Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennendekrysser for at du får el på lørdag!
Spørs at tisset ditt var litt utvannet igår.
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper du får EL ganske snart!
Kan jo være at kroppen din trenger litt mer tid nå om du hadde kjemisk sist PP.
Her så er alt uklart, har ikke peiling på om jeg har hatt EL. Har ømme pupper så kanskje i går eller forigårs. Trørr ikke å bynne på WY enda.
Synken og kroppen vårres er ikke helt på nettNei, det skjønner jeg. Må vente til du er sikker. Enda det ikke er så lett gitt. Æsj.
Skulle ikke vi ha synkroniserte helt greie og enkle sykluser denne gangen her da? *Forsøker å bla fram i avtalen*. Jeg er ikke helt fornøyd nå altså.![]()
Jeg krysser fingrene for EL hos meg snarest, og at du straks får klarhet i at EL har vært hos deg!![]()
Synken og kroppen vårres er ikke helt på nett
Men det bli shøsatse på at ting går i orden nå og vi sitter med en julispire!!
Ble så glad når jeg så nå at du har lagd ikm tråd for uke 47,likte å være i samme uke som deg sistHåper på el snart så jeg får være med i samme uke igjen
Krysser fingrene for babyboom i uke 47
Jeg kjenner meg igjen, har det helt likt! Tappen lukket seg og ble hard, tempen gikk opp og jeg tenkte at NÅ kunne jeg danse over i dpo-land, men nå er den åpen og myk igjen.. Dustekropper!!Jeg synes du skal få el snart og komme deg over i dpo-land. Det er ikke gøy når kroppene ikke klarer å bestemme seg! Denne ventingen er ulidelig nok i seg selv når syklusen er normal
Appen <3
Du har jo holdt på mye lengre enn meg med jakten på EL stakkars. Tittet i dagboken din raskt nå. Jeg er jo bare på CD 23, og har normalt EL på (CD 16 eller) CD 17. Så jeg er bare 6 dager på overtid dersom EL ikke var i forriggårs. Og det kan jo hende EL var i forriggårs, så jeg skal ikke klage i det hele tatt enda jeg altså.Jeg vet at det er mange andre her inne som venter leeenge på EL og som får stadig nye positive EL-tester og stadig ny fruktbar utflod. Jeg bare har aldri opplevd det selv før, så nå er det frustrerende nok for meg.
Jeg har jo ikke tålmodighet til dette i tillegg til all den andre ventingen jeg uansett må holde ut. Det virker som den kjemiske graviditeten jeg hadde sist syklus virkelig har klusset med systemet mitt nå.
Heldigvis temper jeg, og grafene mine pleier å være veldig tydelige når jeg er dpo - så jeg føler at jeg har en "fasit" som vil vise seg etter hvert. Jeg må bare vente... Og vente.. Tålmodighet kom til meg.
Håper du har hatt EL eller at eventuelt EL er rett rundt hjørnet, og at du får full klaff og en spire som sitter i 9 måneder!<3
Normalt sett har jeg EL rundt CD 18, men jeg fikk påvist MA i august, så syklusen er litt på tur kan du si. Jeg leter og leter, men blir lurt hver gangDet er like irriterende uansett hvor man er i syklusen! Jeg eier ikke tålmodighet og synes jeg har vært snill nok jente nå, haha. Vi får krysse fingrene for at du hadde EL når du mistenker, så har i alle fall en av oss litt flaks
Og ikke si at du ikke skal klage. Det er like frustrerende for oss alle som prøver på en spire- venting, forsinket EL, kropper som ikke vet hva de selv driver med og skuffelsene ved negative tester og tantebesøk
Kjemiske er kjipe. Neste gang sitter den! Det bestemte jeg nettopp.
Tålmodighet burde selges på liters spann i butikkene.. Helt seriøst. Eller så burde alle prøvere få det på blå resept!
TakkSnill du er, og i lige måde <3 Kanskje vi sees på samme forumet
Appen <3