♡ Drømmen vår ♡

Gjorde det ;) men probleme er at jeg så ikke på dato, å det står best før 25.10 trur du jeg kan drikke den i morgen?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gjorde det ;) men probleme er at jeg så ikke på dato, å det står best før 25.10 trur du jeg kan drikke den i morgen?


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja. Juice er jo ferskvare. De pleier å få rar lukt/besk smak når de blir dårlige synes jeg. Bare pass på å holde den kald.
 
PP 5, CD 10

Endelig har CD tallet to siffer. Det er et godt tegn. Da er vi liksom godt i gang med ny syklus, snart er EL innen rekkevidde og dpo-land er ikke helt fjernt der fremme. Jeg gleder meg til å teste Wild Yam.

I dag hadde jeg en blanding av watery og creamy utflod synes jeg. Det tar jeg som et veldig godt tegn på at sekretet mitt påvirkes av grapefruktjuicen. To glass om dagen nå frem til EL.
 
PP 5, CD 11
Nå er endelig EL innen rekkevidde igjen. Fredag eller lørdag (5 eller 6 dager til). Uansett får det bli en del aksjeinnlegg i uken som kommer. Vi har til vanlig en del sengeaktiviteter som ikke alltid ender med aksjeinnlegg. Så det er jo ekstra viktig at man passer på i den perioden EL nærmer seg da. :p

EL-tester er klare, grapefruktjuice er allerede på menyen og jeg temper og temper. Ble en time endring i tempingen i natt siden vi stilte klokken og mobilen min gjør det automatisk, men det spiller nok ingen rolle for grafen siden det er en stund til EL fortsatt. Wild Yam står klart sammen med folaten. Så med en gang EL er påvist blir det WY inntak også. Da tar jeg en grapefrutkjuice-pause som jeg håper blir lang.

I dag har jeg en grå dag føles det litt ut som. Grått vær ute, og gråe tanker inne. Jeg har så innmari lyst til å være gravid nå. Jeg synes det er kjedelig med denne ventingen. Vi er jo klare nå!
 
Jeg unner deg av hele mitt hjerte en spire i magen denne pp:)

Masse lykke til:)

(Skulle ønske vi var i samme ikm igjen,det var så koselig sist:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg unner deg av hele mitt hjerte en spire i magen denne pp:)

Masse lykke til:)

(Skulle ønske vi var i samme ikm igjen,det var så koselig sist:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det var koselig. Håper det ordner seg for oss begge nå! :) Og er spent på legetimen din i dag.
 
PP 5, CD 12

Og der kom menssmertene eller, det er vel sannsynligvis EL-smerter da. Kjennes ut som menssmerter. Røsker rundt i magen. Begynte i går kveld/natt. Tatt seg opp i dag. Så da venter jeg på EL. Som ikke kommer før CD 17 tenker jeg. Auauau.
 
Fin dagbok du har :) følger med deg og krysser fingrene!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har bestemt oss for å ta en pause i prøvingen..så jeg vil bare innom å ønske deg masse masse lykke til:)

Håper at du er flyttet over i terminforum når jeg er klar til å komme tilbake:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi har bestemt oss for å ta en pause i prøvingen..så jeg vil bare innom å ønske deg masse masse lykke til:)

Håper at du er flyttet over i terminforum når jeg er klar til å komme tilbake:)


Sent from my iPad using BV Forum

Jeg håper virkelig du får hjelp av fastlegen og eventuelt en hyggelig (!!!!) privat gynekolog eller lignende slik at spira snart sitter. Og siden du skrev at du også skal forsøke å jobbe parallelt med overvekten så ønsker jeg deg virkelig lykke til med det og, jeg jobber med å bli kvitt noen kilo selv. Det er ikke alltid så enkelt. :confused: Jeg håper allikevel du får hjelp som ser på de to tingene mer separat, ja, overvekt kan spille en rolle (og de må jo ta tak i det og), men du blir jo gravid!!! De burde jo hjelpe deg uansett med å beholde embryoet! Jeg blir fortsatt litt sint på legen du hadde i går når jeg skriver om dette her merker jeg. For en dust!

Jeg håper du kan flytte rett over i et terminforum når du kommer tilbake!! <3 Sender deg en stor klem
 
PP 5, CD 13
Nå skrev jeg CD 12 først, og ble hoppende glad da jeg skjønte at jeg allerede er på CD 13. En dag her og en dag der, og vips er det tid for testing. Jeg tok en EL-test i dag siden jeg har hatt "menssmerter" i to dager nå, men jeg tror nok det bare er noe jeg må vende meg til. Vondt uken før EL, men nå også slim uken før EL. Så grapefruktjuicen gjør jobben sin. Det var eggehvitte i går kveld, og jeg mener at det er det nå også, men nå er det jo forurenset da. :p

Så da blir det EL-tester i dagene fremover. Jeg legger til bilde av dagens test;

20131029_111944.jpg


Hvis man sammenlikner med EL-testene fra forrige pp (http://forum.babyverden.no/threads/drømmen-vår-3.1655171/page-2#post-16509533) så ser det ut som jeg er komme til test nummer to i rekken allerede. Forrige gang testet jeg fra CD13 til CD18 (fra øverste test og nedover), med positiv test på CD16 og EL på CD17. For den første svake øverste testen i forrige pp er sånn de blir "bestandig" utenom EL hos meg. Jeg har jo tatt noen tester på forskjellige tidspunkter i syklusene, og de er svake utenom rundt EL. Testen i dag var ikke så svak.

Så da kanskje jeg får EL på CD16 denne gangen her da, på fredag. Greit for meg! :)
 
Last edited:
PP 5, CD 14

Ny eggløsningstest tatt i dag formiddag. Veldig rart. Den var svakere enn den i går?!?

Her er begge to sammen. Gårsdagens øverst, og dagens nederst. Synes det er rart. Fortsatt myk og medium åpen tapp og eggehvitte utflod. Så da drikker jeg grapejuice og venter på EL.
301013.jpg
 
PP 5, CD 15

Dagens EL-test er sterkere igjen. Jeg trodde istad den var svakere, men så fikk jeg sett den på nytt og ser at den er sterkere. Så krysser fingrene for EL snart, helst på lørdag! :) Jeg husker forresten at jeg glemte å ikke drikke i to timer før jeg testet i går, så kanskje det var derfor den ble svakere.

Her er alle tre, fra CD 13 dpo til CD 15 (nederst, dagens):

20131031_142416.jpg
 
Last edited:
Back
Topp