Ja begynner å tro på at jeg mest sannsynlig har hatt senere el ja. Spent kjenner jeg på dagene fremover!Da har du sikkert hatt el litt seinere en du trodde. Dette ser jo veldig lovende ut!! Så gøy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja begynner å tro på at jeg mest sannsynlig har hatt senere el ja. Spent kjenner jeg på dagene fremover!Da har du sikkert hatt el litt seinere en du trodde. Dette ser jo veldig lovende ut!! Så gøy!
Ja absolutt, det skal jegJeg kan definitivt se en strek!! Ta en ny imorgen tidlig
Ja dette var litt rart. Spent selv kjenner jegDer var det sterkere strek ja!!! Så spennende!! Gleder meg til å se i morgen!
12 dpo i dag. Helt blankHar du testet mer?
Trenger ikke nødvendigvis være det ikke alle som får positiv test før ikm. Krysser fingrene for deg!Helt blank i dag. 12 dpo. Da er vel håpet ute for denne gang?
Åh, så godt å høre! Har du fått noen ekstra oppfølging pga det? Jeg kommer til å ‘kreve’ ekstra hvis jeg skulle vært gravid nåSniker! Jeg tok vaksinen samme dag som jeg senere fant ut at jeg var gravid, og det er bare en en-hodet ( ) baby som ser ut til å være helt normal foreløpig Lykke til!
Gratulerer!! fine positive tester.
10 dpo i dag, ganske sikker på at den er negativ. Skimter, men det gjorde jeg forrige mnd også. Så da tar jeg vaksine i ettermiddag. Synes det er litt skummelt, for tenk om jeg er gravid og ender opp med en 4 hodet baby tipper det blir syklus-kluss meste mnd også pga vaksina..
Nei, og det tror jeg heller ikke er nødvendigÅh, så godt å høre! Har du fått noen ekstra oppfølging pga det? Jeg kommer til å ‘kreve’ ekstra hvis jeg skulle vært gravid nå
Neeeeei!!Da kom TR for fullt her også
Jo, men de vet ikke langtidsvirkningene på voksne, så vanskelig å si på babyer å.. Da jeg var gravid med første var det også en vaksine som ble diskutert, min lege var veldig på at jeg ikke skulle ta den selvom den ble anbefalt til gravide. Noen mener barn fikk autisme kjenner ei som mener det. Mange voksne/ungdom fikk ME..De har åpnet opp for at flere gravide får vaksinen nå nylig i Norge, før var det kun de gravide med underliggende sykdom men nå flere pga det anser som trygt til gravide og ammende (kilde: FHI). Tenkte det kunne være litt betryggende å høre
hahaha, åh herre min, så flaut min datter fant et papir i morgenkåpen min, hun skjønte hva det var og spurte.. eeeh, men måtte ta det før vaksina sa jeg kan det ikke komme strimler i en liten ekse, slik PH papirene til bassenget?!Må bare skrive det her også. Jeg satt ut en pose i går med boss og maaaaaange brukte g-tester. I løpet av natten har noen fugler dratt ut alt på hele plassen her,g-tester over alt!! Så sinnsykt flaut!!
(For de som ikke vet,er vi på hyttetur sammen med noen andre som ikke vet at vi prøver)
Så nå vet ihvertfall de voksne om det
Fanken altså!!
Æsj daaa, liker ikke!! satse på litt sommervarme gjør susen i stedet da masse lykke til i neste pp!Der kom TR
Fysj det er så kjiipt den dagen den dukker opp! Men neste pp da skal den sitte! Må du nyte litt sommervarme så kanskje spiren fester seg daDa kom TR for fullt her også
Ooh nooo!! ikke meningen å le, hadde blitt driiitflau selv!Må bare skrive det her også. Jeg satt ut en pose i går med boss og maaaaaange brukte g-tester. I løpet av natten har noen fugler dratt ut alt på hele plassen her,g-tester over alt!! Så sinnsykt flaut!!
(For de som ikke vet,er vi på hyttetur sammen med noen andre som ikke vet at vi prøver)
Så nå vet ihvertfall de voksne om det
Fanken altså!!
Snodig, er liksom noe på de testene dine hele veienSkjønner meg ikke på denne kroppen jeg..
Usikker på testen min i dag morres. Kanskje noe sterkere men ikke merkbart føler jeg. Enten hatt en liten mini mens denne pp, eller liten blødning i svangerskapet bare. Evt en kjemisk. Bare tiden vil vise kanskje.
Vis vedlegget 360286
Vis vedlegget 360283