♡ Drømmen vår ♡

Spennende :D krysser for at du får el på lørdag!
Spørs at tisset ditt var litt utvannet igår.

Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende :D krysser for at du får el på lørdag!
Spørs at tisset ditt var litt utvannet igår.

Ja, satser på det. Spent på testen i morgen. :)

PP 5, CD 16

EL kommer nok ikke i morgen heller. Kanskje på søndag eller mandag da. Venter fortsatt på positiv EL-test.

Dagens test nederst:

20131101_131655.jpg

PP 5, CD 17
I dag er jeg sur og irritert på kroppen min. EL-testene har overhode ikke blitt sterkere og sterkere sånn som de pleier. Forrige syklus hadde jeg supersvak strek på cd 13 og så positiv test cd 16. I løpet av 4 dager ble streken raskt sterkere og sterkere. Nå har jeg testet i 5 dager og den blir kanskje litt sterkere. Jeg kan ikke si det helt sikkert. På bildet ser den sterkere ut, men den er våt og de andre pinnene er tørre. Fargen er litt sterkere på den ferskeste testen (både på kontroll og test-streken) når den er våt uansett. Synes dette er dårlig gjort. Kan jo være fordi jeg hadde kjemisk sist, at kroppen er litt i ubalanse og bruker mer tid. I dag kjennes tappen annerledes ut enn den har gjort denne uken og jeg ser ikke sport av eggehvitte utflod. Skal sjekke på nytt senere i dag. Tempen min gikk litt opp i dag morges. Det har den gjort noen dager før EL i noen av de andre syklusene også. Så etter kurven min kunne det jo se ut som jeg skal ha EL i morgen f.eks. Æsj. Jeg vil vite når og jeg vil være dpo, og jeg vil starte med Wild Yam. Jeg skal egentlig ikke klage, for det er mange andre her inne som har mye mer ustabile sykluser enn det virker som jeg har. MEN det er ikke noe gøy å begynne med ustabile sykluser sånn underveis heller altså. Dersom det er det som skjer. Krysser fingrene for klar EL snart.

Dagens test nederst:

20131102_114013.jpg

Håper du får EL ganske snart!
Kan jo være at kroppen din trenger litt mer tid nå om du hadde kjemisk sist PP.
Her så er alt uklart, har ikke peiling på om jeg har hatt EL. Har ømme pupper så kanskje i går eller forigårs. Trørr ikke å bynne på WY enda.

Håper du får EL ganske snart!
Kan jo være at kroppen din trenger litt mer tid nå om du hadde kjemisk sist PP.
Her så er alt uklart, har ikke peiling på om jeg har hatt EL. Har ømme pupper så kanskje i går eller forigårs. Trørr ikke å bynne på WY enda.

Nei, det skjønner jeg. Må vente til du er sikker. Enda det ikke er så lett gitt. Æsj.

Skulle ikke vi ha synkroniserte helt greie og enkle sykluser denne gangen her da? *Forsøker å bla fram i avtalen*. Jeg er ikke helt fornøyd nå altså. :p

Jeg krysser fingrene for EL hos meg snarest, og at du straks får klarhet i at EL har vært hos deg! :)

Nei, det skjønner jeg. Må vente til du er sikker. Enda det ikke er så lett gitt. Æsj.

Skulle ikke vi ha synkroniserte helt greie og enkle sykluser denne gangen her da? *Forsøker å bla fram i avtalen*. Jeg er ikke helt fornøyd nå altså. :p

Jeg krysser fingrene for EL hos meg snarest, og at du straks får klarhet i at EL har vært hos deg! :)
Synken og kroppen vårres er ikke helt på nett:p
Men det bli shø ;) satse på at ting går i orden nå og vi sitter med en julispire!!

Synken og kroppen vårres er ikke helt på nett:p
Men det bli shø ;) satse på at ting går i orden nå og vi sitter med en julispire!!

Ja, vi satser på det. Jeg har fått fin test i dag! Endelig! :) Så da blir det oppstart på WY her hos meg i midten av uken tenker jeg.

