ProsjektBaby
Flørter med forumet
Lykke til i morgen tidligNegativt på el-test nå i ettermiddag...bare å fortsette å teste i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i morgen tidligNegativt på el-test nå i ettermiddag...bare å fortsette å teste i morgen
Lykke til i morgen tidlig
Takk!
Jeg tok el-test nå, men ble bare svak strek...
Jeg velger å stole på kroppen og tror el er rubdt hjørnet. Jeg kjenner litt i eggstokkene og er oppblåst som jeg pleier å være ved eggløsning.
Mer utflod også, unnskyld for detaljer, så tror det er på gang nå!
Får bare håpe at akjser fra igår og ikveld gjør jobben
Noen andre som fått positive el-tester eller har symptomer?
Ja håper den er rundt hjørnet og at aksjene ble lagt inn på riktig tidspunkt! Krysser fingrene for deg! Kjempespennende!
Spennende dager neste uke, håper på el denne pp. Har dere regelmessig el?
Jeg har litt ulikt antall dager i syklusene mine, så regner på en måte med at eggløsningene er litt ulike også ;-) men jeg har bare testet eggløsning en syklus enda (forrige mnd), så har ikke så mye å gå utfra der endaSpennende dager neste uke, håper på el denne pp. Har dere regelmessig el?
Jeg har litt ulikt antall dager i syklusene mine, så regner på en måte med at eggløsningene er litt ulike også ;-) men jeg har bare testet eggløsning en syklus enda (forrige mnd), så har ikke så mye å gå utfra der enda
Men har registrert syklusene mine i Flo-appen siden mars, og fått mange forskjellige lengder der meste er 35 dager. Men har skjønt etter å lese innpå her at det er ikke så lang syklus er bare ikke alltid de er like lange
Tror jeg har ganske stabil syklus på 30 dager. EL er også passe stabil, kan kanskje variere med 1-2 dager hadde positiv test på fredag så da ble aksjer lagt inn. Negativ på lørdag ettermiddag så er vel 1dpo allerede, om jeg har regnet riktig
Spennende dager neste uke, håper på el denne pp. Har dere regelmessig el?
Det hørtes utrolig slitsomt ut :-( da blir det lenge å vente mellom hver gang! Og vanskelig å vite hvor i syklusen en bør være ekstra aktiv med aksjer :-(Mine er alt fra 35 til over 70 dager. Det er slitsomt når man er aktiv prøver[emoji28] Vet liksom aldri om man har «kort» eller lang syklus[emoji85] Går en del eltester for å si det sånn. Er ikke hver syklus jeg har ordentlige tegn på el heller så må liksom ta en test hver bidige dag[emoji85] Man må jo så klart ikke teste eller el, men jwg syntes det er så godt å få en bekreftelse på det
Det hørtes utrolig slitsomt ut :-( da blir det lenge å vente mellom hver gang! Og vanskelig å vite hvor i syklusen en bør være ekstra aktiv med aksjer :-(
Det er veldig slitsomt..
Håper vi finner ut av noe nå som jeg endelig har kommet meg til lege[emoji4]
Skal dit igjen på tirsdag så får vi se hva hun sier[emoji1]
Så får vi krysse fingrene for at syklusen er kort nå denne gangen[emoji120]