Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble med deg i august, men det har du nok funnet ut[emoji23] [emoji7] August og håper det varer svangerskapet ut nå[emoji7] [emoji173]
Tr kom idag...
Takk, og håper det samme for deg.Så kjipt, håper neste PP er din
Jeg var så sikker på at jeg har oppdatert, men ser at det har jeg visst ikke.. Jeg fikk tante rød på lørdag og flytter etterhvert inn i IKM uke 51 ;-) håper jeg kan få noen fine streker til jul
Hvordan går det? Mer blødning eller sterkere streker?Nå skjønner jeg ingen ting[emoji85] Begynte å spotte på lørdag, blødde lett søndag (rosaaktig), blødde litt i går (rødlig), helt stopp i dag og jeg har ikke hatt smerter... Testen har to fine streker, kan det ha vært en festeblødning?[emoji56] På lørdag var det bare en skyggestrek, så vidt man kunne skimte, nå er streken rosa og fin... Blir spennende dager fremover å se om det var en kjemisk eller om det faktisk er en liten spire der inne[emoji7][emoji1405]
Hvordan går det? Mer blødning eller sterkere streker?
Ikke rom for tvil der!Det er nesten for godt til å være sant, men det synker sakte men sikkert inn at jeg har en liten spire i magen min[emoji175][emoji1405] Testene blir sterkere for hver dag, tenker å ta en digital i morgen, ville bare se stigning på strips først. Håper så inderlig at denne spira sitter løpet ut[emoji173]️ Har ikke blødd mer, stoppet opp mandag kveld[emoji4] Murrer litt, men det er vel normalt, eneste symptomet jeg har enn så lenge, også fryser jeg og er trøtt[emoji42]
Ikke rom for tvil der!
Gratulerer