♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Er det noen av dere som har vært gravide før og som ikke hadde noen symptomer på det før senere i svangerskapet?
Evt hvilke symptomer hadde dere før ikm når dere var gravide? 6 dpo idag og har ikke merket noe som helst:meh:
Jeg har dette året fått symptomer 6-8 dpo hver gang jeg har blitt gravid. Får ekstrem luktesans, endret smak, trøtt, frossen evt frossen og glovarm om hverandre....
Selv om det kan se ut på forum som at alle får masse symptomer tidlig og tester positivt tidlig så er det mest vanlige å ikke h symptomer før lenge etter ikm.

Åå, testetrangen melder seg, men et evt. egg har jo ikke festa seg engang :p 4 dpo idag, skal heldigvis bort i helga, så når jeg kommer hjem er jeg 7 dpo!
Så kjekt. Da går de dagene fort da.
Fester seg ofte 4dpo hos meg..

4 dpo idag, fikk litt rosa på papiret i dag, med en rød prikk. Følt meg litt støl i magen også...Hva skjer? Håper det ikke er noe hormontull[emoji30]
Kan være ifm festingen.

Hos meg fester det seg ofte 4dpo, men bare avogtil jeg kjenner det

Mistenker at den ene testen var defekt og at testene skulle vært positive den 31.
Jaja. Blir jeg gravid så får jeg vel symptomer kastet på meg sånn 6-7-8 dpo så da vet jeg jo utifra det ihvertfall.
IMG_5303.JPG

Kan være ifm festingen.

Hos meg fester det seg ofte 4dpo, men bare avogtil jeg kjenner det

Når testet du posetivt da? Jeg har opplevd både festesmerter 5dpo, og festeblødning 6dpo, og testet da posetivt 7dpo[emoji846] Da kan det være muligt å få svak strek imorgen, hvis det var festeblødning. Men skal ikke ha for stor forhåpning, kan ha vært noe annet....

Når testet du posetivt da? Jeg har opplevd både festesmerter 5dpo, og festeblødning 6dpo, og testet da posetivt 7dpo[emoji846] Da kan det være muligt å få svak strek imorgen, hvis det var festeblødning. Men skal ikke ha for stor forhåpning, kan ha vært noe annet....
Sist gang så jeg antydning 7 dpo, men normalt er første positive test 8-10 dpo.
Men fra jeg får symptomer vet jeg for er ikke sånn ellers

I dag er det ett år siden jeg hadde min aller første positive graviditetstest, som desverre ikke holdt helt ut. Rart å tenke tilbake på. Hadde selvfølgelig håpet på positiv test raskt igjen etter SA’en men sånn har det desverre ikke blitt. Lever i håpet hver pp og like kjedelig hver gang det ikke klaffer. Men håpet er på topp igjen denne pp å ønsket om positiv test blir bare sterkere og sterkere[emoji4][emoji120]

Jeg har dette året fått symptomer 6-8 dpo hver gang jeg har blitt gravid. Får ekstrem luktesans, endret smak, trøtt, frossen evt frossen og glovarm om hverandre....
Selv om det kan se ut på forum som at alle får masse symptomer tidlig og tester positivt tidlig så er det mest vanlige å ikke h symptomer før lenge etter ikm.
Okei. Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente med testing til ikm :p

Aner ikke når/om EL har vært, har ikke hatt de tydelig EL smertene som jeg pleier å ha. Kun fått lagt inn aksjer CD16 og CD17, men det var dagene med mest EL-slim.

Om EL har vært og jeg har en syklus på gjennomsnittet så er jeg 2 dpo i dag.

Kan man ha EL når man har positiv EL-test? Eller kommer den alltid når testen er negativ igjen? Jeg trodde jeg kunne kjenne EL, med vondter i eggstokkene, men det er alltid på samme tid som jeg får positiv test. Har jeg tenkt feil hele tiden?

Tror ikke det gjør noen forskjell altså.

Får satse på det. Er ikke bra å stresse med det heller. Og jeg går vel ut maks 2 ganger i året. [emoji14]

Kommer vel an på hvor mye du drikker tenker jeg. Tror ikke det skal skade med noen glass. Er selv på hyttetur i helgen og vet jeg kommer til å bli tilbudt både vin og andre ting. Nå er jeg bare 4 dpo, så tenker at det umulig kan skade noe nå med et par glass. Vil helst ikke vekke mistanke, alle maser så fryktelig fra før av :shifty:
Jeg tror du fint kan kose deg på fest med et par glass, så lenge det ikke blir sørpefylla :D:p

Nei, det blir jo ingen skade uansett før el. Tenkte mest på om sjansen for å lykkes blir mindre. Kos deg på hyttetur. :) Skjønner at du ikke vil vekke misstanke, prøver å holde det skjult vi også.

Nei, det blir jo ingen skade uansett før el. Tenkte mest på om sjansen for å lykkes blir mindre. Kos deg på hyttetur. :) Skjønner at du ikke vil vekke misstanke, prøver å holde det skjult vi også.
Ja, var det jeg mente at det sikkert ikke ødelegger sjansene for å lykkes :happy: Men skjønner at du er litt skeptisk, jeg føler for å holde meg unna alt jeg vet kan skade fosteret, selv om jeg ikke er gravid enda :p Men vil ikke at noe jeg spiser/drikker skal ødelegge liksom :rolleyes:

Når begynner dere å teste? Jeg har såå lyst å teste på mandag 7 dpo, men fornuften sier jeg skal vente til lørdag :p

Når begynner dere å teste? Jeg har såå lyst å teste på mandag 7 dpo, men fornuften sier jeg skal vente til lørdag :p

Jeg klarer ikke vente lenger enn 8dpo. Da har jeg pint meg gjennom flere dager hvor jeg må tvinge meg selv til å ikke teste [emoji23] Det beste er nok å vente så lenge man klarer. Selv om det er hardt[emoji85]

Sannsynligvis alt for tidlig. Jeg har fått antydning en gang 7 dpo, men pleier få positiv test 8-10 dpo. Jo lenger du klarer vente, jo sikrere svar

Back
Topp