Hurra så bra [emoji1][emoji322] Da ønsker jeg dere en ekstra god helg[emoji1][emoji108]
Tusen takk! Dere å[emoji16][emoji322]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra så bra [emoji1][emoji322] Da ønsker jeg dere en ekstra god helg[emoji1][emoji108]
Tusen takk! Dere å[emoji16][emoji322]
Tankefull i kveld [emoji57] Blir ikke mer prøving på oss denne PP. Positiv EL-test lørdag og søndag (hadde sex de to dagene), men nå ble det ikke mer aksjer grunnet jobbsituasjon. Jeg var så opptatt av å ikke stresse med prøvingen, men nå er jeg der igjen, galen på å teste og å legge inn aksjer hver dag i EL-uka. Det er jo ikke helt ønskelig. Samtidig er ønsket så stort, og kjenner jeg blir litt trist av tanken på at det kanskje blir en ny nedtur i enden av dpo-land fordi vi ikke la ned nok innsats [emoji22]
Kjenner meg igjen!
Tenker hver nye pp at nå skal jeg ikke tenke så mye, ikke teste og bare ta det som det kommer. Så nærmer el-tiden seg og så må jeg bare teste.. Klarer ikke la vær å tenke over ting og må ha kontrollen[emoji85]
Jeg håper virkelig for dere nå[emoji120] De to dagene kan være mer enn nok [emoji1][emoji173]️
Jeg føler det samme... jeg har ingen forhåpninger til denne pp og skal prøve å slappe av i neste pp. jeg blir bare stressa av å prøve å treffe el, så for meg tror jeg det er best å bare ta det som det kommer.
Siden dere hadde sex begge dagene du fikk positivt på el-test så er det jo absolutt sjanse for at det blir to streker, men jeg skjønner følelsen.
Lykke til! Forhåpentligvis trengs det bare denne pp, og så er du i mål!
Uff. Det er jammen ikke lett å være prøver allid. Like greit å ha dårlige forventninger da, og heller bli positivt overraska. Får håpe vi får oss en overraskelse begge to [emoji173]️ Hvis ikke tar vi en ny PP med null EL-testing og aksjer annenhver dag [emoji85][emoji12] Lykke til til deg også [emoji8]
Samboeren min er mye bortreist med jobben så vi fikk også kun lagt inn aksjer de dagene jeg hadde positiv El-test + dagen etter. Jeg håper at det er mer enn nok for oss begge og at testene viser to strekerTankefull i kveld [emoji57] Blir ikke mer prøving på oss denne PP. Positiv EL-test lørdag og søndag (hadde sex de to dagene), men nå ble det ikke mer aksjer grunnet jobbsituasjon. Jeg var så opptatt av å ikke stresse med prøvingen, men nå er jeg der igjen, galen på å teste og å legge inn aksjer hver dag i EL-uka. Det er jo ikke helt ønskelig. Samtidig er ønsket så stort, og kjenner jeg blir litt trist av tanken på at det kanskje blir en ny nedtur i enden av dpo-land fordi vi ikke la ned nok innsats [emoji22]
Ja her har vi fri begge to uten noen planer så det passer perfekt[emoji1][emoji108]
Hadde dere tatt en liten fest rett før el? Er redd for å "ødelegge" sjansene våre. :/
Kan se sånn ut jaKan ikke skjønne noe annet enn at EL har vært på dag 2 ca? Dag 4 er i dag [emoji28]