♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

2c75f7cf627562d3f1635b913657077c.jpg

Cd17 og endelig max. Da vet jeg hva vi må gjøre etter jobb [emoji23][emoji23]

Tankefull i kveld [emoji57] Blir ikke mer prøving på oss denne PP. Positiv EL-test lørdag og søndag (hadde sex de to dagene), men nå ble det ikke mer aksjer grunnet jobbsituasjon. Jeg var så opptatt av å ikke stresse med prøvingen, men nå er jeg der igjen, galen på å teste og å legge inn aksjer hver dag i EL-uka. Det er jo ikke helt ønskelig. Samtidig er ønsket så stort, og kjenner jeg blir litt trist av tanken på at det kanskje blir en ny nedtur i enden av dpo-land fordi vi ikke la ned nok innsats [emoji22]

Jeg føler det samme... jeg har ingen forhåpninger til denne pp og skal prøve å slappe av i neste pp. jeg blir bare stressa av å prøve å treffe el, så for meg tror jeg det er best å bare ta det som det kommer.

Siden dere hadde sex begge dagene du fikk positivt på el-test så er det jo absolutt sjanse for at det blir to streker:), men jeg skjønner følelsen.
Lykke til! Forhåpentligvis trengs det bare denne pp, og så er du i mål!:)

Kan ikke skjønne noe annet enn at EL har vært på dag 2 ca? Dag 4 er i dag [emoji28]
12c8d99df679e0bc776a36f623cdd1a9.jpg

Kjenner meg igjen!
Tenker hver nye pp at nå skal jeg ikke tenke så mye, ikke teste og bare ta det som det kommer. Så nærmer el-tiden seg og så må jeg bare teste.. Klarer ikke la vær å tenke over ting og må ha kontrollen[emoji85]
Jeg håper virkelig for dere nå[emoji120] De to dagene kan være mer enn nok [emoji1][emoji173]️

Vi styrte veldig med nr. 2 og tenkte med meg selv at "aldri igjen" den styringen. Ved en evt. tredjemann skulle vi kun slutte med prevensjon og ta livet med ro. Særlig [emoji13] Føler meg veldig heldig med de jeg har, så ift negativ test går det relativt bra foreløpig, men sabla kjipt når en måned går og jeg føler vi ikke har gjort alt vi kan [emoji57] Krysser for mange magiske streker denne gangen [emoji93]

Jeg føler det samme... jeg har ingen forhåpninger til denne pp og skal prøve å slappe av i neste pp. jeg blir bare stressa av å prøve å treffe el, så for meg tror jeg det er best å bare ta det som det kommer.

Siden dere hadde sex begge dagene du fikk positivt på el-test så er det jo absolutt sjanse for at det blir to streker:), men jeg skjønner følelsen.
Lykke til! Forhåpentligvis trengs det bare denne pp, og så er du i mål!:)

Uff. Det er jammen ikke lett å være prøver allid. Like greit å ha dårlige forventninger da, og heller bli positivt overraska. Får håpe vi får oss en overraskelse begge to [emoji173]️ Hvis ikke tar vi en ny PP med null EL-testing og aksjer annenhver dag [emoji85][emoji12] Lykke til til deg også [emoji8]

Jeg forventer negativ test hver pp, mange mnd siden jeg gikk og satser på en overraskelse med en evnt positiv test.
Alt jeg planlegger fremover er som ikke gravid, om vi skulle klare dette så legger jeg gjerne om planene. Men jeg har håpet igjen, håpet om to streker [emoji4]

Er det noen av dere som har vært gravide før og som ikke hadde noen symptomer på det før senere i svangerskapet?
Evt hvilke symptomer hadde dere før ikm når dere var gravide? 6 dpo idag og har ikke merket noe som helst:meh:

Uff. Det er jammen ikke lett å være prøver allid. Like greit å ha dårlige forventninger da, og heller bli positivt overraska. Får håpe vi får oss en overraskelse begge to [emoji173]️ Hvis ikke tar vi en ny PP med null EL-testing og aksjer annenhver dag [emoji85][emoji12] Lykke til til deg også [emoji8]

Jeg er med på å ikke el-teste:joyful: så kan vi heller engasjere oss i andre sine tester:D
Vi satser på positive overraskelser!
Ja, aksjer annen hver dag, eller når man måtte føle for det er en god plan!

Tankefull i kveld [emoji57] Blir ikke mer prøving på oss denne PP. Positiv EL-test lørdag og søndag (hadde sex de to dagene), men nå ble det ikke mer aksjer grunnet jobbsituasjon. Jeg var så opptatt av å ikke stresse med prøvingen, men nå er jeg der igjen, galen på å teste og å legge inn aksjer hver dag i EL-uka. Det er jo ikke helt ønskelig. Samtidig er ønsket så stort, og kjenner jeg blir litt trist av tanken på at det kanskje blir en ny nedtur i enden av dpo-land fordi vi ikke la ned nok innsats [emoji22]
Samboeren min er mye bortreist med jobben så vi fikk også kun lagt inn aksjer de dagene jeg hadde positiv El-test + dagen etter. Jeg håper at det er mer enn nok for oss begge og at testene viser to streker :happy::happy:

4 dpo idag, fikk litt rosa på papiret i dag, med en rød prikk. Følt meg litt støl i magen også...Hva skjer? Håper det ikke er noe hormontull[emoji30]

Har lest litt rundt på nettet. Kan hende det er festeblødning? Syns det var tidlig å få det, men det er muligt[emoji846] Med første fikk jeg en dråpe blod, men vet ikke når dpo. Med nr 2 fikk jeg festesmerter 5 dpo, og festeblødning( en dråpe blod) 6 dpo, testet posetivt 7 dpo. Med tredje fikk jeg festesmerter som varte 1 1/2 dag, avogpå 5 dpo. 4 gangen som jeg mistet kjente jeg bare litt murring 5 dpo. Nå har jeg hatt litt murringe som kommer og går, men det har jeg hatt en stund. Sikkert egget som har slitt med å slippe?? Men fikk et håp om at det er festeblødning jeg fikk idag[emoji122] Men er sikkert noe hormonkluss...

Hadde dere tatt en liten fest rett før el? Er redd for å "ødelegge" sjansene våre. :/

Kommer vel an på hvor mye du drikker tenker jeg. Tror ikke det skal skade med noen glass. Er selv på hyttetur i helgen og vet jeg kommer til å bli tilbudt både vin og andre ting. Nå er jeg bare 4 dpo, så tenker at det umulig kan skade noe nå med et par glass. Vil helst ikke vekke mistanke, alle maser så fryktelig fra før av :shifty:
Jeg tror du fint kan kose deg på fest med et par glass, så lenge det ikke blir sørpefylla :D:p

Back
Topp