♡ Drømmen vår ♡

PP 5, CD 6

Det kan se ut som tr har pakket kofferten nå. Da skal jeg finne frem termometeret igjen, og så blir det temping fra i morgen. Da er det bare venting på EL igjen.
 
Spennende å følge dagboken din, håper det klaffer for dere nå! :)
Jeg henger meg på sukkerstopp og en sunnere livsstil. Jeg har endelig kommet i gang med treningen igjen, trener minst 3 dager i uken på treningssenter, og det er såååå deilig. :) Jeg som aldri livet hadde trodd at jeg skulle like å trene, gjør faktisk det... :p
Lykke til med grapefruktjuice og Wild Yam, håper dette gjør susen for dere. :) Jeg har tidligere vært i gjennom Wild Yam, Damiana, grapefruktjuice, hostesaft, Vitex, høydose E-vitamin +++, med varierende hell. Nå i jakten på tredjemann holder jeg meg til crinone i lutealfasen, og en liten klunk hostesaft i tiden rundt el. ;)
 
Spennende å følge dagboken din, håper det klaffer for dere nå! :)
Jeg henger meg på sukkerstopp og en sunnere livsstil. Jeg har endelig kommet i gang med treningen igjen, trener minst 3 dager i uken på treningssenter, og det er såååå deilig. :) Jeg som aldri livet hadde trodd at jeg skulle like å trene, gjør faktisk det... :p
Lykke til med grapefruktjuice og Wild Yam, håper dette gjør susen for dere. :) Jeg har tidligere vært i gjennom Wild Yam, Damiana, grapefruktjuice, hostesaft, Vitex, høydose E-vitamin +++, med varierende hell. Nå i jakten på tredjemann holder jeg meg til crinone i lutealfasen, og en liten klunk hostesaft i tiden rundt el. ;)

Så bra at du er så godt i gang med treningen! :) Og sunnere livsstil er jo bra både for oss og en spire, litt ekstra motivasjon der. Jeg har kommet meg i gang med 2 økter i uken på senteret, og så har jeg et mål om å jogge noen turer med hunden min. Egentlig skal jeg vel etter hvert ha 3 økter på senteret da. :) Det er utrolig deilig når man kommer ordentlig i gang, og får litt bedre kondis og litt strammere kropp. Problemet mitt er mest nå i startfasen. Da er det ganske tungt å starte, men deilig når jeg er et stykke uti og deilig etterpå. Dørstokkmila.

Hihi.. Ja, vi får se om det gjør susen. Grapefruktjuicen har allerede bevist sin effekt: den gir mye EL-slim. Om det hjelper eller ikke vet jeg jo ikke egentlig, men jeg hadde en kjemisk så sædcellene kom jo frem. Så det nye og spennende blir Wild Yam. Jeg har nok Wild Yam kapsler til 2 sykluser, og hvis ikke det klaffer i løpet av de 2 syklusene kommer jeg nok ikke til å kjøpe mer Wild Yam.

Siden vi hadde kjemiske begge to sist, så krysser jeg fingrene for at det var en øvelsesrunde og denne gangen sitter spira! :)
 
PP 5, CD 7

Termometeret er i bruk igjen. Da er det ventetid på EL, som jeg regner med kommer om ca. 10 dager. Grapefruktjuice og folat er det eneste som står på programmet foreløpig. Og trening og sunnere kosthold.
 
PP 5, CD 7
Termometeret er i bruk igjen. Da er det ventetid på EL, som jeg regner med kommer om ca. 10 dager. Grapefruktjuice og folat er det eneste som står på programmet foreløpig. Og trening og sunnere kosthold.
Masse lykke til :) Koselig å læs dagboka di synes æ :)
 
PP 5, CD 8

Jeg har gått ned 4 kg. Utrolig. Jeg har ikke hatt lyst til å veie meg på en måned, for jeg har ikke følt at det har gått så bra som jeg hadde lyst til. Og så har jeg gått ned nesten 1 kg i uken. Fantastisk! Det kan hende jeg var full av vann da jeg veide meg sist, men uansett går det jo riktig veien.

Utover det har jeg begynt å masseprodusere sekret igjen, så grapefruktjuicen har virkelig stor effekt på meg. Så da håper jeg det blir fruktbart sekret over helgen.
 
Det er jo veldig bra :)
Her ble det ikke noe juice da de ikke har det på butikken her :/ men håper at kroppen fikser det selv.
Arti lese dagboken din, iværtfall nå siden vi er akkurat på samme dag i syklusen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er jo veldig bra :)
Her ble det ikke noe juice da de ikke har det på butikken her :/ men håper at kroppen fikser det selv.
Arti lese dagboken din, iværtfall nå siden vi er akkurat på samme dag i syklusen :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det var jeg veldig fornøyd med :). Så rart at de ikke har grapefruktjuice av noe slag. Hos oss har de både fersk i forskjellige merker (Sunniva og Cevita) og sånn varm kartong tror jeg. Satser på at kroppen din fikser det selv ja. Når forventer du EL da? Jeg pleier å ha 12 dager lutealfase og EL på dag 17, det blir 2. november.
 
