sterkere tester på ettermiddag hver gang, så da er dette en god morgentest for meg tror jeg. Kommer nok til å teste om 2-3 dager igjen og, for sikkerhetsskyldVis vedlegget 360154
Fiin strek, gratulerer såå masse! ❤Da tror jeg jeg kan settes på gravid!! Hvis dette går veien blir det to marsbarn her i huset Hadde termin 13.03 med han vi har fra før, og menstermin med denne er 14.03
Har du testet mer i dag?Skjønner ikke helt jeg.. streken i kveld..har blitt sterkere siden i morres. Kan det være en festeblødning.. ? Eggløsning var jo litt usikkert så. Er det TR jeg har fått.. ? Veldig sparsommelig, ingen smerter. Får vel bare ta tiden til hjelp å se hva morgendagen bringer..
Vis vedlegget 360134
Vis vedlegget 360128