♡ IKM - uke 26 ♡

Sniker! Jeg tok vaksinen samme dag som jeg senere fant ut at jeg var gravid, og det er bare en en-hodet ( :hilarious: ) baby som ser ut til å være helt normal foreløpig :happy: Lykke til!
Åh, så godt å høre! Har du fått noen ekstra oppfølging pga det? Jeg kommer til å ‘kreve’ ekstra hvis jeg skulle vært gravid nå:bag:

Gratulerer!! :smiley-bounce016fine positive tester.

10 dpo i dag, ganske sikker på at den er negativ. Skimter, men det gjorde jeg forrige mnd også. Så da tar jeg vaksine i ettermiddag. Synes det er litt skummelt, for tenk om jeg er gravid og ender opp med en 4 hodet baby:smiley-ashamed005 tipper det blir syklus-kluss meste mnd også pga vaksina..

De har åpnet opp for at flere gravide får vaksinen nå nylig i Norge, før var det kun de gravide med underliggende sykdom men nå flere pga det anser som trygt til gravide og ammende (kilde: FHI). Tenkte det kunne være litt betryggende å høre :-)

Må bare skrive det her også. Jeg satt ut en pose i går med boss og maaaaaange brukte g-tester. I løpet av natten har noen fugler dratt ut alt på hele plassen her,g-tester over alt!!:bag::bag::bag: Så sinnsykt flaut!!
(For de som ikke vet,er vi på hyttetur sammen med noen andre som ikke vet at vi prøver)
Så nå vet ihvertfall de voksne om det:p
Fanken altså!!

De har åpnet opp for at flere gravide får vaksinen nå nylig i Norge, før var det kun de gravide med underliggende sykdom men nå flere pga det anser som trygt til gravide og ammende (kilde: FHI). Tenkte det kunne være litt betryggende å høre :)
Jo, men de vet ikke langtidsvirkningene på voksne, så vanskelig å si på babyer å.. Da jeg var gravid med første var det også en vaksine som ble diskutert, min lege var veldig på at jeg ikke skulle ta den selvom den ble anbefalt til gravide. Noen mener barn fikk autisme :confused: kjenner ei som mener det. Mange voksne/ungdom fikk ME..

Men nå er den tatt, regner med det går bra.

Må bare skrive det her også. Jeg satt ut en pose i går med boss og maaaaaange brukte g-tester. I løpet av natten har noen fugler dratt ut alt på hele plassen her,g-tester over alt!!:bag::bag::bag: Så sinnsykt flaut!!
(For de som ikke vet,er vi på hyttetur sammen med noen andre som ikke vet at vi prøver)
Fanken altså!!
hahaha, åh herre min, så flaut :laughing002 min datter fant et papir i morgenkåpen min, hun skjønte hva det var og spurte.. eeeh, men måtte ta det før vaksina sa jeg :bag: kan det ikke komme strimler i en liten ekse, slik PH papirene til bassenget?!
Sånn:
upload_2021-7-1_11-59-18.jpeg

Tok en ny tidligtest på cd 29 bare for å være sikker på at tr er på vei, og det skal hun være ettersom den var blendahvit. Siden ppille-slutt i april har jeg hatt to sykluser på henholdsvis 28 og 29 dager, men nå er jeg på cd31 , fremdeles uten å ha sett noe til tr:dontknow
Liker ikke at syklusene surrer seg til og plutselig blir uregelmessige, når det har gått fint etter ppilleslutt egentlig:sorry:

Fanken altså!!
Ooh nooo!! :laughing002 ikke meningen å le, hadde blitt driiitflau selv!

Skjønner meg ikke på denne kroppen jeg..:rolleyes:
Usikker på testen min i dag morres. Kanskje noe sterkere men ikke merkbart føler jeg. Enten hatt en liten mini mens denne pp, eller liten blødning i svangerskapet bare. Evt en kjemisk. Bare tiden vil vise kanskje. o_O
20210701_100626.jpg

20210701_102303.jpg

Last edited:
Back
Topp