Ja det er rart, men har ikke turt å spurt etter det. Siden jeg er så paranoid og trur at de finner ut hvorfor jeg vil ha det :p har ikke peiling egentlig når jeg venter EL med tanke på at jeg veit ikke helt sikkert om jeg har hatt EL etter pilleslutt. Om jeg har hatt det så har jeg hatt veldig lange lutealfaser :/ om det blir som forige pp så rundt CD 15 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det er rart, men har ikke turt å spurt etter det. Siden jeg er så paranoid og trur at de finner ut hvorfor jeg vil ha det :p har ikke peiling egentlig når jeg venter EL med tanke på at jeg veit ikke helt sikkert om jeg har hatt EL etter pilleslutt. Om jeg har hatt det så har jeg hatt veldig lange lutealfaser :/ om det blir som forige pp så rundt CD 15 :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Neimen det kan man da ikke vite ut fra grapefruktjuice? Du kan jo bare si at du fikk det på ferie i sommer og synes det var godt? Det er jo ofte på sånn hotell-buffeter i mugge ved siden av appelsinjuicen. ;)

Ja, det er jo sant. Unnskyld. Jeg har jo vært med å tolke grafene dine! Håper du får tydelig EL denne gangen.
 
Den var ikke dum nei ;) om det ikke går denne pp så skal jeg få taki!
Trenger ikke å si unnskyld, er jo ikke bare meg på forumet, mange å følge med blir surr :p jeg må som regel dobbelsjekke om jeg skal svare på noe, haha.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den var ikke dum nei ;) om det ikke går denne pp så skal jeg få taki!
Trenger ikke å si unnskyld, er jo ikke bare meg på forumet, mange å følge med blir surr :p jeg må som regel dobbelsjekke om jeg skal svare på noe, haha.


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, og jeg glemmer å dobbeltsjekke nå for tiden fordi Sara har utfordret oss til å holde oss på topp 20 i oktober. Da skravler jeg altfor fort på forumet. Jeg har jo fulgt med på grafene dine ganske lenge nå. :)

Vi satser på at det klaffer med bidronninggele! :D Skal gå denne runden.
 
PP 5, CD 8
Jeg har gått ned 4 kg. Utrolig. Jeg har ikke hatt lyst til å veie meg på en måned, for jeg har ikke følt at det har gått så bra som jeg hadde lyst til. Og så har jeg gått ned nesten 1 kg i uken. Fantastisk! Det kan hende jeg var full av vann da jeg veide meg sist, men uansett går det jo riktig veien.

Utover det har jeg begynt å masseprodusere sekret igjen, så grapefruktjuicen har virkelig stor effekt på meg. Så da håper jeg det blir fruktbart sekret over helgen.

Så flink du er som har klart å gå ned så mye! Klapp på skuldra! :D
Masseprodusering av sekret er bra, da blir det finfine svømmeforhold. :D
 
Det er jo veldig bra :)
Her ble det ikke noe juice da de ikke har det på butikken her :/ men håper at kroppen fikser det selv.
Arti lese dagboken din, iværtfall nå siden vi er akkurat på samme dag i syklusen :p


Sent from my iPhone using BV Forum

De har ikke grapefrukt i frukt og grønt-avdelinga da? Har sett det er mange butikker som har det. Kan ikke tenke meg at det er noe særlig godt å spise en grapefrukt, men du kan jo alltids presse den selv. ;)
 
De har ikke grapefrukt i frukt og grønt-avdelinga da? Har sett det er mange butikker som har det. Kan ikke tenke meg at det er noe særlig godt å spise en grapefrukt, men du kan jo alltids presse den selv. ;)
Vet du hva, idag fant jeg den i kjøledisken atme melka ;) så nå drikker jeg en juice som smaker som at jeg har masse tannkrem i munnen og drikker appelsinjuice :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så flink du er som har klart å gå ned så mye! Klapp på skuldra! :D
Masseprodusering av sekret er bra, da blir det finfine svømmeforhold. :D

Takktakk! :) Det var jo et hyggelig resultat. :)

Ja, sekret må på plass nå. EL neste lørdag, så da skal vi ha de mest optimale svømmeforholdene på plass. :p
 
Vet du hva, idag fant jeg den i kjøledisken atme melka ;) så nå drikker jeg en juice som smaker som at jeg har masse tannkrem i munnen og drikker appelsinjuice :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi.. Så bra du fant den. Hørtes jo ikke så godt ut da, men men. Hva gjør man vel ikke for svømmeforholdene?
 
Back
Topp