♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Lykke til i morgen tidlig :)

Takk!
Jeg tok el-test nå, men ble bare svak strek...
Jeg velger å stole på kroppen og tror el er rubdt hjørnet. Jeg kjenner litt i eggstokkene og er oppblåst som jeg pleier å være ved eggløsning. :)
Mer utflod også, unnskyld for detaljero_O, så tror det er på gang nå!
Får bare håpe at akjser fra igår og ikveld gjør jobben:D

Noen andre som fått positive el-tester eller har symptomer?

Jeg har ikke begynt å teste enda, men ifølge appen skal EL være på fredag, og hvis jeg regner ut fra de to siste syklusenes varighet skal den ikke komme før neste tirsdag (om over en uke :-() Så jeg har god tid tipper jeg og gidder ikke begynne så tidlig og få kjempemange negative før den blir positiv :-)

Men antall syklusdager varierer en del hos meg, så man vet aldri om dette blir en kort en :-)

Og så er jeg egentlig veldig usikker på om jeg begynte å telle riktig denne syklusen, da jeg spottet så mange dager (fra fredag til tirsdag) der onsdag var den dagen jeg følte det økte såpass mye at jeg trodde det kunne være den egentlige cd1, men den kan jo kanskje ha begynt før men bare vært litt svak i starten? Såå vanskelig å føle seg sikker i dette gamet :-(

Takk!
Jeg tok el-test nå, men ble bare svak strek...
Jeg velger å stole på kroppen og tror el er rubdt hjørnet. Jeg kjenner litt i eggstokkene og er oppblåst som jeg pleier å være ved eggløsning. :)
Mer utflod også, unnskyld for detaljero_O, så tror det er på gang nå!
Får bare håpe at akjser fra igår og ikveld gjør jobben:D

Noen andre som fått positive el-tester eller har symptomer?

Ja håper den er rundt hjørnet og at aksjene ble lagt inn på riktig tidspunkt! Krysser fingrene for deg! :-) Kjempespennende!

Ja håper den er rundt hjørnet og at aksjene ble lagt inn på riktig tidspunkt! Krysser fingrene for deg! :) Kjempespennende!

Takk!
Jeg krysser fingrene for at det klaffer for deg selv om det er varierende syklus.:happy:
Det er ikke enkelt å vite hva som egentlig skjer når man ikke får en fasit:p

Spennende dager neste uke, håper på el denne pp. Har dere regelmessig el?
Jeg har litt ulikt antall dager i syklusene mine, så regner på en måte med at eggløsningene er litt ulike også ;-) men jeg har bare testet eggløsning en syklus enda (forrige mnd), så har ikke så mye å gå utfra der enda :-)
Men har registrert syklusene mine i Flo-appen siden mars, og fått mange forskjellige lengder der meste er 35 dager. Men har skjønt etter å lese innpå her at det er ikke så lang syklus :-) er bare ikke alltid de er like lange :-)

Jeg har litt ulikt antall dager i syklusene mine, så regner på en måte med at eggløsningene er litt ulike også ;-) men jeg har bare testet eggløsning en syklus enda (forrige mnd), så har ikke så mye å gå utfra der enda :-)
Men har registrert syklusene mine i Flo-appen siden mars, og fått mange forskjellige lengder der meste er 35 dager. Men har skjønt etter å lese innpå her at det er ikke så lang syklus :-) er bare ikke alltid de er like lange :-)

Mine er alt fra 35 til over 70 dager. Det er slitsomt når man er aktiv prøver[emoji28] Vet liksom aldri om man har «kort» eller lang syklus[emoji85] Går en del eltester for å si det sånn. Er ikke hver syklus jeg har ordentlige tegn på el heller så må liksom ta en test hver bidige dag[emoji85] Man må jo så klart ikke teste eller el, men jwg syntes det er så godt å få en bekreftelse på det:)

Tror jeg har ganske stabil syklus på 30 dager. EL er også passe stabil, kan kanskje variere med 1-2 dager :) hadde positiv test på fredag så da ble aksjer lagt inn. Negativ på lørdag ettermiddag så er vel 1dpo allerede, om jeg har regnet riktig:p

Tror jeg har ganske stabil syklus på 30 dager. EL er også passe stabil, kan kanskje variere med 1-2 dager :) hadde positiv test på fredag så da ble aksjer lagt inn. Negativ på lørdag ettermiddag så er vel 1dpo allerede, om jeg har regnet riktig:p

Så spennende![emoji1] Da er nedtellingen av dpo dagene i gang allerede for dere ja[emoji1]

Spennende dager neste uke, håper på el denne pp. Har dere regelmessig el?

Ja, Jeg teller ned til teste-start!:p

Ja, jeg tror det. Jeg har begynt med el-testing denne pp, men tror nok testene jeg kjøpt på wish er litt ustabile...
Jeg har alltid hatt regelmessig mens og kjenner i eggstokkene under eggløsning, jeg vet jo ikke om eggløsning skjer den dagen jeg har murring, men det er veldig regelmessig i hvert fall:) jeg tror jeg har eggløsning på 11 CD, og syklusen er som oftest 27 dager.

Hvordan er det for deg?

Mine er alt fra 35 til over 70 dager. Det er slitsomt når man er aktiv prøver[emoji28] Vet liksom aldri om man har «kort» eller lang syklus[emoji85] Går en del eltester for å si det sånn. Er ikke hver syklus jeg har ordentlige tegn på el heller så må liksom ta en test hver bidige dag[emoji85] Man må jo så klart ikke teste eller el, men jwg syntes det er så godt å få en bekreftelse på det:)
Det hørtes utrolig slitsomt ut :-( da blir det lenge å vente mellom hver gang! Og vanskelig å vite hvor i syklusen en bør være ekstra aktiv med aksjer :-(

Det nærmer seg el:D Gradvis økning iløpet av dagen.

Vedlegg

• 263BF698-A6C3-473F-8D07-E203DA0568C0.jpeg
    263BF698-A6C3-473F-8D07-E203DA0568C0.jpeg
    912,5 KB · Visninger: 98
Det hørtes utrolig slitsomt ut :-( da blir det lenge å vente mellom hver gang! Og vanskelig å vite hvor i syklusen en bør være ekstra aktiv med aksjer :-(

Det er veldig slitsomt..
Håper vi finner ut av noe nå som jeg endelig har kommet meg til lege[emoji4]
Skal dit igjen på tirsdag så får vi se hva hun sier[emoji1]
Så får vi krysse fingrene for at syklusen er kort nå denne gangen[emoji120]

Det er veldig slitsomt..
Håper vi finner ut av noe nå som jeg endelig har kommet meg til lege[emoji4]
Skal dit igjen på tirsdag så får vi se hva hun sier[emoji1]
Så får vi krysse fingrene for at syklusen er kort nå denne gangen[emoji120]

Vi krysser fingrene for at legen finner ut hvorfor syklusene varierer. :) og at det er en kort syklus denne gangen:smug:

Back
Topp