♡ IKM - uke 26 ♡

Her kom tr idag, to-tre dager før forventet. Jaja, da er det bare å nullstille å prøve igjen.
Masse lykke til alle sammen. Håper det kommer mange flere positive prøver fremover:love7
Så kjiipt! Bedre lykke neste pp ♡
Er nok sikkert TR som er på vei her også. Begynner å forberede meg på det.

Tok denne nå . Tidlig metode test...og 1 clearblue tidlig test
Ganske lik de andre... skimter noe langt borte:joyful: ikke noe mer blødning heldigvis...

Vedlegg

• 20210629_165017.jpg
    20210629_165017.jpg
    704,4 KB · Visninger: 99
  • 20210629_165550.jpg
    20210629_165550.jpg
    737,7 KB · Visninger: 103
  • 20210629_165706.jpg
    20210629_165706.jpg
    655,2 KB · Visninger: 97
Last edited:
Skjønner ikke helt jeg.. streken i kveld..har blitt sterkere siden i morres. Kan det være en festeblødning.. ? Eggløsning var jo litt usikkert så. Er det TR jeg har fått.. ? Veldig sparsommelig, ingen smerter. Får vel bare ta tiden til hjelp å se hva morgendagen bringer..

20210629_180650.jpg

20210629_180638.jpg

Last edited:
Skjønner ikke helt jeg.. streken i kveld..har blitt sterkere siden i morres. Kan det være en festeblødning.. ? Eggløsning var jo litt usikkert så. Er det TR jeg har fått.. ? Veldig sparsommelig, ingen smerter. Får vel bare ta tiden til hjelp å se hva morgendagen bringer..

Vis vedlegget 360134
Vis vedlegget 360128

Har lest et sted at man produserer hcg rett før tr, men bør jo egentlig ikke være så mye at det slår ut.. ta en digital?

Vis vedlegget 360134
Vis vedlegget 360128

Detver jo hvertfall en strek der, så det er ikke utenkelig. Krysser fingrene for spire

Okei, nå tror jeg at jeg tørr å sette meg på gravid siden morgentesten var såpass sterk, det er jo dobling siden dpo12 morgen hvertfall. Og jeg har notorisk sett hatt sterkere tester på ettermiddag hver gang, så da er dette en god morgentest for meg tror jeg. Kommer nok til å teste om 2-3 dager igjen og, for sikkerhetsskyld:smiley-ashamed004
IMG_20210630_072248.jpg

Da tror jeg jeg kan settes på gravid!! Hvis dette går veien blir det to marsbarn her i huset :D Hadde termin 13.03 med han vi har fra før, og menstermin med denne er 14.03 :p:Heartred

Vedlegg

• B1DC3133-822B-448A-9BB0-88C020CE46E7.jpeg
    B1DC3133-822B-448A-9BB0-88C020CE46E7.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 122
Okei, nå tror jeg at jeg tørr å sette meg på gravid siden morgentesten var såpass sterk, det er jo dobling siden dpo12 morgen hvertfall. Og jeg har notorisk sett hatt sterkere tester på ettermiddag hver gang, så da er dette en god morgentest for meg tror jeg. Kommer nok til å teste om 2-3 dager igjen og, for sikkerhetsskyld:smiley-ashamed004Vis vedlegget 360154
Gratulerer!!!

Da tror jeg jeg kan settes på gravid!! Hvis dette går veien blir det to marsbarn her i huset :D Hadde termin 13.03 med han vi har fra før, og menstermin med denne er 14.03 :p:Heartred
Okei, nå tror jeg at jeg tørr å sette meg på gravid siden morgentesten var såpass sterk, det er jo dobling siden dpo12 morgen hvertfall. Og jeg har notorisk sett hatt sterkere tester på ettermiddag hver gang, så da er dette en god morgentest for meg tror jeg. Kommer nok til å teste om 2-3 dager igjen og, for sikkerhetsskyld:smiley-ashamed004Vis vedlegget 360154

Gratulerer!! :smiley-bounce016fine positive tester.

10 dpo i dag, ganske sikker på at den er negativ. Skimter, men det gjorde jeg forrige mnd også. Så da tar jeg vaksine i ettermiddag. Synes det er litt skummelt, for tenk om jeg er gravid og ender opp med en 4 hodet baby:smiley-ashamed005 tipper det blir syklus-kluss meste mnd også pga vaksina..

Tror nok løpet er kjørt. Nå er testen blenda igjen.. bare å vente på TR:arghh: 13 dpo.

Vedlegg

• 20210630_073506.jpg
    20210630_073506.jpg
    711,7 KB · Visninger: 78
Gratulerer sååå mye til dere begge!! :happy093. Jeg heier spirene deres frem til målstreken:Heartpink:D

Tror nok løpet er kjørt. Nå er testen blenda igjen.. bare å vente på TR:arghh: 13 dpo.
Hva?? Nei den var jo så tydelig i sta:wideyed: Sikker på at denne stemmer?

Edit: beklager, blanda deg med en annen her på morgenkvisten nå... Skal få åpna øynene og kommet til meg selv før jeg skriver her igjen:wacky:
Satser på at det er vår tur i juli:Heartpink:signs003

Åå så bra :D:) vet ikke om jeg allerede har sagt det. Men gratulerer såå mye! Nå skal lille spiren sitte! ♡ setter deg på gravid jeg da :)

Gratulerer så mye til alle dere med positive tester, det er herlig å se :Heartred
Selv fikk jeg en merkelig blødning, nesten rosa, på søndag også kom TR på mandag.. ..og er over igjen i dag.
Skjønner ingen ting av dette jeg, da TR pleier å være kraftig fra første start, så ganske lett blødning og vare i 4 dager..
Men, men, måtte ta en siste test i dag morges og den var negativ, så da var det ikke min tur denne måneden.

Back
Topp