♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Jeg har vel egentlig ikke så ustabile sykluser, men det som er ustabilt hos meg er om el kommer eller ikke. Men jeg har troen på denne mnd (som alle andre pp[emoji28] ).

Jeg krysser det jeg kan for dere denne pp[emoji1]
Viktig å ha troen (selv om den kan svikte til tider) [emoji85]
Jeg håper bare at jeg ikke får enda en lang syklus på over 70 dager.... Det føles som en evighet.
Håper virkelig jeg får positiv eltest til helgen og at egget faktisk slipper. [emoji4][emoji120][emoji120]

Da melder jeg meg inn her. Tok en eltest før eg la meg, den var sterkere enn de andre. Men idag er de negative, men tester litt videre, for å se at det ikke forandrer seg[emoji846] 1 dpo imorgen.

Hepe-PP 7-Barn 4-El 01.11-IKM 16.11

Da melder jeg meg inn her. Tok en eltest før eg la meg, den var sterkere enn de andre. Men idag er de negative, men tester litt videre, for å se at det ikke forandrer seg[emoji846] 1 dpo imorgen.

Hepe-PP 7-Barn 4-El 01.11-IKM 16.11

Ønsker deg masse lykke[emoji1] Spennende dager i vente[emoji4]

EL idag, og vi har klart å legge inn aksjer EN hel gang [emoji28] så dette blir nok veldig sikkert ikke vår pp..

Eneste jeg kan trøste meg med er kort syklus (26 dager) og dermed ikke lenge til vi kan prøve igjen [emoji28][emoji16]

EL idag, og vi har klart å legge inn aksjer EN hel gang [emoji28] så dette blir nok veldig sikkert ikke vår pp..

Eneste jeg kan trøste meg med er kort syklus (26 dager) og dermed ikke lenge til vi kan prøve igjen [emoji28][emoji16]

Den ene gangen kan være nok så ingen grunn til å ikke ha troen[emoji1]

Jeg er! Trodde jeg var minst 4-5, men så er jeg bare 2 :p Tida går fryktelig sakte :shifty: Første pp her, og tror vi traff ganske godt med aksjer om jeg tolker el-slimet riktig :)

Så spennende[emoji1] Dpo dagene går tregt, men du skal være glad du er i dpo land!:) Noen dager til jeg kan begynne telle dager.
Star wars fan du også?[emoji1]

Så spennende[emoji1] Dpo dagene går tregt, men du skal være glad du er i dpo land!:) Noen dager til jeg kan begynne telle dager.
Star wars fan du også?[emoji1]

Ja, har heldgvis mye å gjøre fremover, så regner med dagene går litt fortere når jeg ikke rekker å tenke på det hvert 5. minutt :p Spennende at du snart er der også!
Haha, hadde aldri sett starwars før jeg møtte mannen, men det var nærmest et krav hvis han skulle fortsette å møte meg :hilarious: Så nå er det blitt en liten greie her hjemme.

Ja, har heldgvis mye å gjøre fremover, så regner med dagene går litt fortere når jeg ikke rekker å tenke på det hvert 5. minutt :p Spennende at du snart er der også!
Haha, hadde aldri sett starwars før jeg møtte mannen, men det var nærmest et krav hvis han skulle fortsette å møte meg :hilarious: Så nå er det blitt en liten greie her hjemme.

Hehe så moro!:)
Det er jo kjempe bra filmer! Bra han fikk deg til å se de[emoji28][emoji1][emoji108]

Mulig å bli gravid den ene gangen å [emoji6]

Den ene gangen kan være nok så ingen grunn til å ikke ha troen[emoji1]

Mulig å bli gravid den ene gangen å [emoji6]

Joda, fult klar over at det går med den ene gangen [emoji28]
Skrev det nok litt for å få litt oppmuntring (jada, litt selvsentrert er jeg, men innrømmer det vert fall), samtidig som jeg vet at sjansen er mindre ettersom vi bare fikk skutt på blink en gang denne gangen [emoji23]

Joda, fult klar over at det går med den ene gangen [emoji28]
Skrev det nok litt for å få litt oppmuntring (jada, litt selvsentrert er jeg, men innrømmer det vert fall), samtidig som jeg vet at sjansen er mindre ettersom vi bare fikk skutt på blink en gang denne gangen [emoji23]

Haha [emoji23] skjønner skjønner ! Får håpe det klaffa å du får en spire [emoji173]️
Har ikke akkurat større muligheter enn deg, fikk lagt inn bare to ganger i løpet av tiden[emoji85]

Jammen utfordrende denne prøvingen. Hadde positiv EL test mandag og tirsdag, noe svakere i dag. Hvis egget slipper 12-36 timer etter positiv EL test er det vel lurt å ha sex onsdag og torsdag også? Vi jobber dessverre motsatt av hverandre for tiden, så det vil si at det er umulig å få til hver dag. Får håpe det holder med aksjer lørdag, søndag og mandag [emoji51]

Ja da skjønner jeg at du ikke gidder mer, jeg syns det er god smak jeg, hehe! :-) men prøvde det uten hell forrige pp (første pp), men er redd for at det også kan bidra til at jeg ikke klarer å bli gravid - da vil jeg jo ikke ta det :-) Men så lenge jeg slutter rett etter eggløsningen er det kanskje ikke noe "farlig"? :-)
Har ikke hørt noe om at det skal virke motsatt jeg vertfall, men jeg sluttet etter positiv el test selv. Så om du liker smaken så skader det sikkert ikke. ;) Men sjansen for å bli gravid er sikkert like stor uten også. :)

Back
Topp