♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Denne kan vi vel rope hurra for? :D Hvordan er det igjen. Betyr det at EL er i morgen, når den er positiv i dag? Når er det da lurt å legge inn aksjer? :)

b71598cd87bdbc6e774fea4c68ae81c4.jpg

Ja, Jeg teller ned til teste-start!:p

Ja, jeg tror det. Jeg har begynt med el-testing denne pp, men tror nok testene jeg kjøpt på wish er litt ustabile...
Jeg har alltid hatt regelmessig mens og kjenner i eggstokkene under eggløsning, jeg vet jo ikke om eggløsning skjer den dagen jeg har murring, men det er veldig regelmessig i hvert fall:) jeg tror jeg har eggløsning på 11 CD, og syklusen er som oftest 27 dager.

Hvordan er det for deg?
Jeg kjenner det slik som deg.
Sist periode var min første pp med el test.
Da slo el testen ut dagen etter smerter.

Men nå er jeg på 3 dagen smerter og ingen el test slått ut.
Jeg variere syklus fra 24 til 28 dager.
Tipper el er i dag eller i morgen.
Tom for el tester så får bare legge inn aksjer [emoji23]

Denne kan vi vel rope hurra for? :D Hvordan er det igjen. Betyr det at EL er i morgen, når den er positiv i dag? Når er det da lurt å legge inn aksjer? :)

Tror det er lurt og legge inn aksjer samme dag den er positiv og evt dagen etter:) EL skjer etter den er positiv. Når den er negativ igjen er EL over :)

Jeg kjenner det slik som deg.
Sist periode var min første pp med el test.
Da slo el testen ut dagen etter smerter.

Men nå er jeg på 3 dagen smerter og ingen el test slått ut.
Jeg variere syklus fra 24 til 28 dager.
Tipper el er i dag eller i morgen.
Tom for el tester så får bare legge inn aksjer [emoji23]

Det eneste som funker uansett om el-tester slår ut eller ikke, er å legge inn aksjer:D.
Da får vi håpe at vi får bare to streks-tester alle sammen om en uke eller to:smug:

Hei! Jeg blir litt forsiktig med på denne gruppa :oops: Jeg begynner å bli ganske klar for å prøve på barn nr 2, og har hvertfall begynt å Tempe denne syklusen, for å kanskje komme litt i gang med prøving. Er også sykemeldt fra jobb i ubestemt tid, så trenger noe å følge med på i hverdagen :dead: Om det ikke blir klaff på første forsøk, blir jeg kanskje hengende med en del av dere i neste PP!

EL: litt usikker enda, men tipper 1. November
Barn nr: 2
IKM: 14. November

Hei! Jeg blir litt forsiktig med på denne gruppa :oops: Jeg begynner å bli ganske klar for å prøve på barn nr 2, og har hvertfall begynt å Tempe denne syklusen, for å kanskje komme litt i gang med prøving. Er også sykemeldt fra jobb i ubestemt tid, så trenger noe å følge med på i hverdagen :dead: Om det ikke blir klaff på første forsøk, blir jeg kanskje hengende med en del av dere i neste PP!

EL: litt usikker enda, men tipper 1. November
Barn nr: 2
IKM: 14. November

Så koselig at dere er i gang med prøvingen[emoji1] Ønsker dere masse lykke og gleder meg til å følge med fremover[emoji4]
Du bruker ikke eltester?

Så koselig at dere er i gang med prøvingen[emoji1] Ønsker dere masse lykke og gleder meg til å følge med fremover[emoji4]
Du bruker ikke eltester?

Takk:) Nei, har ikke tenkt å begynne med det enda, kanskje hvis det ikke blir noe resultat i løpet av året. Satser på at tempinga gir nok informasjon til å basere seg på det :D

Ingen tvil der nei.
Enig i at det er lurt med aksjer idag og evt imorgen.
For enkelthets skyld regner jeg EL dagen etter positiv test (første dag med negativ). Egget kan slippe innen et tidsrom på 12-36 timer etter lh-toppen tror jeg (husker ikke helt maks antall timer)

Ingen tvil der nei.
Enig i at det er lurt med aksjer idag og evt imorgen.
For enkelthets skyld regner jeg EL dagen etter positiv test (første dag med negativ). Egget kan slippe innen et tidsrom på 12-36 timer etter lh-toppen tror jeg (husker ikke helt maks antall timer)

I så fall er det kanskje lurt å legge inn i dag, i morgen (12t) og på onsdag (36 t)? [emoji51] Har gjort en innsats i går og i dag, så får bare fylle på etterhvert ;)

Ja, Jeg teller ned til teste-start!:p

Ja, jeg tror det. Jeg har begynt med el-testing denne pp, men tror nok testene jeg kjøpt på wish er litt ustabile...
Jeg har alltid hatt regelmessig mens og kjenner i eggstokkene under eggløsning, jeg vet jo ikke om eggløsning skjer den dagen jeg har murring, men det er veldig regelmessig i hvert fall:) jeg tror jeg har eggløsning på 11 CD, og syklusen er som oftest 27 dager.

Hvordan er det for deg?
Når jeg har el er de på cd8 til cd 12.

Dagens test nederst. Jeg ser den som positiv, men kommer til å ta en senere i dag også for å se. Dette er forresten tester bestilt fra Wish. Noen syns de ikke funker men her har de fungert bra så langt:joyful:
Vis vedlegget 235204
Den ser positiv ut for meg også, aksjetid da[emoji28]

Her blir det tydeligvis dårlig med prøving denne pp'en... [emoji853]
Mannen må plutselig jobbe natt (12timers) over flere dager og jeg jobber dagtid. Så det vil si at vi vil se hverandre 1-2 timer på ettermiddagen, og det er midt i leksetid/middag/ aktiviteter med barna. Blir ikke lett å få til, og er vi heldige klarer vi å få til en kjappis eller to, men det ligger virkelig ikke an til at dette blir mnd for oss.
Kjenner jeg både blir lei meg å frustrert, og trenger bare en liten utblåsning til dere. [emoji28]

Jeg tok en test i sted, men ikke noe strek... Det er el-tester fra wish, så får se om de er brukbare.. hvis ikke kjøper jeg andre til neste pp:happy:
Jeg tror ikke el er før til helgen, så kanskje ikke rart at det ikke viste noe enda.

Du får legge ut test imorgen da!

Følger. Har og vurdert å kjøpe fra wish;)
Spennende;)

Her blir det tydeligvis dårlig med prøving denne pp'en... [emoji853]
Mannen må plutselig jobbe natt (12timers) over flere dager og jeg jobber dagtid. Så det vil si at vi vil se hverandre 1-2 timer på ettermiddagen, og det er midt i leksetid/middag/ aktiviteter med barna. Blir ikke lett å få til, og er vi heldige klarer vi å få til en kjappis eller to, men det ligger virkelig ikke an til at dette blir mnd for oss.
Kjenner jeg både blir lei meg å frustrert, og trenger bare en liten utblåsning til dere. [emoji28]

Sett på film og gi de litt frukt eller sett de i gang med noe så tar dere en kjappis!!! Heier på dere:)

Noen her som vet om det er ”dumt” å ta celleprøve rett før el? Det blir ikke noe kluss pga det?[emoji85]

Back
Topp