Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Lykke til
Åh der kom det positiv eltest! Heldigvis[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til
Lykke tilDenne var iallefall positiv. Satser på el i morgen da.
Lykke tilCd18 og fortsatt max på monitoren [emoji4] Aksjer ble lagt i natt. Håper det holder!
Haha, greit denne gangen er før EL da.Får satse på det. Er ikke bra å stresse med det heller. Og jeg går vel ut maks 2 ganger i året. [emoji14]
Lykke til
HURRA!! Jubler med deg
Herlig. Bare å innfinne seg nå jaDet kan du trygt si! Jeg jubla når jeg så teststreken ble sterk med en gang! [emoji23] Endelig en normal syklus som ikke varer i over 70 dager! Hurraaa for kroppen[emoji120] Ringte rett til mannen som er en tur i byen å sa at nå må du komme hjem med en gang[emoji23][emoji106] Hahah
Den var absolutt verdt å vente på
Sjekk nå når den har fått ligge i ca 15 min.... Krysser fingrene for at med en så positiv eltest så er det gullegget som kommer[emoji173]️[emoji120]
Mere positiv går det ikke å få den[emoji28] [emoji106]
Sjekk nå når den har fått ligge i ca 15 min.... Krysser fingrene for at med en så positiv eltest så er det gullegget som kommer[emoji173]️[emoji120]
Takk! Jeg håper vi traff blink i nattLykke til
Takk, og det samme til deg.Lykke til
Hei på dere[emoji5]
Slenger meg gjerne på her jeg! Skal ha fryseforsøk med innsett på fredag om egget tåler opptining! Har forsøk i naturlig syklus, så driver med aksjeinnlegging i tillegg i tilfelle det ikke skulle bli innsett! Sjansen for å få til selv er liten, men vi må jo prøve[emoji5] så får vi heller ta tvillinger om vi skulle treffe selv, pluss få innsett[emoji23][emoji23]
Lmn86 - PP41 - B1 - EL 05.11 - IKM/testdag 19.11
[emoji1] Sender masse lykke til dere!
Hei på dere[emoji5]
Slenger meg gjerne på her jeg! Skal ha fryseforsøk med innsett på fredag om egget tåler opptining! Har forsøk i naturlig syklus, så driver med aksjeinnlegging i tillegg i tilfelle det ikke skulle bli innsett! Sjansen for å få til selv er liten, men vi må jo prøve[emoji5] så får vi heller ta tvillinger om vi skulle treffe selv, pluss få innsett[emoji23][emoji23]
Lmn86 - PP41 - B1 - EL 05.11 - IKM/testdag 19.11
Spennende! Håper for dere, og ønsker lykke til