PP 5, CD 18

Dagens test var sånn at teststreken synes før det var blitt vått helt opp til kontrollstreken. ENDELIG en test hvor jeg tydelig ser teststreken hele tiden. Kontrollstreken tok igjen teststreken, så testen var ikke helt positiv, men nesten. Og jeg pleier å få eggløsning kort tid etter nesten positiv test. Så nå forventer jeg positiv test i morgen, og eggløsning enten i morgen eller i overimorgen. Jippi!

Masse eggehvitte utflod, og myk og åpen tapp. Så nå nærmer jeg meg endelig dpo på ordentlig. Det er nok den kjemiske graviditeten som har klusset litt med denne syklusen. IKM blir noen dager forsinket da.

EL tester fra CD13 til CD18, dagens nederst.

20131103_140502.jpg

PP 5, CD 19

Arg! Ikke positiv test i dag, men svakere test! ÆSJ.

To alternativ så vidt jeg ser det:
1) Testen i går skulle vært positiv. EL er i dag. Tempen stiger i morgen.
2) Kroppen har forsøkt å få til EL, har ikke klart det og prøver på nytt om noen dager.

Jeg håper på alternativ 1. I så fall venter jeg bare på temphoppet og at den fruktbare utfloden skal tørke inn. I dag er tappen myk og åpen, det var den i går og. Og jeg har fremdeles eggehvitte utflod. Så kroppen jobber jo virkelig med å få til EL.

Jeg har lagt inn gårsdagens test som positiv i FF enn så lenge, i påvente av klarere svar i dagene som kommer. Så da må jeg bare vente videre.

Her er testene fra CD 13 til CD 19, dagens er nederst;

20131104_150526.jpg

PP 5, CD 21

"Evighetssyklusen min" er fremdeles uten EL. Og jeg vet at dette ikke ser ut til å bli en evighetssyklus i det hele tatt, med tanke på hvor mange her inne som faktisk har lange sykluser og lang venting på EL. Så jeg skal ikke klage. Bare litt. Her inne i min egen dagbok. For jeg er lei av å vente på EL nå. Har jo alltid kommet til CD 17 tidligere. Nå er jeg 4 dager på overtid og har positiv test, men mistenker at LH-toppen min ikke er på maks før i morgen, slik at jeg får ny positiv i morgen og EL forhåpentligvis i morgen eller i overimorgen. Nå MÅ kroppen slippe egget altså, for jeg er så lei av å vente. :p

Her er dagens test;
20131106_134058.jpg

Jeg synes den ser negativ ut på bilde da. Men den ser positiv ut i virkeligheten. Jaja. Vi venter og ser i morgen.

PP 5, CD 22
ENDELIG! Tempen har steget litt i dag. 36,5 fra 36,3. Jeg pleier å ligge på 36,8 etter EL så enten var EL i går eller så er EL nå i dag. Tipper jeg. Spent på EL-test om noen timer nå og spent på tempen min i morgen. Om den er høyere og EL-testen negativ i morgen så begynner jeg med Wild Yam i morgen. Først må jeg vite 100 % sikkert at EL har vært. Jeg skal IKKE klusse til EL nå som jeg har ventet så lenge.

Så da er det bare å holde seg i 3 timer.

Testen var negativ i dag. Det er nesten litt vanskelig å se at testen i går var positiv, fordi både test- og kontrollstreken var litt svake. Men teststreken var veldig sterk, og sterkere enn kontrollstreken de første tre minuttene. Og så ble de like sterke til slutt. Dagens test er veldig lik som den for to dager siden, som også var negativ. Så jeg håper det betyr at toppen var i går. Og med dagens tempøkning så tror jeg kanskje EL var i går/natt. I dag morges var tappen fortsatt åpen, men da jeg tok EL-test til lunsj så var tappen lukket. Nå håper jeg den holder seg lukket i mange måneder. ;)

Dersom tempen stiger i morgen, og tappen er lukket, så blir det WY og da slutter jeg å tafse på tappen.

