♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Kan ta meg vekk fra fra listen. Blør som begynnende mens, så kommer vel for fult etterhvert. Så da var vel el for to helger siden. Så den ene posetive testen jeg fikk sist søndag, vet jeg ikke hva kan ha vært... Eneste jeg kanskje tror er at egget prøvde å feste seg men fikk det ikke til, da jeg hadde en del murring i livmoren og den tiden. Så ble det sikkert litt hcg til at den slo ut på eltesten. Jeg tok gtest samme dagen, og kunne se en veeeldig svak strek. Har hørt at eltester kan slå ut før gtest. Så lykke til alle sammen[emoji3]
Nei æsj da[emoji173]

Kan ta meg vekk fra fra listen. Blør som begynnende mens, så kommer vel for fult etterhvert. Så da var vel el for to helger siden. Så den ene posetive testen jeg fikk sist søndag, vet jeg ikke hva kan ha vært... Eneste jeg kanskje tror er at egget prøvde å feste seg men fikk det ikke til, da jeg hadde en del murring i livmoren og den tiden. Så ble det sikkert litt hcg til at den slo ut på eltesten. Jeg tok gtest samme dagen, og kunne se en veeeldig svak strek. Har hørt at eltester kan slå ut før gtest. Så lykke til alle sammen[emoji3]

Æsj så kjipt. Du får ha masse lykke til i neste PP.

Nei æsj da[emoji173]

Ja, veldig ææææsssjjjj[emoji12] Da blir det pp8. Var litt usikker på om jeg skulle hoppe over denne mnd, for hvis jeg blir gravid denne mnd, og det går fint, får jeg tre barn født i august[emoji1] Nr 2 er født 8, og minste født 3. august. Meeen tenkte at det er det samme, gjør ingenting. Så pleier jeg å få el mellom CD 18-28ca. Så kan hende det blir begynnelsen av september da[emoji3]

Ja, veldig ææææsssjjjj[emoji12] Da blir det pp8. Var litt usikker på om jeg skulle hoppe over denne mnd, for hvis jeg blir gravid denne mnd, og det går fint, får jeg tre barn født i august[emoji1] Nr 2 er født 8, og minste født 3. august. Meeen tenkte at det er det samme, gjør ingenting. Så pleier jeg å få el mellom CD 18-28ca. Så kan hende det blir begynnelsen av september da[emoji3]
Du er sikkert ekstra fertil denne mnd siden du har to august barn[emoji6] satser på et til da[emoji173] [emoji4]

Hei på dere[emoji5]

Slenger meg gjerne på her jeg! Skal ha fryseforsøk med innsett på fredag om egget tåler opptining! Har forsøk i naturlig syklus, så driver med aksjeinnlegging i tillegg i tilfelle det ikke skulle bli innsett! Sjansen for å få til selv er liten, men vi må jo prøve[emoji5] så får vi heller ta tvillinger om vi skulle treffe selv, pluss få innsett[emoji23][emoji23]

44e40b6d16695bbae18bfca42805f932.jpg

Lmn86 - PP41 - B1 - EL 05.11 - IKM/testdag 19.11
Masse lykke til!:happy:

8 dpo idag og fortsatt lite symptomer:rolleyes: Men i går og i dag har jeg faktisk kjent små stikk ved lyske/livmor området så håper det er noe. I tillegg har tappen vært snurpet igjen og så høyt oppe at jeg nesten ikke får tak i den, noe som er litt uvanlig for min del:p Ønsker alle en fin søndag :Heartred

Skjønner ikke, fortsatt lav på monitoren, men sterkere EL-tester igjen [emoji19]
26181c8a2503b5b94ce4de828a6b4048.jpg

8 dpo idag og fortsatt lite symptomer:rolleyes: Men i går og i dag har jeg faktisk kjent små stikk ved lyske/livmor området så håper det er noe. I tillegg har tappen vært snurpet igjen og så høyt oppe at jeg nesten ikke får tak i den, noe som er litt uvanlig for min del:p Ønsker alle en fin søndag [emoji813]red

Måtte det være et godt tegn! [emoji122] Når tenker du å teste? :)

IKM har endret seg fra 13.11 til 11.11:)
Skal jeg over i en annen ikm gruppe da eller kan jeg bli her?

Bli hos oss[emoji1] Om du blir med i uken før så må du holde oss oppdatert her også isåfall[emoji4] Spennende og høre hvordan det går med alle sammen.

Positiv eltest, helt overraskende i kveld. Jubel i heimen[emoji23] Frå negativ i ettermiddag, snur fort altså. Fra pessimisme til optimisme [emoji23]
20171105_185022.jpg

Back
Topp