♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Leser på ELpakken at EL kommer 24-48 timer etter positiv test. Vi kjørte kun på NÅR jeg fikk positiv test med andremann, ikke mye etter. Kanskje ikke så rart det tok lang tid da? [emoji85] Samme gjorde vi denne PP (positiv lørdag og søndag), håper det holder å sende inn noen svømmere i dag. For i går var det hviledag [emoji57]

Jeg hadde litt elslim i går og kjenner litt elsmerter i dag så da håper jeg inderlig at el kommer ila helgen[emoji1][emoji120]

Jeg har ikke noen store forhåpninger denne pp, men da blir det en gledelig overraskelse hvis det faktisk går veien:D

Prøver å melde meg in i en IKM gruppe på nytt da jeg har hatt ett langt oppehold siden i sommer pga en MA. Nå har jeg hatt første mensen og venter på ny eggløsning ila helgen :)

MissK - PP Mistet tellinga for lengst- B2-IKM 19 nov :)

Går å venter på el, null el i vente ser det ut til. Er litt frustrert etter manglende el forrige pp.
El testen nå var svakere enn i dag tidlig, men ingen i nærheten av positive.

Prøver å melde meg in i en IKM gruppe på nytt da jeg har hatt ett langt oppehold siden i sommer pga en MA. Nå har jeg hatt første mensen og venter på ny eggløsning ila helgen :)

MissK - PP Mistet tellinga for lengst- B2-IKM 19 nov :)

Trist å høre at du hadde ma. Ønsker deg masse lykke denne pp og at spiren sitter[emoji173]️

Mine tester er også supersvake enda, men jeg krysser fingrene for oss at el dukker opp ila helgen[emoji1]
Å jeg håper det, lettere å ha overskudd til aksjeinnlegging da[emoji28] [emoji87]
Krysser for positiv test i helgen[emoji1] [emoji4]

Ja det har du rett i[emoji1][emoji85]
Denne mnd skal det virkelig bli vår tur! Alle sammen her i denne IKM tråden! Jeg gleder meg sånn til å se positive tester [emoji1]
Tror kroppen jobber med el, kjennes sånn ut i eggstokkene. Håper virkelig el kommer, ellers er det nok en bortkastet pp.

Her tyder tegnene på at EL er i dag eller i morgen. Kun fått lagt inn aksjer i går kveld og har bedt mannen vekke meg når han kommer hjem i kveld. Vi får se om det holder.

Kan se ut som El kom ei uke før jeg trodde! Så da blir det ikm i uke 46 hvis dette stemmer, så hiver meg med her i tillegg til uke 47.

Ørkenrev - pp5 - B2 - EL 2.11 - ikm 15.11

Tankefull i kveld [emoji57] Blir ikke mer prøving på oss denne PP. Positiv EL-test lørdag og søndag (hadde sex de to dagene), men nå ble det ikke mer aksjer grunnet jobbsituasjon. Jeg var så opptatt av å ikke stresse med prøvingen, men nå er jeg der igjen, galen på å teste og å legge inn aksjer hver dag i EL-uka. Det er jo ikke helt ønskelig. Samtidig er ønsket så stort, og kjenner jeg blir litt trist av tanken på at det kanskje blir en ny nedtur i enden av dpo-land fordi vi ikke la ned nok innsats [emoji22]

Tankefull i kveld [emoji57] Blir ikke mer prøving på oss denne PP. Positiv EL-test lørdag og søndag (hadde sex de to dagene), men nå ble det ikke mer aksjer grunnet jobbsituasjon. Jeg var så opptatt av å ikke stresse med prøvingen, men nå er jeg der igjen, galen på å teste og å legge inn aksjer hver dag i EL-uka. Det er jo ikke helt ønskelig. Samtidig er ønsket så stort, og kjenner jeg blir litt trist av tanken på at det kanskje blir en ny nedtur i enden av dpo-land fordi vi ikke la ned nok innsats [emoji22]

Kjenner meg igjen!
Tenker hver nye pp at nå skal jeg ikke tenke så mye, ikke teste og bare ta det som det kommer. Så nærmer el-tiden seg og så må jeg bare teste.. Klarer ikke la vær å tenke over ting og må ha kontrollen[emoji85]
Jeg håper virkelig for dere nå[emoji120] De to dagene kan være mer enn nok [emoji1][emoji173]️

Trodde el svikta meg denne mnd, men har fått «eggløsningssmerter» og litt slim idag , så nå kom håpet igjen [emoji7] tror den kommer i løpet av hælja [emoji16]

Trodde el svikta meg denne mnd, men har fått «eggløsningssmerter» og litt slim idag , så nå kom håpet igjen [emoji7] tror den kommer i løpet av hælja [emoji16]

Hurra så bra [emoji1][emoji322] Da ønsker jeg dere en ekstra god helg[emoji1][emoji108]

Back
Topp