Her er alle testene mine fra CD 13 til CD 22:

20131107_120725.jpg

Ble så glad når jeg så nå at du har lagd ikm tråd for uke 47,likte å være i samme uke som deg sist:) Håper på el snart så jeg får være med i samme uke igjen:) Krysser fingrene for babyboom i uke 47;)

Ble så glad når jeg så nå at du har lagd ikm tråd for uke 47,likte å være i samme uke som deg sist:) Håper på el snart så jeg får være med i samme uke igjen:) Krysser fingrene for babyboom i uke 47;)

Jeg håper du får EL nå snart, testene dine er jo sterke, men det kan de jo i verste fall være en stund (bare se på mine... o_O) Men håper du får EL straks.

Og så krysser jeg fingrene mine VELDIG hardt for at tempen min er høy i morgen og, slik at jeg virkelig er dpo. :)

PP 5, CD 23 (2 dpo???)

Åhh.. Duste-kroppen min. Jeg startet dagen glad og fornøyd. Fremdeles litt høyere temp, men lik som i går så ingen stigning. På morgenen i dag var tappen hard og lukket, og jeg fant ikke eggehvitte utflod. Så det tolket jeg som dpo-tegn. Men jeg ville jo ta en EL-test for å se at LH var borte og at jeg er dpo.

Dagens EL-test oppførte seg som en positiv test de første minuttene før kontrollstreken vant til slutt, men gårsdagens var jo klart negativ hele veien. Så dagens var mye sterkere enn gårsdagens. Og jeg hadde fått eggehvitte utflod, så jeg kjente på tappen, joda. Den er myk og åpen igjen. Duste-kroppen.

Så da tør jeg ikke starte med WY riktig enda. Og jeg håper dette bare er noe tull, og at progesteron nå kommer for full guffe slik at jeg får høyere temp og slutt på fruktbar-modusen min.

Dette er testene, og frustrasjonen min oppsummert:

20131108_112138.jpg

Jeg kjenner meg igjen, har det helt likt! Tappen lukket seg og ble hard, tempen gikk opp og jeg tenkte at NÅ kunne jeg danse over i dpo-land, men nå er den åpen og myk igjen.. Dustekropper!! :P Jeg synes du skal få el snart og komme deg over i dpo-land. Det er ikke gøy når kroppene ikke klarer å bestemme seg! Denne ventingen er ulidelig nok i seg selv når syklusen er normal :P

Appen <3

Jeg kjenner meg igjen, har det helt likt! Tappen lukket seg og ble hard, tempen gikk opp og jeg tenkte at NÅ kunne jeg danse over i dpo-land, men nå er den åpen og myk igjen.. Dustekropper!! :p Jeg synes du skal få el snart og komme deg over i dpo-land. Det er ikke gøy når kroppene ikke klarer å bestemme seg! Denne ventingen er ulidelig nok i seg selv når syklusen er normal :p

Appen <3

Du har jo holdt på mye lengre enn meg med jakten på EL stakkars. Tittet i dagboken din raskt nå. Jeg er jo bare på CD 23, og har normalt EL på (CD 16 eller) CD 17. Så jeg er bare 6 dager på overtid dersom EL ikke var i forriggårs. Og det kan jo hende EL var i forriggårs, så jeg skal ikke klage i det hele tatt enda jeg altså. :) Jeg vet at det er mange andre her inne som venter leeenge på EL og som får stadig nye positive EL-tester og stadig ny fruktbar utflod. Jeg bare har aldri opplevd det selv før, så nå er det frustrerende nok for meg. :p Jeg har jo ikke tålmodighet til dette i tillegg til all den andre ventingen jeg uansett må holde ut. Det virker som den kjemiske graviditeten jeg hadde sist syklus virkelig har klusset med systemet mitt nå.

Heldigvis temper jeg, og grafene mine pleier å være veldig tydelige når jeg er dpo - så jeg føler at jeg har en "fasit" som vil vise seg etter hvert. Jeg må bare vente... Og vente.. Tålmodighet kom til meg.

