♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Siden dette er min første pp, så er jeg litt grønn på dette med EL. Er det vanlig for noen av dere at EL er tidlig ute? Siden dere starter testing så tidlig.. Samboer er bortreist med jobb og vil jo ikke at vi skal miste sjansen! Har stabil syklus på 30 dager og forventet EL er lørdag/søndag. Samboern kommer hjem i morgen så håper jo at vi rekker det [emoji5] Regner dere første CD fra første dag i siste mens?

Jeg begynner tidligere med testing fordi jeg har ustabil syklus:) Har begynt utredning da vi har prøvd i ett år. Så legen ville se om kroppen min prøver og slippe egget flere ganger ila syklusen.
Du trenger nok ikke begynne testingen (om du tester) tidligere når du sier at du har stabil syklus på 30 dager. Men vet du hvor lang lutealfasen din er? Kan jo hende at du har el litt før eller etter det du tror:)
CD 1 er første dag i siste mens ja:)

Jeg begynner tidligere med testing fordi jeg har ustabil syklus:) Har begynt utredning da vi har prøvd i ett år. Så legen ville se om kroppen min prøver og slippe egget flere ganger ila syklusen.
Du trenger nok ikke begynne testingen (om du tester) tidligere når du sier at du har stabil syklus på 30 dager. Men vet du hvor lang lutealfasen din er? Kan jo hende at du har el litt før eller etter det du tror:)
CD 1 er første dag i siste mens ja:)
Åja Tror den ligger på ca 14 dager. Har hvert fall vært det de siste gangene etter jeg begynte og telle syklusdager Har ikke hatt så mye EL tegn enda så regner med at kællen rekker hjem i tide

Åja Tror den ligger på ca 14 dager. Har hvert fall vært det de siste gangene etter jeg begynte og telle syklusdager Har ikke hatt så mye EL tegn enda så regner med at kællen rekker hjem i tide

Ja da rekker dere det fint[emoji4]
Blir spennende og se fremover[emoji1]

7a290914c6f828dc4d4de75f500bb61e.heic

Negativ ( som forventet da er det veldig tidlig enda )
Men jeg kommer til å teste daglig nå frem til tr etter legens ønske[emoji28] Har bestilt 70 elstrimler så jeg burde ha nok[emoji85]

Jeg fikk utrolig svak strek på el-test nå, men kjenner heller ikke at el er på vei. Jeg forventer at streken blir tydeligere mot slutten av helgen:)

Jeg har blødd litt etter sex de siste to dagene....noen flere som har gjort det? Det er jo absolutt ikke festeblødning...men kanskje rester av tr?

Jeg fikk utrolig svak strek på el-test nå, men kjenner heller ikke at el er på vei. Jeg forventer at streken blir tydeligere mot slutten av helgen:)

Jeg har blødd litt etter sex de siste to dagene....noen flere som har gjort det? Det er jo absolutt ikke festeblødning...men kanskje rester av tr?

Kan være rester av tr eller det kan være fra ett lite rift eventuelt :) Er ikke unormalt og blø litt etter sex.
Gleder meg til å høre hvordan det går med eltestene dine ila helgen:) Bruker du strimler eller digital?

Jeg tror jeg hører til i denne gruppen Jeg har forventet EL 03.11 og IKM 18.11.
Men av og til har jeg litt lengre sykluser, så da kan jeg plutselig havne i uke 47-gruppen Men det finner jeg jo ikke ut før eggløsning kommer Så jeg holder meg her, enn så lenge - hvis det går fint ☺️

Jeg tror jeg hører til i denne gruppen Jeg har forventet EL 03.11 og IKM 18.11.
Men av og til har jeg litt lengre sykluser, så da kan jeg plutselig havne i uke 47-gruppen Men det finner jeg jo ikke ut før eggløsning kommer Så jeg holder meg her, enn så lenge - hvis det går fint [emoji5]

Da er vi to:) Mulig jeg også hører til en annen IKM gruppe, men det finner vi ut av [emoji4]

Kan være rester av tr eller det kan være fra ett lite rift eventuelt :) Er ikke unormalt og blø litt etter sex.
Gleder meg til å høre hvordan det går med eltestene dine ila helgen:) Bruker du strimler eller digital?

Sant det forsåvidt at det ikke er helt unormalt å blø etter sex. Jeg tror jeg henger meg opp i at jeg tok abort i august og at det var så mye rart med kroppen etter det.:confused:

Jeg bruker strimler, helt nybegynner så jeg har ikke så store forventninger:p

34E99F27-1C0A-47CE-8E15-242B40D931FA.jpeg
Min første EL-test og jeg fikk smilefjes :happy: Aksjer er lagt inn og det blir nok et par runder til ila helga :joyful: Men hvordan er dette med dpo? Er 1dpo dagen etter negativ test?

Jeg tror jeg ble glemt på oppdateringen i dag :)
PP2 B1 EL 03.11. IKM 18.11 (med mulighet for at jeg kommer til å havne i IKM UKE 47) ;-)

Skulle hatt el i dag men ingen utslag.
Stoler heller ikke 100% på el testen siden sist så viste den negative og positiv på noen timers mellom rom, har lite tester igjen så tester kun en gang til dagen.
Vi legger inn aksjer en gang til dagen i 5 dager i strekk nå, så håper det hjelper [emoji39]

Back
Topp