Vil ikke tro det gjør noe fra eller til.Noen her som vet om det er ”dumt” å ta celleprøve rett før el? Det blir ikke noe kluss pga det?[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil ikke tro det gjør noe fra eller til.Noen her som vet om det er ”dumt” å ta celleprøve rett før el? Det blir ikke noe kluss pga det?[emoji85]
Vil ikke tro det gjør noe fra eller til.
Nei ikke jeg.Er det noen av dere som tar hostesaft rundt EL? Eller har erfaring med å ha gjort det hvis dere har vært gravide før?
Nei, jeg tar ikke hostesaftEr det noen av dere som tar hostesaft rundt EL? Eller har erfaring med å ha gjort det hvis dere har vært gravide før?
Ble gravid en pp med det, men mistet senere. Prøvde det sist pp uten hell, men spørs om jeg tar det mer. Smaker helt forferdelig. [emoji14]Er det noen av dere som tar hostesaft rundt EL? Eller har erfaring med å ha gjort det hvis dere har vært gravide før?
Ja da skjønner jeg at du ikke gidder mer, jeg syns det er god smak jeg, hehe! men prøvde det uten hell forrige pp (første pp), men er redd for at det også kan bidra til at jeg ikke klarer å bli gravid - da vil jeg jo ikke ta det Men så lenge jeg slutter rett etter eggløsningen er det kanskje ikke noe "farlig"?Ble gravid en pp med det, men mistet senere. Prøvde det sist pp uten hell, men spørs om jeg tar det mer. Smaker helt forferdelig. [emoji14]
Flere som er i dpo land?
dpo i dag Har bare ikke helt troen siden vi ikke fikk lagt inn aksjer så nærme el som mulig. Er ikke alltid det går helt som planlagt Hvor langt er du kommet da?Flere som er i dpo land?
4 dpo idag Syns det går så tregt..I wish! Har ikke el før til helgen (om jeg har“normal“ syklus denne pp) Hvor mange dpo er du?
Man vet aldri Er 4 dpo. Håper det klaffer for deg da!Er 1
dpo i dag Har bare ikke helt troen siden vi ikke fikk lagt inn aksjer så nærme el som mulig. Er ikke alltid det går helt som planlagt Hvor langt er du kommet da?
4 dpo idag Syns det går så tregt..
Dette er min første pp så tenker at jeg skal prøve og holde meg til ikm Ikke merket noe enda, men er jo fortsatt tidlig. Aldri vært gravid så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter hellerNår tenker du teste da? Har du merket noe enda?[emoji1] Spennende! Gleder meg til å telle dpo-dager selv[emoji4]
I wish! Har ikke el før til helgen (om jeg har“normal“ syklus denne pp)
Det lureste (og billigste) er å vente til inn, ære være deg for at du klarer det[emoji4]Dette er min første pp så tenker at jeg skal prøve og holde meg til ikm Ikke merket noe enda, men er jo fortsatt tidlig. Aldri vært gravid så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller
Kan rett og slett signere deg på alt her[emoji28]
Gleder meg til dpo land, mye mere spenning der en i cd land[emoji23]
Dette er min første pp så tenker at jeg skal prøve og holde meg til ikm Ikke merket noe enda, men er jo fortsatt tidlig. Aldri vært gravid så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller
Jeg har vel egentlig ikke så ustabile sykluser, men det som er ustabilt hos meg er om el kommer eller ikke. Men jeg har troen på denne mnd (som alle andre pp[emoji28] ).Ustabile sykluser når man prøver er ett herk...
ja dpo land er myye mer spennende!