Håper du har hatt EL eller at eventuelt EL er rett rundt hjørnet, og at du får full klaff og en spire som sitter i 9 måneder! :) <3

Du har jo holdt på mye lengre enn meg med jakten på EL stakkars. Tittet i dagboken din raskt nå. Jeg er jo bare på CD 23, og har normalt EL på (CD 16 eller) CD 17. Så jeg er bare 6 dager på overtid dersom EL ikke var i forriggårs. Og det kan jo hende EL var i forriggårs, så jeg skal ikke klage i det hele tatt enda jeg altså. :) Jeg vet at det er mange andre her inne som venter leeenge på EL og som får stadig nye positive EL-tester og stadig ny fruktbar utflod. Jeg bare har aldri opplevd det selv før, så nå er det frustrerende nok for meg. :p Jeg har jo ikke tålmodighet til dette i tillegg til all den andre ventingen jeg uansett må holde ut. Det virker som den kjemiske graviditeten jeg hadde sist syklus virkelig har klusset med systemet mitt nå.

Heldigvis temper jeg, og grafene mine pleier å være veldig tydelige når jeg er dpo - så jeg føler at jeg har en "fasit" som vil vise seg etter hvert. Jeg må bare vente... Og vente.. Tålmodighet kom til meg.

Håper du har hatt EL eller at eventuelt EL er rett rundt hjørnet, og at du får full klaff og en spire som sitter i 9 måneder! :) <3

Normalt sett har jeg EL rundt CD 18, men jeg fikk påvist MA i august, så syklusen er litt på tur kan du si. Jeg leter og leter, men blir lurt hver gang :P Det er like irriterende uansett hvor man er i syklusen! Jeg eier ikke tålmodighet og synes jeg har vært snill nok jente nå, haha. Vi får krysse fingrene for at du hadde EL når du mistenker, så har i alle fall en av oss litt flaks ;) Og ikke si at du ikke skal klage. Det er like frustrerende for oss alle som prøver på en spire- venting, forsinket EL, kropper som ikke vet hva de selv driver med og skuffelsene ved negative tester og tantebesøk :) Kjemiske er kjipe. Neste gang sitter den! Det bestemte jeg nettopp.

Tålmodighet burde selges på liters spann i butikkene.. Helt seriøst. Eller så burde alle prøvere få det på blå resept!

Takk :) Snill du er, og i lige måde <3 Kanskje vi sees på samme forumet ;)

Appen <3

Normalt sett har jeg EL rundt CD 18, men jeg fikk påvist MA i august, så syklusen er litt på tur kan du si. Jeg leter og leter, men blir lurt hver gang :p Det er like irriterende uansett hvor man er i syklusen! Jeg eier ikke tålmodighet og synes jeg har vært snill nok jente nå, haha. Vi får krysse fingrene for at du hadde EL når du mistenker, så har i alle fall en av oss litt flaks ;) Og ikke si at du ikke skal klage. Det er like frustrerende for oss alle som prøver på en spire- venting, forsinket EL, kropper som ikke vet hva de selv driver med og skuffelsene ved negative tester og tantebesøk :) Kjemiske er kjipe. Neste gang sitter den! Det bestemte jeg nettopp.

Tålmodighet burde selges på liters spann i butikkene.. Helt seriøst. Eller så burde alle prøvere få det på blå resept!

Takk :) Snill du er, og i lige måde <3 Kanskje vi sees på samme forumet ;)

Appen <3

Æsj. Det er så dumt når sånne spirer som ikke blir noe av OGSÅ ødelegger neste syklus. :( Dobbel uflaks liksom. Takk for at du har bestemt at min også skal sitte neste gang. Jeg prøver Wild Yam for å få den til å sitte. Må jo teste. :p

Ja, tålmodighet burde de selge på sånn billig-teste-sidene. :D Det måtte jeg ha kjøpt en god del av. *Fnis*.

Hadde vært veldig hyggelig, jeg krysser fingrene hardt for august nå! Det hadde vært bra om du også kommer dit!

Back
Topp