♡ IKM - uke 26 ♡

Har lest et sted at man produserer hcg rett før tr, men bør jo egentlig ikke være så mye at det slår ut.. ta en digital?
Visste jeg ikke. Har lurt på om blod kan slå ut på hcg test. Har prøvd å finne ut om det, men finner ikke noe om det. Har ikke digital i hus, men vurderer å prøve en slik til helgen evt.

Kan settes på gravid:wideyed::woot::Heartpink:Heartpink:Heartpink
0E165AC8-A582-460F-80B2-8F360527C08F.jpeg

Gratulerer!! :smiley-bounce016fine positive tester.

10 dpo i dag, ganske sikker på at den er negativ. Skimter, men det gjorde jeg forrige mnd også. Så da tar jeg vaksine i ettermiddag. Synes det er litt skummelt, for tenk om jeg er gravid og ender opp med en 4 hodet baby:smiley-ashamed005 tipper det blir syklus-kluss meste mnd også pga vaksina..
Sniker! Jeg tok vaksinen samme dag som jeg senere fant ut at jeg var gravid, og det er bare en en-hodet ( :hilarious: ) baby som ser ut til å være helt normal foreløpig :happy: Lykke til!

Testet igjen? :happy:

Ja. Føler fortsatt at jeg kan se «noe», men ikke nok til å være helt sikker :confused: Må vel bare vente å se. Har mensmurringer, så er forberedt på at det kan gå begge veier og at «strekene» bare er skygge…men skulle helst visst, tenker at jo tidligere jeg kan begynne med progesteron jo større er sjansen for at det går bra :nailbiting:

Ja det er jo tydelig stigning til i dag! Har du testet etter el?
Så bra, syns også det var sterkere strek i dag. Håper på enda sterkere i morgen :) Jeg testet etter el, men fikk aldri helt topp. Og så gikk jeg tom. Så litt usikker på når jeg hadde el egentlig.

Tok denne nå i sted, ganske utvannet urin men måtte bare :p Syns bare streken blir sterkere jeg..

20210630_143448.jpg

20210630_144216.jpg

Så bra, syns også det var sterkere strek i dag. Håper på enda sterkere i morgen :) Jeg testet etter el, men fikk aldri helt topp. Og så gikk jeg tom. Så litt usikker på når jeg hadde el egentlig.
Da har du sikkert hatt el litt seinere en du trodde. Dette ser jo veldig lovende ut!!:joyful: Så gøy!

Back
Topp